جستجو برای:
سبد خرید 0
  • آموزش ها
    • افتر افکت
    • پریمیر
    • فتوشاپ
    • ایلاستریتور
    • 3D Max
  • دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
 

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • vtutors.ir@gmail.com
perm_identity
سبد خرید 0
  • آموزش افتر افکت
  • دوره ها
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
0
آموزش افتر افکت پریمیر فتوشاپ ایلاستریتور
  • آموزش ها
    • افتر افکت
    • پریمیر
    • فتوشاپ
    • ایلاستریتور
    • 3D Max
  • خرید دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
    • پرداخت
  • مقاله ها
  • VTutors
    • درباره ما
    • اساتید
  • نقشه سایت
ورود و ثبت نام

وبلاگ

آموزش افتر افکت پریمیر فتوشاپ ایلاستریتور آموزش جلوه های ویژه بصری Interviews AD ASTRA: Allen Maris – به طور کلی VFX ناظر و تولید کننده VFX

AD ASTRA: Allen Maris – به طور کلی VFX ناظر و تولید کننده VFX

access_timeآگوست 11, 2020
perm_identity ارسال شده توسط VirtualTutor
folder_open Interviews ، مالی و اقتصادی
visibility 135 بازدید

AD ASTRA: Allen Maris – به طور کلی VFX ناظر و تولید کننده VFX
| 7 اکتبر ، 2019 در ساعت 15:00
922
0
آلن ماریس فعالیت خود را در زمینه جلوه های دیداری بیش از 20 سال پیش آغاز کرد. او در فیلم های زیادی مانند CHRONICLES OF RIDDICK ، PROMETHEUS ، GODZILLA و CURE FOR WELLNESS کار کرده است.
پیشینه شما چیست؟
من در کالج آگهی / طراحی اصلی در دانشگاه بودم و وقتی که شروع به کار روی فیلم ها کردم ، از طریق تولید VFX به نتیجه رسیدم. من در حال حاضر برخی از تنظیمات داده تنظیم ، هماهنگی ، نظارت بر صفحه ، تولید و نظارت را انجام داده ام.
چطور در این نمایش شرکت کردید؟
من مایکل شفر ، رئیس جمهور نیو ریجنس را می شناختم ، از زمانی که تهیه کننده فیلم MARTIAN و ALIEN بود. او با من تماس گرفت تا ببینم که آیا می خواهم درگیر شوم.
همکاری با کارگردان جیمز گری چطور بود؟
من کار با جیمز را بسیار جالب دیدم زیرا مکالمات زیادی راجع به اینکه معنی یک صحنه چیست و هنگام نوشتن آن چه فکر می کرد ، پیدا کردم. او بسیار باز است و آزادانه احساسات خود را به اشتراک می گذارد. او همچنین به خدمه خود بسیار اعتماد دارد و روابطی ایجاد می کند که به ما امکان می دهد تا آزادانه افکار خود را در مورد کار نیز به اشتراک بگذاریم.
انتظارات و رویکرد وی در مورد جلوه های تصویری چه بود؟
جیمز آنقدر روی داستان ، شخصیت و واقعیت اتفاقات متمرکز شده بود که به اندازه کافی خوب نبود که فقط یک عکس خوب به وجود بیاورد اما از آنها خواسته می شد از داستان خدشه دار نشوند و داستان خود را که در خدمت آنها بود بگویند. فیلم کلی بود و از نظر علمی قابل قبول بود. تمام گرافیک ها باید با توجه به عملکرد طراحی می شدند. و او می پرسید “منظور از این اعداد چیست؟ »، با اشاره به متن کوچکی در گوشه صفحه نمایش. و اگر در مورد عملکرد واقعی پاسخی وجود ندارد ، باید آن را ثابت می کرد.
چگونه کار را با تهیه کننده VFX خود ترتیب داده اید؟
خوب ، من هم تولید کننده VFX بودم ، بنابراین لازم است دنده ها را در صورت لزوم تغییر دهم. در طول پیش تولید ، برد پارکر را به استخدام گرفتیم تا بتواند صفحات را برای ما نظارت کند. و او یک کار عالی انجام داد ، که به من این امکان را می داد تا روی برنامه ریزی تولید کل تمرکز کنم تا مطمئن شوم که قطعات مورد نیاز برای فیلمبرداری را شلیک کنیم. و پس از آن در طول پست ، روال عادی کردن من برای هر دو کار عادی شده است ، بنابراین فقط باید براساس آنچه مهم است اولویت بندی کنم.
آیا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پروسه previs و postvis بگویید؟
من هالون (با کلینت ریگان ، که من با آن PROMETHEUS را انجام دادم) را در پیش تولید استخدام کردم ، زیرا قطعاتی از مجموعه های پیچیده را برای کشف کردن داشتیم. بیشتر مربوط به این بود که بخش هنر چه مقدار از مجموعه ها را بسازد و یک افزونه دیجیتالی چقدر باشد. دنباله آنتن و دنباله انتهایی در نپتون به ذهن می رسد که در آن گروه قرار می گیرند. و سپس جنبه هایی وجود داشت که ما مجبور شدیم یک بار دیگر به واقعیت تلاش برای تبدیل آنچه در صفحه موجود است تبدیل شود به چیزی که قابل شلیک است و ما می توانستیم با موفقیت در مرحله تولید قرار دهیم ، به داستان کمک کنیم.
برای postvis ، هالون برگشت ، این بار با کیسی پیکه ، خدمه خود را رهبری کرد. این بار همه چیز در کمک به سرمقاله و خودم بود تا سکانس ها را انجام دهیم و بسیاری از صفحات و صفحه های آبی یا سیاه را با زمینه مناسب شروع به جمع آوری کنیم.
قسمتهای مختلف نمایش کجا فیلمبرداری شد؟
تمام مراحل صحنه در مرکز شهر LA در استودیوی LA Hangar انجام شد. اکثر فضای داخلی محل کار در اطراف LA بود که بخش هنر آن را تبدیل به کار کرده و یا برای افزایش دید در فیلم کار می کند. تعقیب ماه مریخ نورد در Dumont Dunes ، کالیفرنیا در صحرای موجاوه تیراندازی شد.
آیا می توانید در مورد کار و چالش های سقوط براد پیت از آنتن به تفصیل توضیح دهید؟
previs در کشف این یکی ارزشمند بود. ما باید دریابیم که چه مقدار از آنتن را می توانیم بسازیم و آیا می توانیم اقدام را به گونه ای انجام دهیم که فقط 2 قطعه ساخته شود. پس از تولید ، آن را بر روی صفحه نمایش آبی ، آنها به همان اندازه قطعات با Brad شلیک می کردند ، و سپس از دوبل برای انجام مانع استفاده می کردند. ما یک محیط کامل CG اضافه کردیم و در صورت لزوم آنتن را به بالا و پایین می کشیم. از آنجا ، پس از انفجار او از برج ، برای عکس های کامل CG به عکس های کامل CG رفتیم. صعودهای نزدیک برد به صحنه بود و ما CG BG را به آن ها اضافه کردیم. به محض اینکه “روی” به جو رسید ، به سمت سان لوئیس اوبیسپو ، کالیفرنیا رفتیم و با تعقیب هوایی شلیک کردیم. تراویس ، پسر بچه شیرین ما و یک اپراتور دوربین از 13،000 پا از هلیکوپتر پرید و با تمام وجود ، برخورد شدید او را از کنترل خارج کرد و با استفاده از دودکش و سپس عکس های فرود آمد. بسیاری از این عکسها نیاز به تعویض BG دارند زیرا قرار است خیلی بیشتر از 13،000 پا باشد که ما انجام دادیم. پس از گذشت زمان ، بزرگترین چالش پیش روی این مسئله ایجاد محیط BG زمین نوری از بالا تا قبل از اقدام بود. این هوا در حدود 80،000 پا در هوا بود ، و به راحتی نمی توان از آن ارتفاع استفاده کرد. ترفندهای معمولی اضافه کردن مه به CG به دلیل جو نازک در آن ارتفاع کار نمی کند. بنابراین این یک مبارزه برای ایجاد امور باورپذیر به نظر می رسید ، اما من هستم

اما فکر می کنم اولاف و آقای X کار بزرگی انجام دادند.
چطور با بخش های مختلف سفینه با بخش هنر همکاری کردید؟
گروه هنری ILM در روزهای اولیه برخی از طرح های اولیه را برای ما انجام داد. با شروع به فهمیدن زوایایی که می خواهیم شلیک کنیم ، با کمک previs یا صفحه داستانی ، همه ما در مورد آنچه ساخته می شود توافق داریم. بیشتر این درها بود که بتوانیم کشتی ها را وارد کنیم و از آن خارج شویم و بعد از آن در طول توالی نپتون ، آنتن چرخشی که او از آن دور می شود نیز روی صحنه ساخته شده است. و سپس تولید تمام کشتی های داخلی را که می خواهیم فیلم بسازیم ساخته است.
آیا می توانید در مورد طراحی و ایجاد Cepheus توضیحاتی ارائه دهید؟
ایده با سفه این بود که یک کشتی مسافرتی با برد دور بود. بعد از مشورت با JPL و ناسا ، آنها احساس کردند که در هنگام پرتاب از موتورهای موشکی معمولی و سوخت استفاده خواهیم کرد زیرا نسبت وزن زیادی به نیروی رانش دارید. اما یک بار در فضا ، این ایده این است که شما به چیزی نیاز دارید که بتوانید این کار را ادامه دهید ، بنابراین از فناوری هایی مثل همجوشی هسته ای استفاده می شود زیرا به قدرت کم اما مداوم احتیاج دارید. این کشتی به همراه کلیه صنایع دستی با استفاده از ابزار در ذهن طراحی شده است. آنها خیالی نیستند ، اما احساس می کنند می توانستند توسط ناسا طراحی شوند و نه یک تولید هالیوود.
رویکرد شما در مورد عکسهای جاذبه صفر چه بود؟
از آنجا که در بودجه سخت و برنامه شلیک قرار داشتیم ، ما قادر به انجام کارهای پیچیده و یا استفاده از کنترل حرکت مانند آنها با موفقیت در GRAVITY نبودیم. و این نیز مطابق با تمایل جیمز برای جلوگیری از داستان نیست ، بنابراین انجام حرکات پیچیده دوربین یا مواردی از این دست باعث می شود مخاطب از لحظه ای بیرون بیاید.
چگونه عکسهای جاذبه صفر فیلمبرداری شد؟
بخش هنر یک مجموعه افقی ساخته شده است که داخلی کامل و کامل است و سپس یک قطعه کوچکتر ساخته شده که به صورت عمودی آویزان شده است که می توانیم با تیراندازی صفحات از قسمت افقی آن را گسترش دهیم. بازیگران از یک سیم سیمی در سقف آویزان می شوند و این مجموعه را پایین می آورند تا احساس شناور بودن به سمت دوربین را نشان دهند.
چطور با تیم های SFX و stunts کار کردید؟
stunts مجبور بود با تمام تجهیزات سخت افزاری لازم برای فروش گرانش صفر مقابله کند. بنابراین با راب و خدمه او این مسئله را درك می كرد كه چگونه می توان آنچه را كه در previs انجام شد ، به دست آورد ، چگونه می توان برای انجام این كار دكل ایجاد كرد و همچنین چگونه می توانیم آن را به بهترین وجه پنهان كنیم تا بتوانیم رنگ را تمیز كنیم. فرانک و رولند در SPFX در ساخت دکل چرخشی که برای صحنه چرخش روی و پدر در نپتون مورد استفاده قرار گرفت ، و همچنین عناصری را برای استفاده در مکان های مختلف درگیر شدند. آنها سقوط بزرگی را روی ماه انجام دادند که در آنجا یکی از مریخ نورد را به سدی بتونی که در صحرا قرار دارد کشیدند. آنها از قطعات قهوه منجمد در بیابان برای شبیه سازی اثرات سنگ سنگ ماه در هنگام برخورد زمین با آتش استیلو استفاده کردند.
کدام شیرین کاری پیچیده ترین برای تقویت بود؟
من فکر می کنم سقوط ذکر شده در بالا در ماه. بسیاری از عناصر وجود دارد که برای آن باید با هم مقایسه شوند. یک قطعه FG rover ، یک قطعه جداگانه برای شیرین کاری دو برابر می شود تا عملکرد آنها مطابق با زمان عکسبرداری باشد ، و البته تأثیر زیادی به سد بتنی که زباله های زیادی داشت ، می رود. سپس تمام عناصر دیجیتالی که اضافه شده اند ، مانند سطح ماه ، مزرعه خورشیدی ، ستون های جدید پشتیبانی بتونی ، قطعات ضربه ای و گرد و غبار در بالا. این یک شلیک درگیر بود ، اما فکر می کنم خیلی خوب کار کند.
چگونه جلوه Surge را طراحی و ایجاد کردید؟
جیمز علاقه داشت این موضوع را تا حد ممکن ارگانیک و عکاسی کند. ما در نهایت فیلمبرداری از شات را با محیط نهایی به پایان رساندیم و قبل از پردازش ، مارك ون هورن در Fotokem مجموعه ای را ایجاد كرد تا فریم ها را فلاش كند و آنها را در چراغ تلفن خود قرار دهد كه این امر فلاش آبی فیروزه ای را به ما داد. وی همچنین با پاشیدن اسید روی منفی مقداری از امولسیون را خراب کرده و سپس کل آن را پردازش کرد. پس از اتمام این عناصر ، لوئیس مكال در لولا قطعات را به درون شعله برد و در فریم های مورد نیاز لایه برداری كرد تا رمپ بالا برود و سپس به دوربین برخورد كند.
چه نوع ارجاعات و نشانه هایی برای Surge دریافت کرده اید؟
ما به مرجع آسیب فیلم های قدیمی نگاه کردیم و چه اتفاقی می افتد که امولسیون بعد از خیس شدن به هم می خورد و بعد از آن جدا می شود. این یک کیفیت ارگانیک خوب بود که واقعاً تصویر را به شکلی اشتباه می کند که به نظر نمی رسد وقتی از یک طرف دیجیتالی به این مورد نزدیک می شوید.
آیا می توانید در مورد طراحی و ایجاد پایه ماه به تفصیل توضیح دهید؟
ایده این بود که این زمانی یک پایگاه نظامی بود و با گذشت سالهایی که ما گردشگری فضایی را شروع کردیم ، ارتش یک بخش عمومی و دولتی ایجاد کرد. بنابراین وقتی روی روی ماه می بارد ، او وارد مناطق عمومی و تجاری می شود. در شات بزرگ مات مقداری از تجارت را با اضافه کردن آرم ها معرفی کردیم. جیمز وقتی به فرودگاه محلی خود می رفتیم همین احساس را داشت که همین احساس را در ماه داشته باشیم. بنابراین ما جبهه های فروشگاه و تبلیغات کیوسک را اضافه کردیم تا سعی کنیم آن را تکرار کنیم.
یک دنباله بزرگ در سطح ماه وجود دارد. جاذبه صفر چگونه است

بنابراین در این مورد ، ما 1/3 وزن در سطح ماه و در خلاء بودیم. بنابراین همه شبیه سازی های انیمیشن و افکت ها با تنظیمات دقیق اجرا شده اند تا بتوانیم ببینیم چه اتفاقی می افتد با روتولیت ، غبار و تأثیرات در حالی که ممکن است رایانه این موارد را به درستی شبیه‌سازی کرده باشد ، در نهایت ما تنظیمات را کمی تغییر دادیم زیرا 100٪ دقیق آن را باورپذیر به نظر نمی رساند یا آنچه از فیلم واقعی ماه به آن اشاره کردیم. بنابراین مجبور شدیم مجوز بگیریم و سعی کنیم آنچه را که فکر می کردیم نشان دهنده هدف اثرات باشد ، پیدا کنیم.
چگونه با چالش های بازتاب کلاه ایمنی مواجه شدید؟
در ماه ، ما سعی کردیم تا حد ممکن بازتاب را که ممکن است انجام دهد ، حفظ کنیم. ما نمی خواهیم به ازای هر شلیک بازتاب های CG rover ایجاد کنیم ، بنابراین همیشه سعی می کردیم آن اطلاعات را از صفحه استخراج کنیم. زمین ایجاد شد و به داخل تابلو نقشه برداری شد. کلاه ایمنی واقعی بازتاب طلایی دارد ، اما رنگ سبز دارد ، بنابراین ما آنقدر که می توانستیم تقلید کردیم ، بلکه از وسط آن نیز کمی تصویربرداری کردیم تا به ما اجازه دهیم چهره بازیگران را ببینیم.
آیا می توانید در مورد چالش های نورپردازی به ویژه در فضا و ماه توضیح دهید؟
خوب همه چیز یک منبع نور واحد در فضا است ، فقط اگر در نزدیکی یک سیاره یا ماه نزدیک باشید ، مقداری پر می شوید. بنابراین سعی کردیم تا حد ممکن به آن صحت داشته باشیم و از نور باریک و مقادیر اندکی پر از آن استفاده کردیم تا قسمت سایه کاملاً سیاه نشود. بر روی ماه ، حتی اگر سطح کاملاً تاریک باشد ، اما کمبود جو در اصل برابر با فضا است. یک منبع منفرد بسیار روشن و سخت اما با پرش زیاد برای پر کردن سایه ها. عکس اصلی قمری تضاد و روشنایی شدید را به خوبی نشان می دهد ، بنابراین ما سعی کردیم از این احساس تقلید کنیم.
چگونه فروشندگان مختلف VFX را انتخاب کردید؟
من در گذشته در بسیاری از پروژه ها با MPC کار کردم و فکر کردم کار آنها برای PROMETHEUS برای ما عالی بوده است ، بنابراین من می خواستم با کشتی ها و محیط های خودمان همین کیفیت را داشته باشم. MPC نیاز به کاهش حجم کار خود داشت و از آنجا که ما به دنبال راه هایی برای به حداکثر رساندن بودجه بودیم ، ما توافق کردیم که بتوانیم بخشی از کار آنها را به آقای X بدهیم. من در اوایل نمایش با اولاف وندت کار کردم و می دانستم که او و آقای X می توانند کارهای CG و محیط زیست خوبی انجام دهند ، بنابراین این یک امر مهم بود که آنها بتوانند توالی آنتن را انجام دهند ، زیرا این یک دارایی و محیط پیچیده بود. آنها همچنین تعدادی از خارجیان در نپتون را برداشتند و علائم انفجار هسته ای را انجام دادند. متدی استودیو (داستان اتمی هنگامی که جایزه می گرفتم) یک شرکت مستقل در ذهن من بود. آنها کارهای ماشین CG بسیار خوبی انجام داده اند ، صحنه شیرین کاری DEADPOOL) و من از محیط کارشان خوشم آمده است ، بنابراین من به آنها تعقیب ماه مریخ نورد را دادم و آنها نیز درست قبل از دنباله میمون ، سفینه فضایی را به وستا انجام دادند. و البته به محض خواندن فیلمنامه ، می دانستم که می خواهم وتا این کار را انجام دهد. ما یک تن پول نداریم ، بنابراین ما توانستیم منابع خود را روی انیمیشن و به دست آوردن این موضوع متمرکز کنیم زیرا بقیه نگاهی که من می دانستم به سرعت با آنها جابجا می شویم. هنگامی که انیمیشن را قفل کردیم ، اولین ارسال آنها برای من خیلی خوب بود ، ما فقط ترفندهای کمی داشتیم تا بتوانیم نگاهی به آن داشته باشیم. و Bot از طرف همكاران به شدت توصيه شد ، بنابراين من يك فرصت را بدست آوردم و به آنها احترام گذاشتم. من همچنین دو هنرمند کامپکت ، مایکل شرمیس از پیکسل دزدان دریایی و برد گایو داشتم که می توانند در مرحله بعد از بازدید از عکسبرداری کم کنند و سپس برای انجام کارهای اضافی برای نهایی کار کنند. وقتی همه این قطعات در آن قفل شدند ، من به دنبال فروشندگان مختلف برای همه چیزهای متفرقه متفاوت از آنچه که در ابتدا برنامه ریزی شده بودند یا به آنها تعلق نگرفته بود ، شدم. Soho VFX در اواخر بازی برای انجام سکانس monorail و همه عکس های اتاق راحتی به بازی های اضافه شده اضافه شد. ما تا زمان بسته شدن با 12 فروشنده به پایان رسیدیم.
آیا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد همکاری خود با سرپرستان VFX برای ما بگویید؟
بیشتر صحبت ها بیشتر از طریق تلفن یا اسکایپ انجام می شد. ما صحنه ای را ارسال می کردیم ، آن را به فروشنده می فرستادیم و بعد از آن من با آنها cineSync را همراهی می کردم تا آنها را در خلاصه خلاقیت و آنچه می خواستیم طی کنم. اولاف و گیله از آنجا که محلی در لس آنجلس بودند ، در برخی موارد به صورت حضوری شرکت کردند. مایکل و برد در دفتر من بودند ، بنابراین من بررسی روزانه خود را با آنها انجام می دهم ، زیرا ارسال عکس برای آنها بسیار آسان بود و من می توانستم وقتی لحظه ای آزاد داشتم ، برای دیدن آنها کنار بیایم. به مناسبت بعضی اوقات ، با لولا کنار می شوم تا با بعضی از عکس هایشان کار کنم. فروشندگان دیگر در سراسر جهان بودند ، بنابراین بررسی ها مجبور بودند واقعاً اتفاق بیفتند. ما یک بررسی داخلی را انجام می دهیم ، سپس با جیمز در مورد هر چیزی که او نیاز به بررسی دارد بررسی خواهیم کرد ، سپس من اگر هر چیزی به نقاشی نیاز داشت حاشیه نویسی را انجام می دهم و سپس یادداشت های کتبی را ارسال می کنیم. سپس در بررسی بعدی فروشنده ما ، تمام نظرات را مرور می کنیم تا مطمئن شویم که آنها دستورالعمل ها را درک می کنند. این یک فایده بزرگ است که همه عادت کرده اند از راه دور کار کنند تا بتوانیم از پس آن برآییم

بهترین شرکت ، صرف نظر از مکان آنها
آیا چیز خاصی وجود دارد که چند شب کوتاه را به شما می دهد؟
این معمولاً مربوط به برنامه های محدود است و آیا فروشنده می تواند تکرارهای کافی را به موقع انجام دهد.
عکس یا دنباله مورد علاقه شما چیست؟
عاشق دنباله ماه مریخ نورد دشوار است. این یک ایده اصلی ، یک تکنیک جدید برای عکسبرداری ، اجرای عالی عکس ها بود و من چنین تجربه کاری دلپذیری را با Ryan Tudhope (سرپرست VFX) ، جید اسمیت (سرپرست VFX) ، آیدان فریزر (سرپرست VFX) و کل اتمی داشتم خدمه داستان / روش.
بهترین خاطره شما در این نمایش چیست؟
ناهار در پست. کل خدمه VFX ، سرمقاله ، صدا و موسیقی همه با جیمز ناهار می خورند. ما بسیاری از خنده ها و بسیاری از شیرینی های سیب را به اشتراک گذاشتیم. در پایان ، روابطی که ما شکل می دهیم و تجربیاتی را که ما داریم سالهای سال است که پس از فراموش کردن محاکمه ساخت یک فیلم ، سالها به یاد خواهیم آورد.
چه مدت در این نمایش کار کرده اید؟
کمی بیش از 2.5 سال از اولین بار خواندن فیلمنامه تا تحویل نهایی VFX.
تعداد عکسهای VFX چیست؟
848 عکس ، که 76٪ فیلم بود.
اندازه تیم شما چقدر بود؟
با گذر از چنین تولید طولانی ، گاهی اوقات می بینیم که خدمه خود را نسبت به مشاغل قبلی از دست می دهیم. اما برای بیشتر قسمتها ، حدود 5 مورد داشتیم که بیشتر آنها بخش عمده ای از آن بودند. اما یک سرپرست تولید به نام الیزابت ویلامان برای کل این پروژه با من بود که استمرار بسیار خوبی به بخش داد.
پروژه بعدی شما چیست؟
مطمئن نیستم. فعلاً در مورد چند پروژه با New Regent مشورت می کنم.
چهار فیلم که اشتیاق شما را به سینما نشان داده اند چیست؟
من در دهه 70 و 80 بزرگ شدم که برای بچه ها و فیلم ها عالی بود. آنها سالها فیلم های ماجراجویی می ساختند ، اما با پیشرفت های VFX ، فرصت های داستان جدید شروع به کار می کردند. فیلم هایی مانند RAIDERS OF LOST ARK ، Back to the Future ، TOP GUN ، GHOSTBUSTERS ، ALIEN و JAWS و ET فوق العاده سرگرم کننده بودند. و سپس رفتن به مکانی مانند Universal Studios و دیدن JAWS و چقدر ترسناک نگاه او واقعاً چشمانم را به آنچه می توان با ویرایش و البته موسیقی محقق کرد باز کرد. 40 سال بعد ، اگر موضوع JAWS را شنیدید ، فوراً از اقیانوس خارج نمی شوید؟
تشکر بزرگی برای وقت شما
میخواهی بیشتر بدانی؟
Method Studios: صفحه اختصاصی درباره AD ASTRA در وب سایت Method Studios.
MPC: صفحه اختصاصی درباره AD ASTRA در وب سایت MPC.
آقای X: صفحه اختصاصی درباره AD ASTRA در وب سایت آقای X.
هالون: صفحه اختصاصی درباره AD ASTRA در وب سایت هالون.
برچسب ها
سرپرست Ad AstraAllen MarrisVFX

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • آموزش جلوه های ویژه
    ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX

    226 بازدید

  • آموزش جلوه های ویژه بصری
    بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG

    191 بازدید

  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد

    167 بازدید

  • داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X

    207 بازدید

  • ارائه های سریع FURIOUS – HOBBS SHAW: Dan Glass – سرپرست کلی VFX – DNEG

    169 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
دسته‌ها
  • Audio
  • Interviews
  • جلوه های ویژه سینمایی
  • فرهنگی
  • مالی و اقتصادی
  • مجله تکنولوژی
  • هوش مصنوعی
جدیدترین نوشته ها
  • ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX آگوست 11, 2020
  • بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG آگوست 11, 2020
  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: Christian Irles – ناظر VFX – موتور تصویر آگوست 11, 2020
  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد آگوست 11, 2020
  • داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X آگوست 11, 2020
آموزش آنلاین Vtutors

وی توترز، آموزشگاه آنلاین نرم افزارهای تدوین، جلوه های ویژه بصری و گرافیکی است . نرم افزار هایی همچون افتر افکت After Effects پریمیر Premiere فتوشاپ Photoshop ایلاستریتور Illustrator تریدی مکس 3D Max و …

امیدواریم آموزش های VTutors  مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد

  • location_on
    تهران یوسف آباد خ اسد آبادی کوچه چهلم
دسترسی سریع
  • آموزش افتر افکت
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
  • دوره ها
  • حساب کاربری
  • سبد خرید
  • پرداخت

تمامی حقوق برای سایت VTutors محفوظ می باشد.
keyboard_arrow_up