جستجو برای:
سبد خرید 0
  • آموزش ها
    • افتر افکت
    • پریمیر
    • فتوشاپ
    • ایلاستریتور
    • 3D Max
  • دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
 

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • vtutors.ir@gmail.com
perm_identity
سبد خرید 0
  • آموزش افتر افکت
  • دوره ها
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
0
آموزش افتر افکت پریمیر فتوشاپ ایلاستریتور
  • آموزش ها
    • افتر افکت
    • پریمیر
    • فتوشاپ
    • ایلاستریتور
    • 3D Max
  • خرید دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
    • پرداخت
  • مقاله ها
  • VTutors
    • درباره ما
    • اساتید
  • نقشه سایت
ورود و ثبت نام

وبلاگ

آموزش افتر افکت پریمیر فتوشاپ ایلاستریتور آموزش جلوه های ویژه بصری Interviews ارائه های سریع FURIOUS – HOBBS SHAW: Dan Glass – سرپرست کلی VFX – DNEG

ارائه های سریع FURIOUS – HOBBS SHAW: Dan Glass – سرپرست کلی VFX – DNEG

access_timeآگوست 11, 2020
perm_identity ارسال شده توسط VirtualTutor
folder_open Interviews ، مالی و اقتصادی
visibility 330 بازدید

مصاحبه ها
ارائه های سریع و مبلمان – HOBBS و SHAW: Dan Glass – سرپرست کلی VFX – DNEG
وینسنت فری
| 16 سپتامبر 2019 در 18:00
1206
0
در سال 2018 ، دن گلس کار خود را در مورد DEADPOOL 2 توضیح داد. وی سپس به DNEG پیوست و امروز درباره کار خود در نمایشگاه های سریع و خشن گفت: HOBBS & SHAW صحبت کرد.
چطور در این نمایش شرکت کردید؟
این پروژه قبل از اینکه حتی در DEADPOOL 2 با دیوید لیچ کار کنم ، تکامل پیدا کرد. او بخشنده بود که چند هفته استراحت با خانواده به من اجازه داد!
این همکاری جدید با کارگردان دیوید لیچ چطور بود؟
دیوید از همکاری با او بسیار لذت بخش است ، و همراه با طراح تولید خود ، دیوید شونمن ، و فیلمبردار سینما ، جاناتان سلا ، که هر دو از DP2 نیز آمده بودند ، این همکاری طبیعی طبیعی بود.
انتظارات و رویکرد وی از جلوه های تصویری چه بود؟
دیوید همواره می خواهد سعی کند تا حد امکان در دوربین قرار بگیرد ، با فشار دادن مانع ، هنر و دیافراگم به دوربین برای دستیابی به مواد عالی به نظر برسد که بتواند بدون جلوه های بصری بایستد یا یک پایه عالی برای آن باشد.
چه احساسی داشت بخشی از جهان Fast & Furious باشد؟
درگیر شدن در یک پروژه که واقعاً سرگرمی را از طریق و از طریق آن سرگرم می کند بسیار جالب است ، اگرچه با انتظارات بالایی نیز همراه بودیم که می دانستیم باید تحویل بگیریم.
چگونه کار را با تهیه کننده VFX خود ترتیب داده اید؟
در اوایل ویتنام و من کار را در دو تکه بزرگ که به DNEG و Framestore اهدا شد ، حک کردیم. این به ما دو شریک بسیار قوی برای برنامه ریزی و نهایتا اجرای برجام داد. Kathy Chasen-Hay تولید VFX را در پست خود انجام داد و همراه با Aliyah Lopez ، تولید کننده همکار VFX ، در صورت لزوم سازگار شدیم وقتی که نمایش رشد پیدا کرد و فروشندگان اضافی را اضافه کردیم و در برخی برنامه ها درخواست کردیم.
آیا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پروسه previs و postvis بگویید؟
Previz توسط Proof در انگلستان تحت هدایت مت پرین تولید شد ، در حالی که Postviz توسط طبقه سوم در LA تحت الكس كانون تأمین می شد.
این فیلم پر از سکانس های اکشن دیوانه است. چگونه به آنها نزدیک شد؟
با روحیه سبک دیوید لیچ ، ابتدا سعی کردیم به عملی که می توانیم دست یابیم ، حداقل در یافتن راه هایی برای گردآوری اجراهایی که احساس می کرد در میان همان موقعیت های ناخوشایند گرانش هستند ، حتی اگر پس زمینه ها بعداً ترسیم شود.
بازیگران و بدلکارها به حالت تعلیق درآمدند ، وسایل نقلیه پریدند و چرخیدند ، اتومبیلهایی که از جرثقیل آویزان شده اند و یک هلیکوپتر Blackhawk واقعی که برای دنباله تعقیب ساموآ فیلمبرداری شده است. برای پس زمینه ها ما آرایه های زیادی شلیک کردیم تا همه چیز تا حد ممکن عکاسی باشد.
قسمتهای مختلف فیلم کجا فیلمبرداری شد؟
ما در لندن ، گلاسکو ، Eggborough (یک نیروگاه غیرفعال) و هاوایی فیلمبرداری کردیم.
چطور با تیم های SFX و شیرین کاری کار کردید؟
آلیستر ویلیامز (انگلیس) و جی دی شوالم (آمریكا) و تیم های مربوطه آنها فوق العاده طرفدار بودند و تعدادی دكل هوشمندانه برای این پروژه ابداع كردند. در همه موارد ، بحثهای زیادی درمورد اینکه تا چه حد معقول است که قبل از شروع کمکهای vfx ، عملی عملی شود ، که باعث همکاری آن شد.
کدام شیرین کاری پیچیده ترین برای تقویت بود و چرا؟
ما تعدادی از وسایل نقلیه بسیار پیچیده برای تکمیل کردن داشتیم ، به خصوص به دلیل کار ادغام لازم برای جابجایی در عکاسی: دوچرخه در حال تبدیل Brixton از آنجا که این حرکت با سرعت بسیار کمی نمایش داده می شد ، بنابراین جایی برای مخفی کردن وجود نداشت. سقوط دودکش چرنوبیل از زمان پخش این عکس در بسیاری از عکس ها و شامل یک سیم کارت بسیار پیچیده FX است. تعقیب ساموآ که نه تنها شامل ادغام وسایل نقلیه معلق در عکاسی عملی بلکه علاوه بر آن نیاز به حکاکی دیجیتالی و افزودن صخره و لبه آب برای بیشتر دنباله بود.
بدجنس بریکسون ، سوپرمن سیاه است. چطور به او کمک کردید؟
ما یک خواندن را در چشمانش اضافه کردیم که به وی توانایی دید پیشرفته و همچنین دوچرخه در حال تغییر او را می داد. ادریس البا بخش خوبی از شیرین کاری خود را انجام داد که خیلی از اینها او بود.
بریکسون یک موتور سیکلت واقعا خاص دارد. آیا می توانید به طور مفصل در مورد طراحی و ایجاد آن توضیح دهید؟
دوچرخه در حال تبدیل در واقع یک ایده اولیه بود که از بین رفت اما دوباره به بازار آمد ، بنابراین ما مجبور شدیم آن را به برخی از اقدامات شیرین کنونی موجود طراحی کنیم. تیم DNEG لندن کار بسیار خوبی را انجام داد و راهی را برای کار با ساختار واقعی موتور سیکلت و ایجاد چیزی که از نظر بصری باحال و معتبر از فناوری آینده است ایجاد کرد.
دنباله تعقیب لندن واقعاً طولانی و چالش برانگیز است. آیا می توانید کار خود را در مورد آن توضیح دهید؟
مانند سایر مناطق ، ما تصمیم گرفتیم که بسیاری از دنباله های تعقیب لندن را به طور عملی شلیک کنیم و چندین خیابان را در مرکز گلاسکو (دو برابر شدن برای لندن) ببندیم. فلیکس پومرانز به عنوان سرپرست اضافی VFX در آنجا حضور پیدا کرد و به نظارت بر این امر کمک کرد. ما ترتیب بسیاری از وسایل شیرین کاری مخصوص و تکرار شات ها را برای همه چیز ایجاد کرده ایم تا صفحات همه گفتگوی داخلی را داشته باشیم.
این فیلم بسیاری از عکس های فوق العاده با حرکت کند دارد. آیا می توانید کار خود را در مورد آن عکس ها شرح دهید؟
حرکت آهسته همیشه سرگرم کننده است اما کار سخت است زیرا نمی توانید پنهان شوید! آنها ناگزیر درگیر می شوند

بسیاری از CG بنابراین حداقل شما در نهایت داشتن کمی کنترل. سرانجام این یک اعتبار برای کل تیم است که اینها را با هم جمع می کند زیرا همه چیز از جزئیات مدل ، بافت ها ، انیمیشن ها ، نورپردازی و کامپوزیت برای بررسی نمایش داده می شود.
آیا می توانید به ما بگویید که چگونه فروشندگان مختلف VFX را انتخاب کردید؟
بخش عمده آن مربوط به روابط موجود و همچنین تطبیق تیم ها با کارهای مشابه اخیر است ، مشوق های مالیاتی نیز نقش دارند. تیم DNEG (با آنها وابسته هستم) به دلیل تجربیات FAST قبلی آنها مناسبتی طبیعی بود و ما با تیم لندن آنها تحت نظارت استوارت لاشلی و خدمه ونکوور خود ، تحت نظارت مایک برزلتون (که با ما در DEADPOOL کار کرده بود) قرار دادیم. 2 نیز). Framestore نیز در طول این سالها با آنها همکاری خوبی داشته است و آنها یک تیم قوی را به سرپرستی کایل مک کالوچ و بن لوک تشکیل داده اند.
چگونه کار را بین این فروشندگان تقسیم کردید؟
ما DNEG London را برای کار مبتنی بر “London” انتخاب کردیم ، DNEG Vancouver برای تیم CHERNOBYL و تیم Framestore برای اجرای سومین عملکرد ساموآ. در نهایت یک تغییر متقاطع کمی بیشتر وجود داشت ، زیرا این ویرایش تکامل یافت و ما یکی از ما ، RISE ، میش های Crafty ، Cantina Creative ، Outpost FX ، Exceptional Minds را اضافه کردیم تا به ما کمک کند تا به خط پایان برسیم.
آیا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد همکاری خود با سرپرستان VFX برای ما بگویید؟
من دوست دارم با فروشندگان کلیدی همکاری نزدیک داشته باشم ، آنها را در مراحل اولیه حلقه کنم و آنها را در برنامه ریزی و دستیابی به فرصتهای اولیه توسعه بدارم. از آنجا که ما در پست مشغول کار شدیم و در عین حال یک شلیک عکاسی اضافی را نیز مدیریت کردیم ، ما فیل V BX ، سرپرست VFX را آوردیم تا وظیفه اشاعه اطلاعات و بازخورد را به تیم های مربوطه به اشتراک بگذارد.
فروشندگان در سراسر جهان هستند. چگونه کار خود را دنبال کردید؟
ساعات طولانی… ..! به طور معمول صبح ها به ارتباط با خدمه اروپا اختصاص داده می شد و دیر وقت صبح / ظهرها برای تیم های آمریکای شمالی کنار گذاشته شد. در نتیجه تلاش جهانی ، ارسالی ها در طول روز فرا می رسید ، بنابراین ما اغلب سعی می کنیم بیشتر از یک بار در روز چیزهایی را جلوی دیوید لیچ بگیریم.
کدام دنباله یا شلیک چالش برانگیزترین بود؟
من هرگز طرفدار بزرگی از این نوع سؤال نیستم – این پروژه ها به قدری مصرف کننده هستند که می توان برای هرگونه چالش مفرد اشاره کرد. در کل بزرگترین چالش ما زمان بود – کل فیلم از ابتدا تا پایان در مدت کمی بیش از یک سال کنار هم قرار گرفتیم و ارسال آن برای اندازه پروژه بسیار کوتاه بود.
آیا چیزی خاص وجود دارد که چند شب کوتاه را برای شما رقم زده است؟
به طور معمول در پایان برنامه کمی لطف وجود دارد اما از همان ابتدا می دانستیم که ما در برابر یک مهلت بسیار سخت قرار گرفتیم ، بنابراین هیچ چیز نمی تواند از پس ترک ها برآید … فعالیت ذهنی کافی برای بسیاری از شب های بی خوابی!
عکس یا دنباله مورد علاقه شما چیست؟
همانطور که با چالش برانگیزترین سؤال ، پاسخ دادن به این سؤال بسیار دشوار است … موتور سیکلت در زیر کامیون ها واقعاً موفق و خوشحال کننده جمعیت زیادی بود ، اما من نیز از شلیک دالی جایی که در پشت کار Brixton کار می کند ، واقعاً خوشحال شدم ، کامیون 360 درجه هابز در چرنوبیل سر و صدا کرد و دنباله تعقیب ساموآ به دلیل ظرافت قابل اعتماد آن.
بهترین خاطره شما در این نمایش چیست؟
من فکر می کنم که این امر تحویل تریلر دوم ما خواهد بود – هر دو به دلیل اینکه یک تریلر عالی بود اما همچنین کار پیچیده زیادی را در بر می گرفت و به ما کمک می کرد تا کشش نهایی پیش رو و دستیابی به آن را تجسم کنیم.
چه مدت در این نمایش کار کردید؟
کل اجرا برای من تقریباً بیش از یک سال بود – خیلی کوتاه برای فیلمی با این مقیاس و پیچیدگی!
تعداد عکسهای VFX چیست؟
ما در فیلم نهایی با کمتر از 1600 عکس به پایان رسید اما با تعداد بیشتری کار در این فرآیند و بیش از 400 کار به صورت موازی برای بازاریابی انجام شد.
اندازه تیم شما چقدر بود؟
تیم اصلی ما از 9 به همراه 4 ویرایشگر VFX تشکیل شده است.
تشکر بزرگی برای وقت شما
میخواهی بیشتر بدانی؟
DNEG: صفحه اختصاصی در مورد ارائه سریع و خشن – HOBBS و SHAW در وب سایت DNEG.
Framestore: صفحه اختصاصی درباره FAST & FURIOUS PRESENTS – HOBBS & SHAW در وب سایت Framestore.
یکی از ما: صفحه اختصاصی درباره ارائه سریع و خشن – HOBBS و SHAW در وب سایت یکی از ما.
RISE: صفحه اختصاصی درباره FAST & FURIOUS PRESENTS – HOBBS & SHAW در وب سایت RISE.
میمون های زیرکی: صفحه اختصاصی در مورد ارائه سریع و خشن – HOBBS و SHAW در وب سایت Crafty Apes.
Outpost FX: صفحه اختصاصی درباره FAST & FURIOUS PRESENTS – HOBBS & SHAW در وب سایت DNEG.
برچسب ها
Dan GlassDNEGFast & FuriousHobbs & ShawVFX سرپرست
این اعلان را به اشتراک گذارید
بنیانگذار و سردبیر وینسنت فری // عضو VES // هنرمند سابق آهنگساز
پست های مرتبط
مصاحبه ها
SHERLOCK HOLMES: Jonathan Fawkner – سرپرست VFX – Framestore
وینسنت فری

برچسب ها: Hobbs & Shaw
اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • آموزش جلوه های ویژه
    ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX

    388 بازدید

  • آموزش جلوه های ویژه بصری
    بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG

    333 بازدید

  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد

    288 بازدید

  • داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X

    323 بازدید

  • ارائه های سریع و سریع – HOBBS و SHAW: مایک برازلتون و استوارت لاشلی – سرپرستان VFX – DNEG

    310 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
دسته‌ها
  • Audio
  • Interviews
  • جلوه های ویژه سینمایی
  • فرهنگی
  • مالی و اقتصادی
  • مجله تکنولوژی
  • هوش مصنوعی
جدیدترین نوشته ها
  • ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX آگوست 11, 2020
  • بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG آگوست 11, 2020
  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: Christian Irles – ناظر VFX – موتور تصویر آگوست 11, 2020
  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد آگوست 11, 2020
  • داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X آگوست 11, 2020
آموزش آنلاین Vtutors

وی توترز، آموزشگاه آنلاین نرم افزارهای تدوین، جلوه های ویژه بصری و گرافیکی است . نرم افزار هایی همچون افتر افکت After Effects پریمیر Premiere فتوشاپ Photoshop ایلاستریتور Illustrator تریدی مکس 3D Max و …

امیدواریم آموزش های VTutors  مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد

  • location_on
    تهران یوسف آباد خ اسد آبادی کوچه چهلم
دسترسی سریع
  • آموزش افتر افکت
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
  • دوره ها
  • حساب کاربری
  • سبد خرید
  • پرداخت

تمامی حقوق برای سایت VTutors محفوظ می باشد.
keyboard_arrow_up