جستجو برای:
سبد خرید 0
  • آموزش ها
    • افتر افکت
    • پریمیر
    • فتوشاپ
    • ایلاستریتور
    • 3D Max
  • دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
 

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • vtutors.ir@gmail.com
perm_identity
سبد خرید 0
  • آموزش افتر افکت
  • دوره ها
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
0
آموزش افتر افکت پریمیر فتوشاپ ایلاستریتور
  • آموزش ها
    • افتر افکت
    • پریمیر
    • فتوشاپ
    • ایلاستریتور
    • 3D Max
  • خرید دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
    • پرداخت
  • مقاله ها
  • VTutors
    • درباره ما
    • اساتید
  • نقشه سایت
ورود و ثبت نام

وبلاگ

آموزش افتر افکت پریمیر فتوشاپ ایلاستریتور آموزش جلوه های ویژه بصری Interviews AD ASTRA: Olaf Wendt – سرپرست VFX – آقای X

AD ASTRA: Olaf Wendt – سرپرست VFX – آقای X

access_timeآگوست 11, 2020
perm_identity ارسال شده توسط VirtualTutor
folder_open Interviews ، مالی و اقتصادی
visibility 626 بازدید

AD ASTRA: Olaf Wendt – سرپرست VFX – آقای X
| 9 اکتبر ، 2019 در 10:00
1370
0
اولاف وندت بیش از 15 سال تجربه در جلوه های تصویری دارد. او در بسیاری از پروژه ها مانند TRUE DETECTIVE ، BLACK SAILS ، GAME OF THRONES و MOLLY’S GAME کار کرده است.
پیشینه شما چیست؟
پیشینه من کاملاً متنوع است. من در CG طراحی کردم ، در دهه 90 استودیوی توسعه بازی های رایانه ای را در لندن بنیانگذاری کردم و سپس به آرامی شروع به کار VFX روی فیلم ها کردم.
چطور شما و آقای ایکس در این نمایش شرکت کردید؟
آلن ماریس از ما خواست که در سکانس های افتتاحیه و اختتامیه پیروز شویم – این بعد از عکاسی اصلی بود ، بنابراین ما در شروع پست قرار گرفتیم.
همکاری با کارگردان جیمز گری و سرپرست کلی VFX آلن ماریس چگونه بود؟
عالی! جیمز و آلن برای نمایش جلوه های بصری در این نمایش یک چشم انداز خاص داشتند – جیمز می خواست که این یک فضای خاص اما واقعی باشد اما نه خیلی علمی.
انتظارات و رویکرد آنها در مورد جلوه های تصویری چه بود؟
هر دو انتظارات بسیار بالایی داشتند – جیمز خیلی کارگردان فیلمساز است و آلن چشم به کیفیت دارد. نمایش به زیبایی توسط Hoyte van Hoytema در 35 میلی متر با مجموعه های شگفت انگیز فیلمبرداری شد و همه چیز باید کاملاً واقعی و واقعی به نظر برسد و یکنواخت در احساس کلی نمایش ظاهر شود.
چگونه کار را با تهیه کننده VFX خود ترتیب داده اید؟
وارویک هیوت بر استودیوی مونترال و سامانتا باناک نظارت داشت و کار را در تورنتو انجام داد. آنها تعداد بیشماری از وظایف را در این نمایش شکستند و آنرا در مسیر نگه داشتند – یک چالش با تعداد زیادی عکس بزرگ و بسیاری از قسمت های متحرک.
چگونه کار را بین دفاتر آقای X تقسیم کردید؟
همه دفاتر آقای X مشارکت داشتند – مونترال و تورنتو بخش اعظم این پروژه را بین آنها تقسیم کردند و آقای X Bangalore در این زمینه پشتیبانی زیادی را انجام داد.
سکانس های ساخته شده توسط آقای X چیست؟
ما توالی افتتاحیه را در حدود 80 هزار متر آنتن بلندی انجام دادیم ، از جمله طعمه روی برای بازگشت به زمین ، و در دنباله انتهایی ورود روی به نپتون در سرخ و نزدیک شدن به ایستگاه لیما و همچنین انفجار هسته ای اطراف ایستگاه لیما و بازگشت روی به زمین .
آیا می توانید در مورد طراحی و ایجاد آنتن عظیم الجثه با جزئیات توضیح دهید؟
گروه هنری مفاهیمی را برای طرح آنتن و جزئیات مربوط به یک بخش کلیدی در اطراف یک ماژول سکونت در اختیار ما قرار داده است. تولید بخش کوچکی از خرپای ساختاری اصلی را برای صعود روی و همچنین درگاه ماژول سکونت ایجاد کرده بود. سپس ما طول ساختار را با یک مفهوم دقیق و گذر از طراحی پوشانده ایم – تیمهای دارایی و مفهومی ما طیف گسترده ای از ایده های طراحی را برای انواع مختلف با توابع مختلف ارائه دادند. ایستگاه فضایی بین المللی نقاط مرجع اصلی ما را برای مواد و بافتها به ما داده است – در بالای جو ، مواد از طریق قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش ، اشعه کیهانی و ذرات میکرو به طرز خاصی هوا می شوند. در پایان این روند به عنوان یک CG کاملاً گسترده ساخته شد.
چگونه محیط زمین را ایجاد کردید؟
ما از تصاویر ماهواره ای به عنوان مرجع استفاده می کنیم تا بخش عظیمی از اکوادور را خلق کنیم – شما می توانید به دور از 80،000 پیمایش فاصله داشته باشید. هنگامی که روی زمین به زمین فرو می رود ، ما این محیط را از ارتفاعات متنوعی مشاهده می کنیم – در پایان این باید با تصاویر هوایی چتربازان شلیک شده در کالیفرنیا آمیخته شود. صفحات هوایی به لمس یو پی اس های محیطی نیاز داشتند تا بیشتر در قسمتهای سرسبز اکوادور سبز سرسبز دیده شوند که از بالا به بالا دیده می شوند. پرش فلیکس بامگارتنر مرجع بسیار مفیدی به خصوص برای نگاه به جو زمین از ارتفاعات مختلف ارائه داد.
آیا می توانید اطلاعات بیشتری درباره انفجارهای مختلف و FX روی آنتن بگویید؟
یک افزایش کیهانی اسرار آمیز آنتن را انفجار می دهد و باعث می شود سیستم های الکتریکی مختلفی در ارسال نیرو از طریق ساختار مانع شوند – بازوهای ربات کنترل خود را از دست می دهند و شروع به چرخش می کنند ، همه اینها به نوبه خود باعث جرقه ها و انفجارها می شود. این اتفاق بالاتر از جو و در خلاء فضا رخ می دهد – برای ایجاد انگیزه در انفجارها ، مخازن سوخت و اکسید کننده را به برخی از سازه ها اضافه کردیم. توجه بیشتر به محتاط بودن فنی معطوف شد.
چگونه دوبل های دیجیتال مختلف و به ویژه برد پیت را ایجاد کردید؟
تولید اسکناس های براد را در لباس کارگر خود برای آنتن و لباس فضایی او برای توالی ایستگاه لیما ، همراه با اسکن های 4 یا 5 کلاه ایمنی مختلف که در طول فیلم استفاده شده بود ، فراهم کرد. آنها را گرفتیم و آنها را به شخصیت های مفصلی تبدیل کردیم که در بعضی از عکس ها به سیم پارچه نیاز داشتند.
چگونه تغییرات نورپردازی را در طول سقوط در خلأ مدیریت کردید؟
قبل از اینکه او وارد جو شود و بتواند خودش را تثبیت کند ، روی در قسمتهای سکانس کاملاً چشمگیر می چرخد ​​و می چرخد ​​، بنابراین تداوم نورپردازی بین عکسهای CG کامل ، صفحات هوایی و عکسبرداریهای پردازش روی (مخصوصاً کلوزآپ های وی) کاملاً چالشی را ارائه می دهد. درست در طرح شروع شد. ما مجبور شدیم ضربان های مختلف پاییز را به نگارش درآوریم تا برش ها تا حد امکان یکپارچه شود – به ویراستاران و تیم چیدمان ما که توسط فدی سارا هدایت می شوند در این باره می پردازند.
آیا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد چتر نجات CG و آوارگان برای ما بگویید

آیا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد چتر نجات CG و زباله ها برای ما بگویید؟
روی یک چتر نجات را بر روی فرود خود مستقر می کند اما ذرات زباله در آن اشک می ریزند و باعث می شود تا رودخانه شکسته شود. عکس هایی از براد به حالت تعلیق در چارچوب چتر نجات و همچنین صفحات هوایی یک چترباز واقعی در کالیفرنیا وجود دارد. تولید با مهربانی یکی از نواحی مورد استفاده در ساقه را برای ما ارسال کرد تا بتوانیم بافت آن را مطابقت دهیم و دقیقاً با سیم کارتهای خود احساس کنیم که برای بعضی از عکسها قاب را پر کرده است.
عکسهای تیراندازی چگونه فیلمبرداری شد؟
تولید یک واحد هوایی را به سانتا کلاریتا برد و اسکاییدرها را شلیک کرد – فیلم خارق العاده ای!
چالش های اصلی با عکس های POV در طول پاییز چیست؟
جدا از اینکه عکس هایی که تمام CG با استفاده از یک دارایی عظیم دارند ، چالش اصلی این بود که حرکت آنها را تنظیم کنیم ، بنابراین همه یکپارچه در کنار هم قرار بگیرند.
آیا می توانید در مورد ایجاد نپتون و حلقه های آن به تفصیل توضیح دهید؟
عکاسی زیادی از خود نپتون وجود ندارد – تمام تصاویری که می توانستیم دست خود را در آن قرار دهیم فقط نمای بسیار مهمی از سطح آن را نشان می دهیم – به نظر نمی رسد که دقیقاً دقیقاً می دانیم چه چیزی است. ما می دانیم که فضای بسیار متراکم و کمی شبیه مشتری است ، بنابراین ما از گروههای ابری که در آنجا می بینید ، الهام گرفتیم. تیم CG ما یک سیستم لایه ای ابر حجمی ایجاد کرده تا عمق و پیچیدگی بیشتری به سطح آن بیفزاید. جیمز و آلن می خواستند آن را کاملاً مرموز نگه دارند ، بنابراین ما با استفاده از این کاملاً کم نظیر سر و صدا کردیم.
این حلقه ها در چندین تکرار ضخیم تر و کمی متراکم تر شدند زیرا مجبور بودند یک داستان مهم را ارائه دهند.
چگونه چالش روشنایی را در فضای عمیق برطرف کردید؟
نور خورشید برای رسیدن به نپتون بسیار دور است – در واقع کاملاً تاریک است و جیمز علاقه مند بود تا آن جنبه را بازی کند. نپتون به عنوان سطح گسترده ای از گزاف گویی آبی عمل می کند – ما با یک رویکرد کاملاً کم کلید باد کردیم.
چگونه سفینه های مختلف سفینه را ایجاد کردید؟
MPC ایستگاه Cepheus و Lima را ساخته بود زیرا در توالی نیز با استفاده از هردوی آنها توالی وجود داشت. ما مدل های آنها را به خط لوله خود وارد کردیم تا آنها را در عکس های خود زنده کنیم ، سبک کنیم و آنها را ردیابی کنیم.
آیا می توانید جزئیات ایجاد کیهانی را با جزئیات توضیح دهید؟
جیمز در مرحله مفهوم كاملاً اكتشافی بود – جیمز واقعاً به آنچه كه این پالس كیهانی می خواهد در فیلم 35 میلی متری 80 هزار متری بالای سطح زمین به فیلم بكرد ، علاقه داشت. MPC همچنین برخی تحقیقات اکتشافی را انجام داده است. ما به اشکال مختلف آسیب فیلم نگاه کردیم و شبیه سازی هایی از این دست ایجاد کردیم. در پایان ، جیمز می خواست آسیب های واقعی فیلم و مه شکن کردن فیلم را امتحان کند و از EFilm خواست که آزمایش های مه ، آسیب و استرس را بر روی نسخه های فیلمبرداری شده از شلیک “پایه” ما اجرا کند. EFilm واقعاً با این کار به خانه آمد و اتفاق جالبی را كه جیمز دوست داشت ، به دست آورد – بنابراین آنچه كه در این فیلم می بینید ، استرس / آسیب واقعی فیلم 35 میلی متری در بالای یك فیلمبرداری است.
آیا می توانید درباره ایجاد و انیمیشن انفجار هسته ای اطلاعات بیشتری به ما بگویید؟
جیمز می خواست کشف کند که یک انفجار هسته ای واقعی در خلاء فضا چگونه به نظر می رسد – و همچنین احساس بصری متمایز خود را به آن می بخشد. مرجع واقعی هسته های هسته ای در خلاء وجود دارد – با این حال ایالات متحده در دهه 50 آزمایش های هسته ای زیادی را انجام داد و شما می توانید فیلم های 16 میلی متری از آنها را پیدا کنید. برخی از این آزمایشات تقریباً با شکلی از اشکال تقریباً شبیه به گل در آسمان تجاوز می کنند – ما از این به عنوان یک نقطه پرش استفاده کردیم. این مسئله برای سرمربی تیم FX ما توسط جرمی دینین به چالش کشیدن شبیه سازی های دینامیکی سیال که نزدیک به تکرار احساس آن اشکال بودند – بود و این یک چالش دیگر این بود که پس از آن راهی پیدا کنید که سیم ها را به چیزی تغییر دهد. و احساس کنید که جیمز به دنبالش بود. چند دور دور هم پیچید و به نظر می رسید کمی “علمی تخیلی” نیز به نظر برسد. سرانجام ما راهی برای درمان سیمها به نوعی لایه بردار پوست پیاز – به دلیل عدم وجود روش بهتر برای توصیف آن – پیدا کردیم و سپس دوباره آن لایه ها را ترکیب کردیم تا ظاهر مورد نیاز خود را به ما ارائه دهیم.
کدام شلیک یا سکانس چالش برانگیزترین بود؟
انفجار هسته ای به عنوان یک هدف واحد.
آیا چیز خاصی وجود دارد که چند شب کوتاه را به شما می دهد؟
در صورت امکان سعی می کنیم از شب های کوتاه جلوگیری کنیم – به نظر نمی رسد آنها در دراز مدت به بهره وری کمک کنند.
عکس یا دنباله مورد علاقه شما چیست؟
من انفجار هسته ای را دوست دارم – سخت ترین معدود عکس گرفتن بود ، گرچه فکر می کنم توالی آنتن به زیبایی جمع شده است.
بهترین خاطره شما در این نمایش چیست؟
ظاهر انفجار هسته ای را خراب می کند.
چه مدت در این نمایش کار کرده اید؟
حدود 18 ماه
تعداد عکسهای VFX چیست؟
حدود 100 عکس – تعداد معدودی از آنها حذف شده ، بنابراین من مطمئن نیستم
اندازه تیم شما چقدر بود؟
در کل فکر می کنم حدود 150 هنرمند داشتیم که در این نمایش کار می کردند.
پروژه بعدی شما چیست؟
متأسفانه هنوز نمی توانم بگویم.
چهار فیلم که اشتیاق شما را به سینما نشان داده اند چیست؟
لیست بسیاری از افراد ، اما البته تثلیث بارز – جنگ های BLADE RUNNER / ALIEN / STAR.
تشکر بزرگی برای وقت شما
میخواهی بیشتر بدانی؟
آقای X: صفحه اختصاصی درباره AD ASTRA در وب سایت آقای X.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • آموزش جلوه های ویژه
    ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX

    948 بازدید

  • آموزش جلوه های ویژه بصری
    بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG

    887 بازدید

  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد

    822 بازدید

  • داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X

    848 بازدید

  • ارائه های سریع FURIOUS – HOBBS SHAW: Dan Glass – سرپرست کلی VFX – DNEG

    876 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
دسته‌ها
  • Audio
  • Interviews
  • جلوه های ویژه سینمایی
  • فرهنگی
  • مالی و اقتصادی
  • مجله تکنولوژی
  • هوش مصنوعی
جدیدترین نوشته ها
  • ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX آگوست 11, 2020
  • بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG آگوست 11, 2020
  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: Christian Irles – ناظر VFX – موتور تصویر آگوست 11, 2020
  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد آگوست 11, 2020
  • داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X آگوست 11, 2020
آموزش آنلاین Vtutors

وی توترز، آموزشگاه آنلاین نرم افزارهای تدوین، جلوه های ویژه بصری و گرافیکی است . نرم افزار هایی همچون افتر افکت After Effects پریمیر Premiere فتوشاپ Photoshop ایلاستریتور Illustrator تریدی مکس 3D Max و …

امیدواریم آموزش های VTutors  مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد

  • location_on
    تهران یوسف آباد خ اسد آبادی کوچه چهلم
دسترسی سریع
  • آموزش افتر افکت
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
  • دوره ها
  • حساب کاربری
  • سبد خرید
  • پرداخت

تمامی حقوق برای سایت VTutors محفوظ می باشد.
keyboard_arrow_up