جستجو برای:
سبد خرید 0
  • آموزش ها
    • افتر افکت
    • پریمیر
    • فتوشاپ
    • ایلاستریتور
    • 3D Max
  • دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
 

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • vtutors.ir@gmail.com
perm_identity
سبد خرید 0
  • آموزش افتر افکت
  • دوره ها
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
0
آموزش افتر افکت پریمیر فتوشاپ ایلاستریتور
  • آموزش ها
    • افتر افکت
    • پریمیر
    • فتوشاپ
    • ایلاستریتور
    • 3D Max
  • خرید دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
    • پرداخت
  • مقاله ها
  • VTutors
    • درباره ما
    • اساتید
  • نقشه سایت
ورود و ثبت نام

وبلاگ

آموزش افتر افکت پریمیر فتوشاپ ایلاستریتور آموزش جلوه های ویژه بصری جلوه های ویژه سینمایی JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: Christian Irles – ناظر VFX – موتور تصویر

JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: Christian Irles – ناظر VFX – موتور تصویر

access_timeآگوست 11, 2020
perm_identity ارسال شده توسط VirtualTutor
folder_open جلوه های ویژه سینمایی
visibility 263 بازدید
جلوه های ویژه جان ویک

مصاحبه ها
JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: Christian Irles – ناظر VFX – موتور تصویر
وینسنت فری
| 10 سپتامبر ، 2019 در ساعت 18:00
1057
در سال 2017 ، کریستین ایرلز کار Cinesite را در مورد CASED ASSASSIN توضیح داد. وی سپس در بازگرداندن GODS AMERICAN AMERICAN و Mary POPPINS کار می کند. او در سال 2018 به موتور موتور پیوست.
چگونه شما و تصویرگر در این نمایش شرکت کردید؟
رابرت ندرورست ، سرپرست VFX مشتری ، واقعاً تحت تأثیر کار موتور Image در LOGAN قرار گرفت و می خواست با ما همکاری کند. او و کری جوزف تهیه کننده VFX در مورد این پروژه به ما اطلاع دادند.
همکاری با کارگردان چاد استالسکی و روبرت ندرورست سرپرست VFX چگونه بود؟
در طول پروژه همکاری خوبی و صادقانه با چاد و راب داشتیم. در هفته چندین بار صحبت می کردیم. آنها می دانستند که با توجه به مدت زمان و پیچیدگی عکس ها ، این سوار شدن طولانی است که شامل صبر و اعتماد به نفس زیادی است! چاد بزرگترین طرفدار CG نیست ، حتی کمتر اگر بخاطر تجربه گسترده خود در هماهنگی و نظارت شیرین کاری ، کار شیرین کاری دیجیتال را انجام دهد. زمان لازم بود تا او احساس راحتی کند اما وقتی او پتانسیل را دید ، فکر می کنیم او کاملاً آن را پذیرفته است.
طولانی ترین شات ما 1000 فریم بود که به مقادیر زیادی CG ، بخیه بشقاب پیچیده و ساعت ادغام کامپوزیت نیاز داشت. تا زمانی که همه چیز جمع شود ، تصویری از این نوع دشوار است. واقعاً کمی 22 است. ما در صنعتی کار می کنیم که در آن مشتری های ما باید احساس بصری داشته باشند تا احساس اعتماد به نفس کنند ، اما ما نمی توانیم نتایج بصری صیقلی را نشان دهیم بدون اینکه سایر مراحل قبل را انجام دهیم. اعتماد به طور قطع یک ماده بسیار مهم در کارهایی است که ما انجام می دهیم.
رویکردها و انتظارات آنها در مورد جلوه های بصری چیست؟
انتظار آنها از دنباله ما این بود که از نظر عکاسی واقعی و کاملاً عملی به نظر برسند. از نظر رویکرد ، از ما خواسته شد كه در مرزهای تصویری از آنچه كه فیلمبرداری شده ، كار كنیم ، در حالی كه در هر زمان ممكن برای بهبود ضربات بازی ، تشویق می شویم.
چگونه کار را با تهیه کننده VFX خود ترتیب داده اید؟
ما از نظر برنامه ریزی به ترتیب کاملاً استانداردی رسیدیم: دارایی های خود را بسازید در حالی که صفحات با هم جابجا شده اند و دوچرخه ها بصورت انیمیشن بصورت چرخشی ، و پس از آن طرح بندی (کوک صفحه) ، انیمیشن ، FX ، نورپردازی و مراحل تأیید کام.
دنباله های ایجاد شده توسط تصویر موتور چیست؟
ما منحصراً بر روی دنباله Bike Chase کار کردیم.
چگونه به دنباله اکشن دیوانه ای مانند تعقیب دوچرخه نزدیک شدید؟
ما با همان هیجان به تماشای یک فیلم جان ویک به آن نزدیک شدیم! من و تیم خوشحال شدیم که فرصتی برای کار در این حق رای دادن داشتیم ، و همچنین از خود سکانس و چالش هایی که برای ما ارائه داد ، هیجان زده شدیم.
عاقلانه کار کنید ، ما یک رویکرد عملگرانه را پیش گرفتیم. هر آنچه را که باید از نظر جلوه های تصویری به دست آوریم باید در واقعیت لنگر بیفتد. همانطور که ما به سبک دو فیلم اول جان ویک می دانیم ، هیچ عنصر جادویی یا تخیلی وجود ندارد. فیلم ها یک عمل خام خالص و مستقر در دنیایی بسیار باورنکردنی هستند. کار ما مجبور شد یکپارچه با عکاسی که چاد و راب فیلمبرداری کرده بودند ، مخلوط شود.
هنگام برنامه ریزی برای اجرای عکس های ما ، آنرا به صورت زیر شکسته ایم:
دارایی های عکاسی ایجاد کنید که با موارد عملی مطابقت داشته باشد (یعنی پل و دوچرخه / سوار)
انتقال دوربین نامرئی بین صفحات پل Verrazano و صفحه های مرحله سبز را ایجاد کنید
مطابق با سبک انیمیشن ما با اکشن شیرین کاری روی پل مطابقت داشته باشید
عناصر FX باورپذیر را به نمایش بگذارید (دوباره ، اشاره به کار شیرین کاری دوچرخه)
و ادغام بی عیب و نقص 2D را انجام دهید
هر یک از این مراحل چالش های منحصر به فرد خود را ارائه می دهند ، همانطور که در زیر می خوانید.
این سکانس کجا و چگونه فیلمبرداری شد؟
این سکانس در دو مکان جداگانه فیلمبرداری شده است: پل Verrazano در شهر نیویورک و یک صحنه سبز که به طور مناسب با نام “اتاق دوچرخه گرینسکرین” ساخته شده است.
در پل Verrazano ، رانندگان شیرین کاری حرفه ای تمام اقدامات تعقیب و گریز دوچرخه را انجام دادند و با سرعت 100 کیلومتر در ساعت سوار شدند. در همان محل ، مانع های تصادف با استفاده از دوچرخه های تقلبی و آدمک ها (ابتدا ایمنی!) انجام شد.
تمام اقدامات نزدیک به مبارزه با Keanu در اتاق دوچرخه Greenscreen فیلمبرداری شد. او و قاتلین که روی موتور سیکلتها نشسته بودند توسط خدمه فیلم که با رنگ سبز از سر تا انگشتان پا پوشیده بودند ، به حرکت در آمدند. توجه زیادی به سریال های اکشن ، حرکت دوربین (برای اینکه بتوانید اینها را با صفحات پل ورازانو) بخیسانید) و نورپردازی تعاملی برای اطمینان از اینکه احساس می کنید سوار بر این پل با سرعت 100 کیلومتر در ساعت هستند نیز مورد توجه قرار گرفت. .
آیا می توانید در مورد ایجاد دوچرخه و سواری CG با جزئیات توضیح دهید؟
مدل دوچرخه CG با تولید به ما ارائه شد. اگرچه بافت نیز ارائه شد ، ما تصمیم گرفتیم دوباره آن را دوباره بسازیم و بدانیم که چقدر می تواند به دوربین نزدیک شود و آسیب هایی که باید متحمل شود.
سواران بر اساس عکسبرداری در فضای مجازی و بافت ارائه شده توسط تولید مدل و بافت شدند. توجه جدی به یک شبیه سازی پارچه دقیق یک بار در متن شات مورد توجه قرار گرفت. مدل ما همچنین مجبور شد یکی از بازوهایش را برطرف کند ، تا ناامید شود.
آیا می توانید در مورد کار سایه بان ها و بافت ها بیشتر به ما بگویید؟
تو
کار xture در مورد جان ویک در ماری و ماده با استفاده از ترکیبی از نقشه های رویه ای و عکاسی از بافت ارائه شده توسط مراجعان ما انجام شد. سایه گذاری تمام دارایی ها در نرم افزار منبع باز ما ، گافر انجام شد. ما از آرنولد به عنوان ارائه دهنده خود استفاده می کنیم.
آیا می توانید درباره انیمیشن سواران و دوچرخه ها توضیح دهید؟
ما دوچرخه ها و سواران خود را متحرک می کنیم که از روی بدلکاری های موجود در پل Verrazano نشانه می گیرند. هدف همیشه این بود که نتوانیم تفاوت بین این دو (عملی مقابل CG) را بیان کنیم. با این گفته ، چاد و راب گاهی از ما می خواستند كه کمی بالاتر از قسمت بالا برویم تا به این عمل بیشتر مشت بزنیم!
چطور با تیم های SFX و stunts کار کردید؟
متأسفانه ما فرصتی پیدا نکردیم که با تیم های SFX و شیرین کاری ها همکاری کنیم ، زیرا وقتی عکس اصلی بسته شد ، درگیر پروژه شدیم.
آیا می توانید جزئیات کار در مورد جایگزینی صورت برای Keanu Reeves را توضیح دهید؟
بسته به عمل ، ما دو روش متفاوت برای جایگزینی چهره Keanu در نظر گرفتیم.
جایگزینی چهره 2.5 بعدی: تولید زمان بسیار محدودی با Keanu در پل Verrazano در شهر نیویورک داشت. آنها فقط قادر به شلیک یک تیر از او سوار بر روی پل در فاصله ثابت دوربین بودند. این مورد به عنوان پایه ای برای تعویض چهره 2.5D ما تبدیل شد زیرا در شرایط روشنایی صحیح فیلمبرداری شده است.
روشی که برای تعویض چهره 2.5D دنبال کردیم این بود که سر Keanu را از صفحه عنصر ذکر شده در بالا ، و سر انسان شیرین کاری در صفحات پل Verrazano ، تحریک کنید. در نوک ، ما چهره Keanu را بر روی جغرافیای مربوطه آن پیش بینی کردیم و آن جغرافیایی را بر روی سر جغرافیایی انسان شیرین کاری قرار دادیم. هنگامی که تراز در 3D خوب بود ، ما با ادغام نهایی ادغام را انجام دادیم.
جایگزینی سه بعدی چهره: ما با استفاده از عکاسی فضای مجازی و بافتی ، جایگزین سه بعدی چهره Keanu را ایجاد کردیم موهای او در هودینی ایجاد شده است.
چگونه تغییرات مختلف بین صفحات مختلف را کنترل و ایجاد کردید؟
ما در بخش چیدمان صفحات را به هم چسباندیم. این در واقع پایه و اساس عکسهای ما بود. اما برای انجام این کار ، ما مجبور بودیم که هر صفحه را با هم جابجا کنیم و هر دوچرخه عملی را به طور زنده تحریک کنیم. برای صفحات صفحه سبز نیز به کلیدهای خشن احتیاج داشتیم تا بتوانیم پل CG را در پشت بازیگران ببینیم.
هنگامی که این طرح تمام دوربین ها و دوچرخه ها را در فضای سه بعدی داشت ، روند مونتاژ عکس ها آغاز شد. آنها اطمینان حاصل كردند كه پل عملیاتی و CG Verrazano همیشه در صف آرایی است ، كه سرعت بین صفحات در طول انتقال ها سازگار است و مخلوط های دوربین بدون درز بوده است.
حتی اگر یک ویرایش خشن برای مطابقت با آن دریافت کردیم ، ما آزادی خلاقانه داشتیم تا زمان کار با عکس را عاقلانه تر کنیم (یعنی در صورت لزوم ساختن شات کوتاه تر یا طولانی تر). آنچه در پایان Rob و Chad می خواستند این بود كه انتقال صفحات بدون حفظ سرعت پویا این دنباله بدون درز باشد.
آیا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کار FX برای ما بگویید؟
کار FX در مورد این پروژه شامل خون ، دود لاستیک ، کلاه ایمنی ، اسلحه و بقایای دوچرخه (یعنی دود ، جرقه ، و تعداد زیادی قطعه پرواز) بود.
آیا می توانید در مورد ایجاد محیط با جزئیات توضیح دهید؟
در مراحل ابتدایی پروژه (وقتی مشغول طوفان مغزی در مورد چگونگی ساختن پل خود بودیم) می دانستیم که باید دو چیز را میخکوب کنیم: 1- پل ما باید در حال گذر از آن و از آن به همان روش عملی نگاه کنیم ، و 2- به دلیل طولانی بودن برخی از عکسهای ما باید از پل واقعی طولانی تر باشد.
ما این پل را با استفاده از لید ارائه شده توسط مشتری خود مدل سازی کردیم و اطمینان حاصل کردیم که می توانیم چندین بار تکرار کنیم و تکرار کنیم در هر زمان که لازم باشد. واقعیت جالب: در طولانی ترین عکس های ما ، کیانو و قاتل از روی یک پل 3 برابر طول واقعی حرکت کردند. جادوی فیلم!
این پل با استفاده از ترکیبی از نقشه های رویه ای و عکسبرداری از پل Verrazano ساخته شد.
تاریخ و زمان آخرین اما مهم نیست ، lookdev! برای دستیابی به یک بازی کامل بین پل و واقعی ، ما یک صفحه از صفحه Verrazano را ردیابی کردیم و پل خود را با استفاده از آن دوربین رندر کردیم. از این طریق می توانیم A / B را بین پل واقعی و پل CG تنظیم کنیم و اختلافات هر مدل / بافت / سایه / روشنایی را خوب تنظیم کنیم.
شهر دور در خارج از پل در DMP با استفاده از کاشی های تهیه شده توسط تولید بدست آمد.
چگونه با چالش های روشنایی برخورد کردید؟
دو چالش اصلی که از منظر روشنایی با آنها روبرو شدیم ، موقعیت مستقر بود.
پل CG ما (و دارایی های دیگر) مجبور به ظاهر یکسان با صفحات ورازانو بود. ما در حالی که A / B در بین CG و صفحه قرار گرفتیم ، مدل ، بافت ، شکل ظاهری و روشنایی خود را تغییر دادیم تا نتوانیم آنها را جدا از هم بگوییم. الحاقات دوچرخه CG در اتاق سبز باید با نور تعاملی مورد استفاده در مجموعه مطابقت داشته باشد.
کدام دنباله یا شلیک برای ایجاد پیچیده ترین و چرا بود؟
اگرچه بیشتر عکسهای ما از همین روش پیروی می کردند ، اما سخت ترین آنها به طور قطع طولانی ترین طولانی ترین طول بود. این شامل یک صفحه از پل Verrazano ، و دو از مرحله سبز است. ما به راحتی یکنواخت این 3 نفر را به هم چسبانیدیم تا یک شلیک مداوم داشته باشیم. به آن ، ما پل CG خود را اضافه کردیم ، دوچرخه سواری / دوچرخه سواری ، شمشیر ، شلیک اسلحه ، خون ، یک سوار که بازوی خود را جدا می کند
و مقدار زیادی از خوبی های FX کاملاً عاقلانه ، فهمیدیم که مقابله با شوت در بخش های کوچک موفق ترین بود.
آیا چیز خاصی وجود دارد که چند شب کوتاه را به شما می دهد؟
ادغام Comp 2D. این به تنهایی چالش برانگیزترین بخش این عکس ها بود. می دانستیم که به آنجا خواهیم رسید ، اما احساس می کرد که با ریزترین تراشه آن را دور می زنید. بیایید صادق باشیم ، سبزیجات همیشه سخت هستند. با این حال ، اینها به دلیل طول ، تغییرات روشنایی مداوم (یعنی شعله های لنز دوچرخه عملی و چراغ های پل پویا) ، یو پی اس های پیچیده و چگونگی مجبور به دوختن اینها – به روشی نامرئی – با صفحات پل ورازانو از لحاظ ظاهری سخت تر بودند.
سطح سیاه ، آلودگی شعله ور لنز ، تمرکز ، لبه ها ، تاری حرکت. همه این موارد باید در هر فریم کامل باشند ، در غیر این صورت عکس ها به نظر نمی رسد درست است. با نزدیک شدن به مراحل اختتامیه نمایش ، ما Comps را در RV 2 تا 3 متوقف می کنیم ، اشباع را تا 50 درصد بالا می بریم و به معنای واقعی کلمه به فریم می زنیم تا از ناسازگاری های پیش زمینه و زمینه استفاده کنیم.
عکس یا دنباله مورد علاقه شما چیست؟
من یک نقطه نرم برای دو عکس دارم:
اولین شلیک طولانی ترین و دشوارترین شوت ما بود. همه این موارد وجود داشت: انتقال نامرئی بین صفحات پل ورازانو و مرحله سبز ، پل CG ، دوچرخه و سواران ، تصادف بزرگ دوچرخه CG ، شمشیر و خون CG ، عکس های اسلحه ، بازوی جدا شده و تعداد زیادی از اقدامات باشکوه Keanu. جوهر خالص جان ویک.
دیگر پنجمین شلیک در سکانس است که در آن یک دوچرخه در هوا می چرخد ​​و دیگری را بیرون می آورد. شات کاملاً CG است. من شخصاً به آن افتخار می کنم ، به تیم خارق العاده ما!
بهترین خاطره شما در این نمایش چیست؟
راب در گفتگو با cineSync به ما گفت که چاد فکر می کرد که عکسبرداری کاملاً CG ما عکسبرداری از صفحه است. هنگام کار روی پروژه های عکاسی ، این بالاترین تعارفی است که می خواهید آرزو کنید.
چه مدت در این نمایش کار کرده اید؟
کار را از ماه سپتامبر 2018 شروع کردیم.
تعداد عکسهای VFX چیست؟
باور کنید یا نه فقط 8 عکس بود. با این حال ، به دلیل طول مدت و پیچیدگی آنها ، بیشتر شبیه یک عکس شات 100+ بود! ما در مجموع 1918 فریم (تقریبا 1 دقیقه و 20 ثانیه) تحویل دادیم.
اندازه تیم شما چقدر بود؟
79 هنرمند شگفت انگیز و کارکنان تولید!
پروژه بعدی شما چیست؟
مولانا دیزنی.
تشکر بزرگی برای وقت شما
JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM – خرابی دوچرخه – موتور تصویر
میخواهی بیشتر بدانی؟
موتور تصویر: صفحه اختصاصی درباره JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM در وب سایت موتور تصویر.
برچسب ها
Image EngineJohn WickParabellumVFX ناظر

برچسب ها: vfxVFX Supervisorvisual effectsآموزشافترافتر افکتجان ویکجلوه های ویژهسینمایی
اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • آموزش جلوه های ویژه
    ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX

    235 بازدید

  • آموزش جلوه های ویژه بصری
    بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG

    200 بازدید

  • هزینه جلوه های ویژه اونجرز
    رقم جلوه های ویژه هالیوود – 15 میلیون دلار در یک صحنه

    92 بازدید

  • یادگیری جلوه های ویژه بصری
    یادگیری و ایجاد جلوه های ویژه بصری

    76 بازدید

  • تبلیغات و جلوه های ویژه
    تبلیغات مدرن و تجهیزات روشنایی فیلم های تبلغاتی

    72 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
دسته‌ها
  • Audio
  • Interviews
  • جلوه های ویژه سینمایی
  • فرهنگی
  • مالی و اقتصادی
  • مجله تکنولوژی
  • هوش مصنوعی
جدیدترین نوشته ها
  • ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX آگوست 11, 2020
  • بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG آگوست 11, 2020
  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: Christian Irles – ناظر VFX – موتور تصویر آگوست 11, 2020
  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد آگوست 11, 2020
  • داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X آگوست 11, 2020
آموزش آنلاین Vtutors

وی توترز، آموزشگاه آنلاین نرم افزارهای تدوین، جلوه های ویژه بصری و گرافیکی است . نرم افزار هایی همچون افتر افکت After Effects پریمیر Premiere فتوشاپ Photoshop ایلاستریتور Illustrator تریدی مکس 3D Max و …

امیدواریم آموزش های VTutors  مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد

  • location_on
    تهران یوسف آباد خ اسد آبادی کوچه چهلم
دسترسی سریع
  • آموزش افتر افکت
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
  • دوره ها
  • حساب کاربری
  • سبد خرید
  • پرداخت

تمامی حقوق برای سایت VTutors محفوظ می باشد.
keyboard_arrow_up