جستجو برای:
سبد خرید 0
  • آموزش ها
    • افتر افکت
    • پریمیر
    • فتوشاپ
    • ایلاستریتور
    • 3D Max
  • دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
 

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • vtutors.ir@gmail.com
perm_identity
سبد خرید 0
  • آموزش افتر افکت
  • دوره ها
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
0
آموزش افتر افکت پریمیر فتوشاپ ایلاستریتور
  • آموزش ها
    • افتر افکت
    • پریمیر
    • فتوشاپ
    • ایلاستریتور
    • 3D Max
  • خرید دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
    • پرداخت
  • مقاله ها
  • VTutors
    • درباره ما
    • اساتید
  • نقشه سایت
ورود و ثبت نام

وبلاگ

آموزش افتر افکت پریمیر فتوشاپ ایلاستریتور آموزش جلوه های ویژه بصری Interviews ارائه های سریع و سریع – HOBBS و SHAW: مایک برازلتون و استوارت لاشلی – سرپرستان VFX – DNEG

ارائه های سریع و سریع – HOBBS و SHAW: مایک برازلتون و استوارت لاشلی – سرپرستان VFX – DNEG

access_timeآگوست 11, 2020
perm_identity ارسال شده توسط VirtualTutor
folder_open Interviews ، مالی و اقتصادی
visibility 180 بازدید

ارائه سریع و سریع – HOBBS و SHAW: مایک برزلتون و استوارت لاشلی – سرپرستان VFX – DNEG
وینسنت فری
سال گذشته ، مایک برزلتون درباره کار DNEG در DEADPOOL 2 توضیح داد.
در سال 2017 ، استوارت لاشلی درباره کار DNEG در THOR: RAGNAROK به ما گفت. او سپس در BLACK PANTHER کار کرد.
چگونه شما و DNEG در این نمایش شرکت کردید؟
Mike Brazelton // من به تازگی در DEADPOOL 2 با دیوید لیچ و دن گلس کار کرده بودم ، و در حالی که ما با DEADPOOL 2 می پیچیدیم ، بحث در مورد حرکت به سمت HOBBS و SHAW شروع شد. خوشبختانه اوضاع به طول انجامید و تعداد زیادی از تیم DNEG توانستند مستقیم به HOBBS و SHAW بروند.
همکاری با کارگردان دیوید لیچ و سرپرست کلی VFX دن گلس چگونه بود؟
استوارت لاشلی // واقعاً عالی. دن مشتاق بود که ما را در ابتدای کار درگیر تولید کند و به ما این امکان را بدهد که ورودی ارزشمندی داشته باشیم که همیشه یک روش ارجح برای کار است. دیوید ایده های بسیار خوبی برای برخی از VFX جالب داشت و توسعه این ایده ها به عکس های کامل شده با او بود و دن یک روند بسیار سودمند بود.
Mike Brazelton // نگه داشتن حرکت خلاق از DEADPOOL 2 به HOBBS و SHAW بسیار شگفت آور بود. ما توانستیم بخشی از “آشنا شدن با شما” بخشی از کار با یک تیم جدید را کنار بگذاریم. دیوید و دن هر دو بسیار با هم همکاری دارند ، این فضا را به شما می دهند تا بتوانید دنباله های خود را داشته باشید. هیچ یک از مدیران خرد نیستند و من واقعاً از آن قدردان هستم
انتظارات و رویکرد آنها در مورد جلوه های تصویری چه بود؟
استوارت لاشلی // انتظار همیشه این بود که نمایشی را به نمایش بگذارد. ما شلیک می کنیم تا جایی که فکر می کردیم در “11” هستیم و در ذهن دیوید بیشتر از 8 پوند دوست داشتیم. راه بیشتر برای دستیابی به این یکی بیشتر بود.
مایک برازلتون // انتظارات آنها این بود که ضمن حفظ شدت و کنش دیوانه وار ، جهان را غوطه ور و باورپذیر جلوه دهند. رویکردی که ما استفاده می کنیم کار در ضربان است. با گرفتن عکس های قهرمان ، سپس پر کردن عکسهای اطراف.
چگونه کار را با تهیه کننده VFX خود ترتیب داده اید؟
مایک برزلتون // آنتون آگربو ، تهیه‌کننده VFX DNEG در این نمایش ، تمام تیمهای تولید DNEG را در سطح جهانی مدیریت کرد.
چگونه کار را بین دفاتر DNEG تقسیم کردید؟
استوارت لاشلی // کار بین دفاتر لندن ، ونکوور و بمبئی تقسیم شد.
دنباله های ساخته شده توسط DNEG چیست؟
استوارت لاشلی // سکانس های قهرمان در انتهای دفتر ، تعقیب مک لارن ، چرنوبیل و هلی سقوط / غار ساموآ بود. بسیاری از سکانس های کوچکتر دیگر نیز روی آن کار شده اند.
مایک برزلتون // شکستن چرنوبیل ، فرار چرنوبیل ، پایه اتون ، چرنوبیل کارکور ، ساموآن چیس ، مانتراک نبرد ، اتاق سفید چرنوبیل.
چطور به سکانسهای مختلف اکشن دیوانه نزدیک شدید؟
استوارت لاشلی // تعقیب مک لارن در حوالی عکس گرفتن از شیرین کاری عملی بود که بیشتر عکس ها را با خود به خود اختصاص می داد ، جایی که کارها خیلی خطرناک یا انجام غیرممکن ترین آنها غیرممکن بود. بسیار جالب بود که عکاسی عملی در آنجا به عنوان پایه وجود داشته باشد تا VFX به چیزی عکاسی و جسمی تبدیل شود. برخی موارد وجود دارد که البته قوانین فیزیک را تحت فشار قرار می دهد. ما پیش گفته بودیم كه دن قبل از شلیك به عنوان مرجع اولیه ما برای این كار پیشرفت كرده بود ، اما به محض كار كردن توالی ، عکس ها به طور طبیعی از طریق تولید پس از آن تکامل می یافتند. نزول ساختمان شامل ساختن محیط CG بیشتر بود ، در حالی که عکاسی به طور عمده بازیگران یا بدلکاری در سیم های بالای صفحه آبی بودند. باز هم در ابتدا به عنوان مرجع اصلی طراحی شات ، previs داشتیم. مهم این بود که پیشینه ساختمان و خیابان های اطراف لندن برای فروش اکشن کاملاً باورپذیر بود. ما به منظور ساخت محیط به سطح جزئیات مورد نیاز ، مقدار گسترده ای از مجموعه مرجع عکاسی از مکان واقعی را انجام دادیم.
Mike Brazelton // برای انجام سکانسهای اکشن ، واقعاً باید بتوانید همکاری کنید. معمولاً ترکیبی از عکسها و عکسهای صفحه آبی که در مکان فیلم برداری می شوند وجود دارد ، بنابراین گرفتن محتوای صفحه نمایش آبی مانند این که در جهان شلیک شده است همیشه یک چالش است. ما تجهیزات آرایه ای خود را برای این فیلم بهبود بخشیدیم و واقعاً کمک کرد ، زیرا بیشتر و بیشتر با آرایه ها کار می کنیم و می دانیم که چگونه آنها را فیلمبرداری کنیم ، و با چه عکس هایی کار می کنیم. درک خوبی از اینکه در هنگام شلیک به عکسها وجود دارد ، بنابراین ما توانستیم مواد مورد نیاز خود را برای پر کردن جهان بدست آوریم. بخش جالب این است که تمام عناصر شلیک شده و مواد مرجعی را که جمع آوری کرده اید ، گرفته و دنباله ای از آن ایجاد می کند!
آیا می توانید در مورد دنباله بلند تعقیب در لندن توضیح دهید؟
استوارت لاشلی // کار در این سکانس شامل تعداد زیادی عکس داخلی از ماشین صفحه نمایش آبی بود که در زمینه های پس زمینه شلیک شده روی مکان و همچنین بازتاب های CG به قسمت بیرونی مک لارن در صحنه ای که بازیگران فیلمبرداری شده بودند اضافه کردیم. کارهای گرافیکی با اضافه کردن تمام خوانش داده ها از ویکتور Brixton. چند تعویض سر وجود داشت که در آن رانندگان شیرین کاری قابل مشاهده بودند. لحظه ای که هابز سوار بر b خود شد

ike با یک شخصیت کامل CG برای سوار انجام شد. اسلاید بزرگ در زیر کامیون های نیمه با دوچرخه متحول تقریباً به طور کامل دیجیتالی است تا آنجا که وسایل نقلیه اصلی و شخصیت ها می روند. سرانجام ضربه آخر Brixton به اتوبوس برخورد می کند که بیشتر از حالت دیجیتالی شروع می شود و از نیمه به سمت عکاسی انتقال می یابد.
قسمتهای مختلف دنباله تعقیب و گریز کجا فیلمبرداری شدند؟
استوارت لاشلی // این تعقیب در گلاسکو بازی می شد که در خیابان های لندن بازی می کرد.
چگونه برای اولین قسمت از دنباله لندن دوبل های دیجیتال را ایجاد کردید؟
استوارت لاشلی // Dii با گرفتن اطلاعات بسیار بالا از بازیگران اصلی شروع به کار کرد. ما از آخرین فناوری ضبط زاویه برای اطمینان از اینکه داده های وفاداری بسیار بالایی در ساخت شخصیت داریم استفاده کردیم. ما سپس مسابقات دیجیتالی 1: 1 را برای عکس مرجع ضبط شده در آن فرآیند ایجاد کردیم. شخصیت ها سپس با ضربات سخت تنظیم شده و هرگونه ترفند و تعدیل در صورت لزوم انجام می شوند.
تعقیب و گریز در خیابان ها با اتومبیل و موتور سیکلت حرکت می کند. چگونه این وسایل نقلیه را ایجاد کردید؟
استوارت لاشلی // اکثر وسایل نقلیه از عکاسی مرجع استاتیک و اسکن های دیجیتالی وسایل نقلیه واقعی در مجموعه ساخته شده اند. ما مجموعه ای از مرجع اضافی برای مک لارن را برای قرار دادن جزئیات آن و کیفیت سطح آن در سطح بسیار بالا انجام دادیم زیرا می دانستیم این ماشین بسیار نزدیک دوربین است و کیفیت بسیار متمایزی نسبت به رنگ آن دارد که می خواستیم. تا حد ممکن تکرار شود
آیا می توانید در زمینه طراحی و ساخت موتور سیکلت Brixton توضیح دهید؟
استوارت لاشلی // طراحی و ساخت اولیه موتور سیکلت مبتنی بر اسکن و عکاسی از دوچرخه واقعی روی مجموعه بود. تقاضا کمی وارد تولید شد تا دوچرخه به شکلی جالب تبدیل شود تا به Brixton کمک کند برخی مانورهای مجنون را انجام دهد. ما چهارچوب دوچرخه ای را که ایجاد کرده بودیم و آزمایش کردیم که چگونه تحول می تواند به نظر برسد. انیماتورهای ما این کار را برای انجام برخی آزمایشات اولیه از هم جدا کردند و یک بار دیوید از تحول خوشحال شد و دوباره آنرا تقلب کردیم و اطمینان حاصل کردیم که مکانیک خوب است.
چگونه انیمیشن موتور سیکلت Brixton را اداره کردید؟
استوارت لاشلی // هنگامی که دکل تحول جدید دوچرخه انجام شد ، انیماتورها این کار را به صورت شلیک انجام دادند و سعی کردند تمام وقت برای ایجاد این شکل ها و نمایش های عالی در دوچرخه و سوار استفاده کنند. عکس های بدست آمده قطعاً دارای این عامل وای هستند.
بریکستون آدم بدی است و فوق العاده قوی است. چطور به او کمک کردید که سوپرمن سیاه شود؟
استوارت لاشلی // همیشه برای بریکسون برنامه ریزی شده بود که سطح پیشرفتی داشته باشد که به او امتیاز بیشتری نسبت به هابز و شاو داد که هر دو در قدرت و توانایی مبارزاتی خود تقریباً فوق العاده انسان هستند. دیوید می خواست که بریکسون اطلاعات تاکتیکی در اختیار او قرار دهد که به هر موقعیت جنگی کمک می کند. ما نگاهی را به گرافیک های متحرک برای آنچه لقب “Brixton Vision” داشت ، توسعه دادیم ، نوعی نمایش سر از آمار و داده هایی که او در او ساخته بود. بسیاری از شخصیتهای فوق العاده او صرفاً از این واقعیت ناشی می شوند که او می تواند هابز و شاو را با هم مبارزه کند و بعد از برخی از تأثیرات ناخوشایند ، نسبتاً ناخوشایند بماند.
عمل به یک پایگاه مخفی منتقل می شود. چگونه محیط عظیم را ایجاد کردید؟
مايك برزيلون // ما در يك نيروگاه ذغال سنگ از كار افتاده فيلمبرداري كرديم. این یک پایگاه عالی برای شروع بود ، و تیم طراحی دیوید شوونمنز یک کار شگفت انگیز انجام داد و لحن را تنظیم کرد. ما یک پوشش باورنکردنی از پوشش فنی از جمله عکس های هلیکوپتر / ویدئو ، آرایه های روی زمین ، لیدار و مرجع بافت در کل امکانات را انجام دادیم. سرپرست محیط ، پدرو سانتوس و تیم او از این همه قطعات برای سن / هوا استفاده کردند و بخش هایی از امکانات را برای ایجاد جهانی که در این فیلم می بینید ، گسترش دادند.
چگونه انفجار عظیم را ایجاد و حیرت زده کردید؟
مایک برازلتون // قهرمانان فیلم c4 روی یک ساختمان مهمات بنابراین ما نوع انفجار مورد نظر خود را می دانستیم. ما از عناصر شلیک شده به عنوان مرجع استفاده کردیم ، سپس تیم FX (به رهبری جیز اسمیت) 3 انفجار ایجاد کرد تا با آنها هماهنگ شود.
آیا می توانید در مورد تخریب های مختلف این محیط توضیح دهید؟
مایک برازلتون // قهرمانان یک انفجار واکنش زنجیره ای ایجاد می کنند که از داخل تسهیلات عبور می کند ، بنابراین ما اتاق های مختلف و انواع سوخت مختلفی را منفجر می کنیم. ما تمام تلاش خود را برای انفجارهای موجود در دنیای واقعی کردیم و در مواردی قادر به استفاده از عناصر شلیک شده بودیم.
بچه های بد از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می کنند. چگونه آنها را طراحی و ایجاد کرده اید؟
مایک برازلتون // ما با هواپیماهای بدون سرنشین یک مرحله طراحی زوج را پشت سر گذاشتیم. آنها مدتی طول کشید تا نگاه و حرکت درست شود. منظور آنها احساس سنگین و تهدیدآمیز بودن است ، در حالی که همگام و دقیق هستند.
چگونه جنگ را در پشت کامیون ایجاد کردید؟
Mike Brazelton // پشت صحنه مبارزه با کامیون ترکیبی از دعوا های صفحه آبی و انفجارهای محیطی در اطراف آنها است. این سکانس یکی از سکانس های بعدی برای جمع شدن بود که ما مجبور شدیم چند بوته جدید را برای پر کردن آن انجام دهیم. بسته به حرکت دوربین ، ما قادر به استفاده از آرایه ها یا پس زمینه های CG کامل بودیم. این کار به یک

تعادل خوب آرایه ها و پس زمینه CG. داشتن آرایه ها واقعاً کار را در واقعیت ثابت نگه می دارد ، زیرا باید در جزئیات مربوط به پیش زمینه های CG مطابقت داشته باشید.
در نبرد نهایی عکسبرداری فوق العاده بسیار کند بسیار چشمگیر وجود دارد. آیا می توانید در مورد کار آنها در این باره توضیح دهید؟
استوارت لاشلی // دیوید واقعاً می خواست این پیراهن نهایی را حماسه کند. این لحظه ای است که هابز و شاو در نهایت همگام سازی می کنند و قادر به غلبه بر برکسون هستند بنابراین لحظه هایی که این بازدیدها به هم وصل می شوند باید تأثیر بصری زیادی داشته باشند. ما ایده های مختلفی را مورد بحث قرار داده بودیم اما سرانجام به این ایده رسیدیم که اسپری های عظیمی از آب فوق العاده با سرعت آهسته هر ضربه را به روشی کاملاً پیچیده و بیش از حد واقعی برجسته کنید. ما در توسعه FX زیادی انجام دادیم تا به آب نگاه کنیم که از نظر شکل ، سرعت ، اندازه قطره و غیره بسیار کارگردانی شده است. در امتداد مسیر بازدید.
کدام شوت یا سکانس چالش برانگیزترین بود؟
استوارت لاشلی // آب به دلیل سبکی بودن آنچه مورد نیاز بود بسیار چالش برانگیز بود اما نتایج در نهایت پاداش دهنده بود.
Mike Brazelton // عکس های تخریب هلی کوپتر ساموآ احتمالاً چالش برانگیزترین بود. انجام این عکس های بزرگ کامل CG در یک برنامه زمانی کوتاه بسیار دشوار است. جزئیات زیادی وجود دارد که فقط با تکرار می توانید لایه برداری کنید و تکرار به زمان نیاز دارد. ماهیت کار نیز به پیچیدگی عکس ها افزود. ما مجبور بودیم که چگونه هلی کوپتر و شخصیت ها برای مطابقت با برخی از نقاط داستان بی نظیر باشند. این واقعاً کار را دشوار می کند ، همانطور که شما در تلاش هستید رئالیسم را به یک سکانس عملی غیر واقعی تبدیل کنید.
آیا چیزی خاص وجود دارد که چند شب کوتاه را برای شما رقم زده است؟
استوارت لاشلی // این پروژه برنامه ای بسیار سخت داشت که به خودی خود تمام شب های ما را بسیار کوتاه می کرد.
Mike Brazelton // برنامه فشرده شده و میزان کار ما را برای قسمت بعدی نمایش خیلی شلوغ نگه داشت. من واقعاً به تیم ما افتخار می کنم ، همه به عنوان یک تیم کار کردند و ما هم وقت خوبی برای انجام آن داشتیم.
عکس یا دنباله مورد علاقه شما چیست؟
استوارت لاشلی // من خصوصاً دوست دارم لحظه ای که هابز دوچرخه خود را از دوچرخه سوار کند. بازوی دوچرخه و هابز در این عکس دیجیتالی است.
Mike Brazelton // من واقعاً عاشق شلیک Brixton هستم که پشتش کار کرده است. این اولین شلیک و شلیکی است که ما در نمایشگاه به نمایش گذاشته ایم. ما در طول دوره نمایش زمان داشتیم تا به پیشرفت خود ادامه دهیم. این یکی از آخرین عکس هایی بود که باید انجام شد!
بهترین خاطره شما در این نمایش چیست؟
استوارت لاشلی // شلیک گلاسگو برای تعقیب مک لارن سرگرم کننده بود. توالی تعقیب و گریز ماشین تعقیب با واحد 2 معمولاً همیشه است.
Mike Brazelton // من واقعاً از کل روند لذت بردم. کار با دن و دیوید لیچ یک لذت واقعی بوده است. در حالی که داشتن چنین تیم بزرگی در DNEG برای کمک به چشم انداز خود ، این کار را آسان می کند.
چه مدت در این نمایش کار کردید؟
استوارت لاشلی // حدود 9 ماه.
مایک برازلتون // حدود 9 ماه در این نمایش کار کردم.
تعداد عکسهای VFX چیست؟
استوارت لاشلی // به طور کلی 1000 عکس تقریباً.
اندازه تیم شما چقدر بود؟
استوارت لاشلی // حدود 1200 خدمه در سراسر جهان؛ بین 3 واحد در لندن ، ونکوور و بمبئی تقسیم شده است.
پروژه بعدی شما چیست؟
استوارت لاشلی // در این مرحله نمی توان گفت.
Mike Brazelton // من هنوز هیچ نمایشگاهی تأیید نشده ام ، من تابستان را از آن لذت می برم!
تشکر بزرگی برای وقت شما
میخواهی بیشتر بدانی؟
DNEG: صفحه اختصاصی در مورد ارائه سریع و خشن – HOBBS و SHAW در وب سایت DNEG.
برچسب ها
DNEGFast & FuriousHobbs & ShawVFX سرپرست
این اعلان را به اشتراک گذارید
بنیانگذار و سردبیر وینسنت فری // عضو VES // هنرمند سابق آهنگساز
پست های مرتبط
فیلم جدید

برچسب ها: VFX Supervisor
اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • آموزش جلوه های ویژه
    ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX

    226 بازدید

  • آموزش جلوه های ویژه بصری
    بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG

    191 بازدید

  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد

    167 بازدید

  • داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X

    207 بازدید

  • ارائه های سریع FURIOUS – HOBBS SHAW: Dan Glass – سرپرست کلی VFX – DNEG

    169 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
دسته‌ها
  • Audio
  • Interviews
  • جلوه های ویژه سینمایی
  • فرهنگی
  • مالی و اقتصادی
  • مجله تکنولوژی
  • هوش مصنوعی
جدیدترین نوشته ها
  • ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX آگوست 11, 2020
  • بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG آگوست 11, 2020
  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: Christian Irles – ناظر VFX – موتور تصویر آگوست 11, 2020
  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد آگوست 11, 2020
  • داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X آگوست 11, 2020
آموزش آنلاین Vtutors

وی توترز، آموزشگاه آنلاین نرم افزارهای تدوین، جلوه های ویژه بصری و گرافیکی است . نرم افزار هایی همچون افتر افکت After Effects پریمیر Premiere فتوشاپ Photoshop ایلاستریتور Illustrator تریدی مکس 3D Max و …

امیدواریم آموزش های VTutors  مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد

  • location_on
    تهران یوسف آباد خ اسد آبادی کوچه چهلم
دسترسی سریع
  • آموزش افتر افکت
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
  • دوره ها
  • حساب کاربری
  • سبد خرید
  • پرداخت

تمامی حقوق برای سایت VTutors محفوظ می باشد.
keyboard_arrow_up