جستجو برای:
سبد خرید 0
  • آموزش ها
    • افتر افکت
    • پریمیر
    • فتوشاپ
    • ایلاستریتور
    • 3D Max
  • دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
 

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • vtutors.ir@gmail.com
perm_identity
سبد خرید 0
  • آموزش افتر افکت
  • دوره ها
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
0
آموزش افتر افکت پریمیر فتوشاپ ایلاستریتور
  • آموزش ها
    • افتر افکت
    • پریمیر
    • فتوشاپ
    • ایلاستریتور
    • 3D Max
  • خرید دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
    • پرداخت
  • مقاله ها
  • VTutors
    • درباره ما
    • اساتید
  • نقشه سایت
ورود و ثبت نام

وبلاگ

آموزش افتر افکت پریمیر فتوشاپ ایلاستریتور آموزش جلوه های ویژه بصری Interviews ROW CARNIVAL: Max Riess – سرپرست VFX – Pixomondo

ROW CARNIVAL: Max Riess – سرپرست VFX – Pixomondo

access_timeآگوست 11, 2020
perm_identity ارسال شده توسط VirtualTutor
folder_open Interviews ، مالی و اقتصادی
visibility 646 بازدید

ROW CARNIVAL: Max Riess – سرپرست VFX – Pixomondo
وینسنت فری
| 2 اکتبر ، 2019 در ساعت 14:00
1145
0
ماکس ریس کار خود را در جلوه های دیداری بیش از 10 سال در پیکسوموندو آغاز کرد. وی در بسیاری از پروژه ها مانند HUGO ، STAR TREK INTO DARKNESS ، بازی بازی THRONES و IRON SKY 2 کار کرده است.
پیشینه شما چیست؟
من حدود 12 سال پیش به عنوان یک کلیاتور سه بعدی برای Pixomondo – Commercials در فرانکفورت شروع کردم. بعد از گذشت دو سال ، دامنه کار شرکت بیشتر به فیلم های سینمایی تغییر یافت و من به امکانات آهنگسازی علاقه مند شدم. در سال 2012 به لس آنجلس نقل مکان کردم تا بیشتر به نقاشی مات توجه کنم ، به توسعه و آهنگسازی نگاه کنم. سه سال بعد ، من به همراه خانواده به آلمان بازگشتم و از آن زمان به عنوان سرپرست VFX برای پیکسوموندو فرانکفورت کار کردم.
چگونه شما و پیکسوموندو در این نمایش شرکت کردید؟
Lea Prainsack ، تهیه‌کننده VFX و Betsy Paterson ، سرپرست VFX در CARNIVAL ROW ، فصل یک ، به تازگی آزمایشات پیش تولید را آغاز کرده و شیرین کاری کرده است تا بفهمد چگونه بالهای پری باید در پرواز رفتار کنند. آنها به دنبال یک خانه VFX با تیم با تجربه در زمینه انیمیشن پرواز بودند و ما را به عضویت دعوت کردند. حتی اگر ما طی سالها با اژدها Daenarys در GAME OF THRONES تجربه زیادی را با بال کسب کردیم ، اما به سرعت فهمیدیم که بالهای پری بسیار متفاوت از بالهای اژدها کار می کنند! ما تحقیقات زیادی انجام دادیم ، اولین آزمایش های ارائه دهنده چرخه پرواز و کارهای مفهومی را به بتسی و لی ارائه دادیم ، و سپس آنها بخش بزرگی از کارهای بال را با Pixomondo قرار دادند.
همکاری با سرپرست VFX Betsy Paterson چگونه بود؟
من بسیار از کار کردن با بتی پاترسون لذت بردم. او ایده خاصی از آنچه انتظار دارد در یک فیلمبرداری و ظاهر کلی نمایش باشد ، دارد. از ابتدا ، او درک خوبی از دنیای CARNIVAL ROW به ما داد ، در حالی که هنوز هم فضای تیم و من را برای کمک به خلاقیت خود باقی می گذارد. با توجه به پیچیدگی عکس ها و سطح کیفیت بالا ، یک حرکت کاملاً روان و یک تجربه کلی خارق العاده بود.
در میان کار بر روی مواد شلیک مجدد ، بتی مجبور شد برای نمایش جدید خود ترک کند و کار باقی مانده را به تاد شیفلت واگذار کرد. حتی اگر ما در آن زمان روی یکی از چالش برانگیز ترین سکانس ها کار می کردیم ، آنها با یک گردش مالی هماهنگ ، انتقال را بسیار آسان کردند. تاد که از آن ممنون هستیم ، بقیه نمایش را به لطف بخشید.
انتظارات و رویکرد آنها در مورد جلوه های تصویری چه بود؟
یکی از اهداف اصلی آنها پیدا کردن تعادل مناسب در اثرات CG برای دستیابی به واقع گرایی مورد نیاز بود. ادغام یکپارچه عناصر CG بسیار مهم بود. همه کارهای تنظیم شده بسیار خوب سازماندهی شده بودند. ما همیشه مواد مرجع زیادی مانند توپ کرومی ، صفحات تمیز و پایه ایستاده با بالهای پروانه در دست داشتیم. بخش هنری آنها آثار هنری بسیار مفصلی تولید کرده است که به ما الهام بخش و ایده می دهد.
چگونه کار را با تهیه کننده VFX خود ترتیب داده اید؟
من و مونا محور تولید کننده Pixomondo VFX اکنون چندین سال است که با هم کار می کنیم بنابراین درک خوبی بین ما وجود دارد. من بر جهت گیری خلاقانه و جنبه فنی نظارت می کنم ، در حالی که او به زمان بندی ، مدیریت خدمه و همه چیز مربوط به بودجه می پردازد.
چگونه کار را بین دفاتر پیکسوموندو تقسیم کردید؟
فرانکفورت تاسیسات پیشرو بود. از آنجا که ما در گذشته روی دارایی های موجودات زیادی کار کرده ایم ، تیم ما آماده بود دانش خود را در بال های پری قرار دهد. مقدمات مربوط به دارایی و انیمیشن در اینجا انجام شد و سپس با برخی از شاخه های دیگر به اشتراک گذاشته شد. هدایت تیم تورنتو توسط بویان زوریکو و سلینا زولتا انجام می شود ، در حالی که خدمه اشتوتگارت تحت نظارت جولیان لوژک و سباستین مزمان بودند.
آنها سکانس های کامل را با بال انجام دادند و پسوند ها را تنظیم کردند. همه آنها کارهای شگفت انگیز انجام دادند و نقاط قوت فردی تیم های خود را به ارمغان آوردند. این یکی از دلایلی است که ما تصمیم گرفتیم در قسمت 3 سکانس مبارزه هوایی بزرگ را در بالای سقف های پشت بام تقسیم کنیم. این یک همکاری مشترک بین اشتوتگارت برای اداره کامل محیط CG و فرانکفورت برای ایجاد انیمیشن و آهنگسازی نهایی بوده است.
دنباله های ساخته شده توسط Pixomondo چیست؟
ما در تمام قسمت ها کار کردیم و بیشتر جایگزینی یا پیشرفت بال را انجام دادیم. در چند عکس ، ما چندین پسوند تنظیم CG نیز انجام دادیم. این سکانس ها شامل محیط کتابخانه در تیرنانوک ، اکثر عکس های داخلی فاحشه خانه ، بال های پری مرده ، بال های کودک فیلو ، و مبارزه هوایی بزرگ در پشت بام ها ، فقط برای ذکر چند مورد است.
چطور با بخش هنر در مورد بالهای فری کار کردید؟
بخش هنر مطالب مرجع زیادی را برای ما ارسال کرد و به عنوان نقطه شروع ، اسکن استخدام ها و عکس گرفتن از بافت را دریافت کردیم. بالهای پروانه در بسیاری از عکسها با شکوه و قانع کننده به نظر می رسند ، اما هنگام عکسبرداری یا تواناییهای ویژه مانند فلورسانس ، حد خود را داشتند.
آیا می توانید در مورد طراحی و ایجاد بالها به تفصیل توضیح دهید؟
دارایی بال پری در ابتدا توسط Pixomondo ساخته شد و با سایر فروشندگان این نمایش به اشتراک گذاشته شد که آنها را برای خطوط لوله شخصی خود تطبیق دادند.
شروع کردیم

ما حتی قبل از دریافت اسکنهای تبلیغاتی اجاره ای ، از طرح های اولیه سه بعدی و کارهای هنری مفهومی شروع کردیم. ما زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد بال حیوانات در طبیعت کردیم. یکی از بزرگترین مسئله مقیاس بود. یک سنجاقک دارای بالهای بسیار دقیق است که برای حمل متقاعد کننده موجودی به اندازه انسان ، باید اصلاح کنیم. برخی از اولین مدل ها دارای نسبت بالاتری از بال بودند ، اما این مساله مشکلات بزرگی را در شیوه قرار گرفتن آنها ایجاد می کرد و باعث عدم تناقض با بال های مجموعه می شد.
در فرایند طراحی ، زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد آناتومی بالهای پری کردیم. نسخه اول دارای استخوان و پوست بیشتری در آن بود. بعداً ، ما نگاهی نزدیک به حشرات با بالهای بسیار انعطاف پذیر ایجاد کردیم که می توانند از اندام به حالت جامد بروند. به این ترتیب توانستیم بالهای CG را به صورت یکپارچه در بالهای پروانه لاستیکی مخلوط کنیم که در نحوه انیمیشن آنها تأثیر داشت.
چگونه سایه ها و بافت های مختلف را ایجاد کردید؟
ما در بیشتر قسمتهای سطح زمین از ماری برای بافت و Zbrush استفاده کردیم. این پایه با کار با بافت کلاسیک انجام شد اما برخی از سایه های رویه ای برای شکسته شدن و جزئیات بیشتر در بالا وجود دارد. سایه زنی در آرنولد انجام شد. ابتدا یک سایه بان اصلی ایجاد کردیم و سپس تغییرات ایجاد کردیم. برخی از عکسهای نزدیک ، بعداً به جزئیات بیشتری احتیاج داشتند که در لایه دیگری از جابجایی جزئیات میکرو و جزئیات بیشتر بافت در مناطقی که مورد نیاز بودند اضافه شد. بعلاوه ، ما چندین پاس رندر اضافی را برای تأمل با سایه بانهای سایه بان ایجاد کرده ایم تا بعداً در ترکیب ، براق بیشتری به بالها بزنیم.
بالها شفاف هستند. این کار چه تاثیری در کار شما دارد؟
برای برخی از عکسهای نزدیک ، از یک مدل سایه بان با نقشه های مختلف پراکندگی زیر سطح و نقشه های مختلف تجزیه برای سلولهای انفرادی استفاده کردیم و به بال زیبایی ظاهری از پیچیدگی آلی می بخشد. به عنوان یک نتیجه ، بارهای ارائه شده کاملاً گسترده برای تصویر کامل 4K بودند. هر زمان که بالاتری در فرکانس بالاتر داشتیم ، یک تراشنده گیرنده ارزان قیمت را ارائه می دادیم و میزان لازم برای پراکندگی نور را در ترکیب کنترل می کردیم. در بعضی موارد ، ما مجبور شدیم انتقال را به صورت دستی تقلب کنیم تا در عکسهای با فرکانس بالا در مقابل نور پس زمینه روشن ، شکل ظاهری بیشتری پیدا کنیم.
آیا می توانید در مورد جنبه درخشان در صحنه های سکس اطلاعات بیشتری به ما بگویید؟
این یکی کمی مشکل بود و احتمالاً دنباله ای است که بیشترین تعداد تکرار را پشت سر گذاشت. مهم است که تعادل مناسب حاصل شود و از نگاه ارزان و غیرواقعی جلوگیری شود. یکی از الهام بخش های عمده ماهی های دریای عمیق و چتر دریایی بود. ما یک جفت هندسه اضافی را در داخل بالها ایجاد کردیم که قادر به روشنایی درون سلول ها بودند. مدتی طول کشید تا الگوی و سرعت مناسب را بدست آوریم.
چگونه چالش ها برای اتصال بال و شخصیت ها را مدیریت کردید؟
از نظر فنی این پیچیده ترین قسمت در دارایی بال بود. ما یک مسیر بدنی و چرخش وسیع انجام دادیم. ما دو ابزار ایجاد کرده ایم که به انیماتورها امکان می دهد که بال بال را وارد کنند و آن را به طور خودکار به نشانگر موقعیت بال پیگیری کنند. برخی از عکسها دارای یک پشتی CG اضافی برای ادغام بالها بر روی پوست لخت بودند.
آیا می توانید با جزئیات در مورد انیمیشن های بال توضیح دهید؟
به خصوص وقت گیر پیدا کردن سرعت مناسب بود. بالاترین فرکانس مورد استفاده ما حدود 4 فلاپ کامل در هر فریم با استفاده از حدود 24 مرحله فرعی بین هر فریم است. ما مجبور شدیم در خط لوله انیمیشن و رندرها ، ابزار و تغییرات جدیدی ارائه دهیم.
سرانجام Animation Lead ما فیلیپ وینتشتاین یک کتابخانه متحرک از چرخه های بال با نرخ های مختلف فلپ و سبک ایجاد کرد. ما همچنین بین چرخه پرواز زن و مرد تفاوت قائل شدیم.
سرب ریگگر یوهانس وولز ما تجربه زیادی در جعل بال و موجودات دارد. دکل بال بسیار متنوع است و می تواند برای انواع مختلف موقعیت های نشانگر و اندازه بدن سازگار باشد. هر بال را می توان به صورت جداگانه تقسیم کرد و تشکیل داد و سطح دوم تغییر شکل دهنده امکان انجام انواع شکل های پیچیده تر را فراهم می آورد. این نیاز به یک زن و شوهر که در آن تعامل ویژه ای با بالها داشتیم ، مثل بال های باز شده یا کسی که آنها را گرفتن و لمس می کند. هدف این بود که بدون یک شبیه سازی وقت گیر و نگه داشتن کنترل خلاق ، به یک پارچه / پوست آلی احساس کنید.
آیا می توانید پیرامون سکانس های نبرد بزرگ در پشت بام ها توضیح دهید؟
این ممکن است پیچیده ترین دنباله ای باشد که ما روی آن کار کردیم. تبدیل این مجموعه سبز به یک محیط 100٪ قابل باور همیشه دشوار است. ما می خواستیم که این سکانس با یک سبک دوربین آتشین که از طبیعت “زندگی یا مرگ” حمایت می کند ، بسیار پویا احساس کنیم. انیمیشن بال اغلب با تغییرات ظریف در سرعت و زاویه بسیار زیاد است. چند عکس ما را مجبور کردیم دوباره بازیگران را دوباره طراحی کنیم تا از شر احساس چسبیدن آنها به طناب های نامرئی خلاص شویم و به آنها وزنه برداری هماهنگ با چرخه بال بدهیم.
پیکسوموندو اشتوتگارت از محیط کامل CG استفاده کرد. آنها با انواع مفاهیم و مسدود کردن ها ، انواع مختلف خانه و دارایی های خیابانی را شروع کردند. ما برای بخش هنری از نقشه هوایی استفاده کردیم تا شهر را در بلوک ها و

نقشه خیابان خشن ایجاد کنید برای ایجاد تنوع ، اهداف خاص را به ولسوالی ها بخشیدیم. در ابتدا از نزدیکی رودخانه در سراسر محله های غنی شروع می کنیم ، سپس از طریق کارناوال راو و محله های صنعتی مجاور با دودکش ها و کارخانه های بلند پرواز می کنیم و در یک حیاط خلوت قدیمی و قدیمی ختم می شویم.
کدام دنباله یا شلیک چالش برانگیزترین بود؟
من فکر می کنم دنباله مبارزه هوایی بین وینگت و هملین به دلیل پیچیدگی عکس ها. تیم stunt در مجموعه با کار طناب روی مجموعه ، کار خارق العاده ای انجام داد ، اما کار دوربین بسیار پویا برای بیشتر عناصر VFX یک چالش بود. نقاشی و چرخش بسیار وقت گیر بود و البته همه عناصر را با هم جمع می کرد. برای یک شلیک ، مجبور شدیم یک دوبل CG کامل از Hamlyn در حیاط بیابیم.
آیا چیز خاصی وجود دارد که چند شب کوتاه را به شما می دهد؟
به نظر من ما با حداقل مقدار ساعات طولانی پروژه را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. یک شلیک در فاحشه خانه با بلند کردن پری در حین مقاربت وجود داشت که بسیار دشوارتر از حد انتظار بود. این یکی از عکس های قبلی بود که با قرار دادن بال های بدن به او کمی سردرد می کرد. این شلیک بسیار طولانی ، تقریباً 600 فریم بود و از چندین منبع نوری دارای چراغهای سوسو زدن بود که باعث می شد رنگ آمیزی و ادغام CG بسیار وقت گیر شود.
عکس یا دنباله مورد علاقه شما چیست؟
من واقعاً نمی توانم تصمیم بگیرم. حتی اگر تمرکز اصلی کار ما همیشه روی بالها بوده است ، توالی ها و عکس ها همه متفاوت بوده است.
برای تأثیر عاطفی و رمز و راز ، صحنه های کتابخانه را خیلی دوست داشتم. آنها واقعاً نگاهی اجمالی به دنیای جادویی پری ها می اندازند که برای چشم انسان پنهان است. از نظر فنی مورد علاقه من از سکانس های ما دعوا در بالای شهر بود. بسیار خواستار و پیچیده ترین عکس هایی بود که تاکنون در این نمایش انجام داده ایم.
بهترین خاطره شما در این نمایش چیست؟
من تجربه های بسیار خوبی داشتم یک لحظه خاص زمانی بود که ما شیوه انیمیشن کردن بالها را تغییر دادیم. من در روزنامه ها نشسته بودم و به تست های جدید ارائه می دادم که برای اولین بار نشان می داد که چگونه مشکلات فرکانس پر سرعت را حل می کنیم.
چه مدت در این نمایش کار کرده اید؟
طولانی … تقریبا 2 سال ما در سپتامبر 2017 با اولین آزمایش برای بال های CG شروع کردیم و آخرین تیر را در ژوئن 2019 به پایان رساندیم.
تعداد عکسهای VFX چیست؟
268 عکس.
اندازه تیم شما چقدر بود؟
در زمان اوج حدود 90 نفر به طور همزمان در این نمایش کار می کردند. با توجه به مدت زمان طولانی تولید ، تیم در طی این دو سال کمی تغییر کرد. درمجموع ، حدود 200 نفر که در بیش از 4 تسهیلات پخش شده اند در CARNIVAL ROW کار کردند.
پروژه بعدی شما چیست؟
در حال حاضر مجاز به گفتن نیستم!
چهار فیلم که اشتیاق شما را به سینما نشان داده اند چیست؟
یک تن فیلم وجود دارد که از من الهام می گیرد ، اما اگر مجبور می شدم انتخاب کنم: پارک جوراسیک ، BLADE RUNNER ، STAR WARS و بیگانگان.
تشکر بزرگی برای وقت شما
میخواهی بیشتر بدانی؟
Pixomondo: وب سایت رسمی Pixomondo.
برچسب ها
Amazon StudiosCarnival RowLegendaryPixomondoVFX ناظر

برچسب ها: Pixomondo
اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • آموزش جلوه های ویژه
    ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX

    949 بازدید

  • آموزش جلوه های ویژه بصری
    بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG

    887 بازدید

  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد

    822 بازدید

  • داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X

    848 بازدید

  • ارائه های سریع FURIOUS – HOBBS SHAW: Dan Glass – سرپرست کلی VFX – DNEG

    876 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
دسته‌ها
  • Audio
  • Interviews
  • جلوه های ویژه سینمایی
  • فرهنگی
  • مالی و اقتصادی
  • مجله تکنولوژی
  • هوش مصنوعی
جدیدترین نوشته ها
  • ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX آگوست 11, 2020
  • بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG آگوست 11, 2020
  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: Christian Irles – ناظر VFX – موتور تصویر آگوست 11, 2020
  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد آگوست 11, 2020
  • داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X آگوست 11, 2020
آموزش آنلاین Vtutors

وی توترز، آموزشگاه آنلاین نرم افزارهای تدوین، جلوه های ویژه بصری و گرافیکی است . نرم افزار هایی همچون افتر افکت After Effects پریمیر Premiere فتوشاپ Photoshop ایلاستریتور Illustrator تریدی مکس 3D Max و …

امیدواریم آموزش های VTutors  مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد

  • location_on
    تهران یوسف آباد خ اسد آبادی کوچه چهلم
دسترسی سریع
  • آموزش افتر افکت
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
  • دوره ها
  • حساب کاربری
  • سبد خرید
  • پرداخت

تمامی حقوق برای سایت VTutors محفوظ می باشد.
keyboard_arrow_up