DOWNTON ABBEY: کایل مک کالوچ – سرپرست VFX – Framestore
DOWNTON ABBEY: کایل مک کالوچ – سرپرست VFX – Framestore
وینسنت فری
| 4 اکتبر ، 2019 در ساعت 15:00
911
0
در سال 2017 ، کایل مک کالوچ کار Framestore را برای THOR: RAGNAROK توضیح داده بود. او سپس در Mary POPPINS RETURNS و HOBBS & SHAW کار کرد.
چگونه شما و فرامستور در این نمایش شرکت کردید؟
به دلیل مشارکت ما در پروژه ای با اندازه مشابه (DARKEST HOUR) ، از ما خواسته شد تا در روزهای ابتدایی آمادگی به جلسه برویم و با تیم دیدار کنیم تا در مورد برخی از چالش هایی که آنها با آنها روبرو شده اند و ممکن است به پشتیبانی VFX نیاز داشته باشد ، صحبت کنیم. ما واقعاً در آن دیدار با هم برخورد کردیم و آنها از ما خواستند که بخشی از تیم باشیم.
همکاری با کارگردان مایکل انگلر چگونه بود؟
همکاری با مایکل یکی از ساده ترین و مشترک ترین روابط کارگردان من بود. صحبت با او آسان بود و دانش عمیقی از دنیای داونتون و آنچه که او برای این فیلم می خواست ، داشت.
انتظارات و رویکرد وی در مورد جلوه های تصویری چه بود؟
از آنجا که این یک پروژه بزرگ و VFX محور نبود ، مهم بود که ما در حین شلیک ، اثری نرم داشته باشیم ، ضمن اینکه نامرئی ترین کار ممکن را انجام می دادیم. او به ما اعتماد کرد تا بتوانیم آنچه را که لازم است تحویل دهیم ، در حالی که از راه خدمه تیراندازی دور بودیم.
چالش های اصلی با یک فیلم دوره ای چیست؟
بیش از برخی انواع دیگر فیلم ، مهم این بود که کار ما نامرئی باشد. علیرغم تعداد عکس هایی که برای آنها تولید کردیم ، امید این بود که اکثر مردم هرگز فکر نکنند که درگیری VFX وجود داشته باشد.
آیا می توانید در مورد ایجاد قطار و ایستگاه قطار توضیح دهید؟
تیم مکانها با خستگی ناپذیر برای یافتن مکانهای واقعی و تاریخی در انگلستان برای فیلمبرداری تلاش کردند تا واقع گرایی را که فیلمسازان می خواستند بسازند. متأسفانه ، هیچ ایستگاه قطار باقی نمانده است که حتی شبیه به صلیب پادشاهان تاریخی باشد ، بنابراین ما از ابتدا می دانستیم که باید آن را بصورت دیجیتالی بسازیم. ما یک موتور قطار را با تعداد معدودی از اتومبیلها چیدیم و چند صفحه از آن را در سکوی قطار در شمال انگلیس شلیک کردیم. از آنجا ، ما بیشتر آنچه را که فیلمبرداری شده است با محیط CG و قطارهای اضافی جایگزین کردیم.
قلعه زیبای Highclere را تقویت کردید؟
تنها کار VFX در Highclere ، اصلاح گاه به گاه برای از بین بردن تغییرات جدید یا اضافات در ساختمان بود ، و مطمئن شوید که کاملاً درست از نظر دوره ای بوده است.
آیا می توانید درباره ایجاد محیط قلعه اطلاعات بیشتری برای ما بگویید؟
فیلمسازان می خواستند داونتون تا حد ممکن ایده آل باشد و مطمئن شود که دنیای خانواده کراولی زیبا به نظر می رسد. به این ترتیب ، از تیم VFX خواسته شد كه چمنزارها و باغها بكر و بی نظیر به نظر برسند ، كه هیچ خدمتی یا وسایل مدرن را نمی توان دید ، و نماهای خاصی كاملاً قاب بندی شدند.
محیط در شرایط مختلف نورپردازی از داخل قلعه دیده می شود. چگونه این جنبه را مدیریت کردید؟
به دلیل زمان های مختلف روز و نمایش های متنوعی که در این فیلم مشاهده شده است ، بیشتر عکس ها دارای نقاشی های مات کنار خود بودند تا از همه چیز با عکاسی مطابقت کامل داشته باشند.
آیا می توانید در مورد ایجاد کاخ باکینگهام به تفصیل توضیح دهید؟
کاخ باکینگهام مدرن درخشان و تمیز است ، در حالی که در زمان داونتون ، دوده ، کثیف و فاقد چیدمان ها و افزودنی های مدرن بود که امروزه می توان از آن دیدن کرد. ما از نقاشی مات ، رنگ و انواع ترفندهای کامپکت استفاده کردیم تا آن را با عکس های مرجع دوره کاخ مطابقت دهد.
چگونه روستای داونتون را تقویت کردید؟
Village Laycock Village برای صحنه رژه در داونتون قرار گرفت و در حالی که بخش اعظم آن به طور صحیح دوره است ، تعداد بیشماری از جزئیات وجود دارد که نیاز به اصلاح دارد. برای از بین بردن سیم ها ، آنتن ها و مصالح ساختمانی مدرن ، هر صفحه را با یک شانه دندان خوب عبور کردیم. ما همچنین بسیاری از خیابانها و پیاده روها را مجدداً آسفالت كردیم تا تكه های مدرن و تثبیت كننده ای را بر روی آن سطحی كه در آن زمان در دسترس نبود ، از بین ببریم.
آیا می توانید در مورد کار خود در مراسم رژه نظامی توضیح دهید؟
دو رکن اصلی به رژه ارتش وجود داشت که به کمک VFX احتیاج داشتند. اولین نفری بود که جمعیت رژه را تماشا می کردند – ما به اندازه کافی اضافی نداریم که فریم ها را به روشی که می خواستیم پر کنیم ، بنابراین DOP و من با هم کار کردیم تا صفحات کشیده شده و تکثیر و تکرارها را تنظیم کنیم تا حس مقیاس را برای جمعیت ایجاد کنیم.
بخش دیگر کارهای ما مربوط به زمینی است که رژه در آن برگزار می شود – این یک زمین فوتبال است و به همین ترتیب خطوط رنگی و بسیاری از تکه های گل آلود و گل آلود روی چمن وجود دارد. ما همه این موارد را در پست ثابت کردیم ، به طوری که به نظر می رسد بکر.
کدام شلیک یا سکانس چالش برانگیزترین بود؟
دشوارترین شلیکی که ما زدیم در سکانس افتتاحیه بود ، جایی که نامه به مرکز شهر تحویل داده می شود. برای نمایش تلویزیونی ، تمام مجموعه های “طبقه بالا” در قلعه Highclere فیلمبرداری شد و “طبقه پایین” همه در مجموعه بود. فیلمسازان واقعاً می خواستند یک شات داشته باشند که ما را از Highclere به ستون های طبقه پایین برد ، تا واقعاً مخاطب را در همان مکان قانع کند. ما بودجه لازم برای انجام یک دوربین کنترل حرکت را نداریم ، بنابراین با DOP کار کردیم تا دو عکس جداگانه از استادیکام را طراحی کنیم – یکی در Highclere و دیگری در مجموعه ها – که با هم بخی می شوند.
زیرا دوربین کار می کند
از آنجا که کار دوربین کاملاً دستی بود ، کار در پست بسیار گسترده بود. ما مجبور شدیم بخش های عظیمی از راهروهای داخلی را جدا کرده ، از نو بسازیم و دوباره از آن استفاده کنیم تا بتوانیم با صفحه جانبی A کنار بیاییم. و به دنبال باتلر از درگاه ، به پایین راهرو (که به دو روز متفاوت از او نیاز داشت ، در دو روز مختلف) ، تیم های کاملاً با استعدادی را هفته ها طول کشید تا نامرئی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. من به این عکس افتخار می کنم ، زیرا فکر می کنم واقعاً نامرئی است – شما نمی توانید بگویید که ما کاری انجام داده ایم و نه می توانید بگویید که چقدر سخت بود!
عکس یا دنباله مورد علاقه شما چیست؟
شلیک هواپیمای بدون سرنشین نهایی Highclere یکی از مورد علاقه های من است. من فکر می کنم خیلی از افراد را شگفت زده کرد که چقدر کار ما باید برای انجام آن بشقاب انجام دهیم تا جلوه ای از آن پیدا کند!
بهترین خاطره شما در این نمایش چیست؟
من واقعاً از فیلمبرداری این فیلم لذت بردم. این تیم سالها با هم کار کرده بودند و یک رابطه کاری آسان داشتند. همه بازیگران خوشحال بودند که از این پروژه برگردند و از این پروژه لذت بردند ، بنابراین این فیلم باعث شد تا یک فیلمبرداری بسیار لذت بخش و مشترک باشد.
چه مدت در این نمایش کار کرده اید؟
10 ماه.
تعداد عکسهای VFX چیست؟
حدود 180 عکس
اندازه تیم شما چقدر بود؟
حدود 30 نفر
تشکر بزرگی برای وقت شما
میخواهی بیشتر بدانی؟
Framestore: صفحه اختصاصی درباره DOWNTON ABBEY در وب سایت Framestore.
برچسب ها
Downton AbbeyFramestoreVFX ناظر
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX
235 بازدید
-
بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG
200 بازدید
-
JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد
178 بازدید
-
داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X
216 بازدید
-
ارائه های سریع FURIOUS – HOBBS SHAW: Dan Glass – سرپرست کلی VFX – DNEG
180 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.