JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد
مصاحبه ها
JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد
وینسنت فری
| 11 سپتامبر ، 2019 در 18:00
1105
0
سال گذشته گلن ملنورست در مورد کار روش استودیو در TOMB RAIDER توضیح داد. او سپس در CHRISTOPHER ROBIN کار کرد.
چگونه شما و متدی استودیو در این نمایش شرکت کردید؟
ما تجربه خوبی در کار در JOHN WICK 2 داشتیم و فکر می کنم چاد از همکاری با ما نیز لذت برد ، بنابراین از ما دعوت شد که درباره این قسط بعدی اظهار نظر کنیم. همچنین ، به عنوان طرفداران نمایش ، ما حتی اگر از ما سؤال نشده بود ، سعی می کردیم این کار را انجام دهیم.
همکاری با کارگردان چاد استالسکی و روبرت ندرورست سرپرست VFX چگونه بود؟
قبلاً با چاد کار کرده بودیم اما راب. راب عالی است زیرا او سالها در سمت فروشنده کار کرده است و می داند وقتی درخواست را مطرح می کند ، چقدر کار در این کار دخیل است. چاد و راب هر دو فیلمسازان عملگرا هستند که VFX را درک می کنند و این باعث می شود زندگی ما بسیار ساده تر شود و کار بسیار سرگرم کننده تر شود.
آیا می توانید درباره ساخت اسلحه در هنگام درگیری با چاقوها به تفصیل توضیح دهید؟
تعداد زیادی چاقوی CG و تعداد زیادی کابینت مختلف در آن ترتیب وجود داشت. ما هر مورد را از عکاسی مرجع مدل سازی کردیم و در طول دنباله هر چاقو را ردیابی کردیم. ما همچنین در هر ضربه آسیب های شیشه ای را ردیابی کردیم و بعد از آن شیشه های موجود در کف و تمام بازتاب های دیجیتال بازیگران و مجموعه را به حساب آوردیم.
یکی از آدمهای بد با چاقوهای زیادی روی او تمام می شود. چطور با چالش خواستگاری روبرو شدید؟
در این فیلم خیلی خواستگاری دقیق وجود داشت ، نه فقط برای ردیابی چاقو به بازیگران ، بلکه برای تهیه بازیگران دیجیتالی که به شیشه جنگ انبار و همچنین توالی آپارتمان شیشه ای بازتاب دهند. این همه به مطالعه دقیق مجموعه و بررسی تیغه مسابقه از زوایای مختلف می پردازیم تا مطمئن شوید که در فضای سه بعدی کار می کند.
آیا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد چشمکهای پوزه و گلوله ها به ما بگویید؟
ما کتابخانه کاملی از بازدید گلوله ها و جرقه های پوزه از JOHN WICK 2 داشتیم و از این برنامه استفاده گسترده ای داشتیم. چاد در مورد چگونگی چشمک زدن پوزه بسیار مهم است ، چه شکل آنها و چه تعداد فریم در آنها ظاهر می شود.
چگونه بازدیدهای مختلف اتومبیل را روی جان ویک ایجاد کردید؟
ما فقط یک شلیک داشتیم که آدم بد به ماشین پارک شده برخورد می کند و از بالای آن می تپد. او برای کل شلیک سخت بود و ماشین ها هر دو کاملاً CG بودند.
آیا می توانید در مورد کارهای جایگزینی صورت برای ما بیشتر بگویید؟
ما برای بسیاری از عکس های شیرین کاری از نسخه CG Keanu و آنتاگونیست ها استفاده کردیم. گاهی اوقات از صفحه دیگری از صورت 2D استفاده می کردیم. استفاده از یک چهره سه بعدی به ما این امکان را داد تا آن را در نورپردازی مجموعه قرار دهیم ، که از اهمیت ویژه ای در عکس های موتورسیکلت برخوردار بود زیرا نور خیابان بسیار پویا بود.
در یک مبارزه دیوانه وار ، جان ویک از اسبها در برابر افراد بد استفاده می کند. چگونه اسبهای مختلفی را ایجاد کردید؟
اسب ها واقعی بودند ، اگرچه ما در آن عکس ها تمیز کردن زیادی داشتیم ، زیرا تجهیزات امنیتی زیادی برای اطمینان از بازیگران در معرض خطر قرار نمی گرفت.
چگونه به دنباله تعقیب و گریز دیوانه وار بین یک اسب و موتور سیکلت نزدیک شدید؟
چندین اتومبیل که در آن سکانس پارک شده بودند کاملاً CG بودند و جاده نیز کاملاً با CG جایگزین شد. همانطور که گفته شد ، ما تمیز کردن بسیار زیادی را انجام دادیم زیرا تجهیزات ایمنی و موانع زیادی در بین هر ماشین وجود دارد تا اسب را از جاده دور نمانیم. بخش بزرگی از کار دوباره ایجاد صحنه به صورت سه بعدی بود تا به جاده CG مرطوب بازگردد.
نبرد نهایی در یک محیط شیشه ای اتفاق می افتد. چالش های اصلی با محیطی مانند این چیست؟
ما برای این دنباله بیشتر شیشه های برش خورده را تولید کردیم ، و همچنین بخش هایی از انتقال از راه دور نیویورک را جایگزین کردیم.
پسوند مجموعه و پیش زمینه این دنباله را چگونه ایجاد کردید؟
بیشتر قسمت افقی پس زمینه عملی است ، روی مجموعه فیلمبرداری شده است. ما چندین قطعه را در پست تعویض کردیم و چراغ ها را روشن و خاموش می کنیم ، همچنین سایه هایی از افراد که در اطراف آن می چرخند. تیراندازی با آن به معنای واقعی این بود که ما مجبور نیستیم با بازگرداندن بسیاری از بازتاب های شیشه در بالای آن مقابله کنیم. گفته می شود ، در جایی که ما مجبور به جایگزین کردن ترجمه شدیم ، باید شیشه ها و بازتاب ها را به بالا بکشیم که کار زیادی بود. علاوه بر این ، سقف نیز برای آن دنباله CG بود و نیاز به بازتاب شهر و روشنایی داخلی آپارتمان داشت. امیدوارم همه کارها نامرئی باشد.
چگونه این مبارزه نهایی شدید را تقویت کردید؟
ما افزونه های سلاح و خراشهای شیشه دیجیتال و ضربات زیادی اضافه کردیم. ما همچنین آسیب های شیشه ای خرد شده را ردیابی کردیم ، هرچند این توالی ، غالباً شمع های شیشه آسیب دیده را در پس زمینه قرار می داد. عکس های زیعکس های کوچه مورد علاقه من است زیرا میخ زدن سخت بود.
بهترین خاطره شما در این نمایش چیست؟
صادقانه؟ همکاری با راب و کری. آنها بچه های خوبی هستند و حس خوبی دارند ، که به ما کمک کردند.
چه مدت در این نمایش کار کرده اید؟
حدود یک جدول زمانی شش ماهه بود.
تعداد شات VFX چیست؟
حدود 400 عکس
اندازه تیم شما چقدر بود؟
70 هنرمند.
پروژه بعدی شما چیست؟
من در حال حاضر در حال کار روی عاقبت JUMANJI هستم: خوش آمدید به JUNGLE و TERMINATOR: DARK FATE.
تشکر بزرگی برای وقت شما
JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM – VFX BREAKDOWN – STUDIOS روش
توجه داشته باشید:
John Wick Chapter 3 – Parabellum ”هم اکنون در 4K ، Blu-ray ، DVD و Digital موجود است.
میخواهی بیشتر بدانی؟
Method Studios: صفحه اختصاصی درباره JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM در وب سایت Method Studios.
برچسب ها
John WickMethod StudiosParabellumVFX ناظرادی وجود داشت که به این کار برای استمرار نیاز داشتند.
کدام دنباله یا شلیک برای ایجاد پیچیده ترین و چرا بود؟
کوچه ای که جان ویک در انتهای آن قرار دارد به طور کامل CG بود. آن کوچه با همه چیز موجود در ابتدا یک چالش بزرگ بود. فقط شیرین کاری دوتایی عملی بود ، و حتی در آن زمان ، ما او را در بعضی از قسمت های ضربات به عنوان دیجیتالی گرفتیم.
عکس یا دنباله مورد علاقه شما چیست؟
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX
226 بازدید
-
بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG
192 بازدید
-
داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X
207 بازدید
-
ارائه های سریع FURIOUS – HOBBS SHAW: Dan Glass – سرپرست کلی VFX – DNEG
169 بازدید
-
ارائه های سریع و سریع – HOBBS و SHAW: مایک برازلتون و استوارت لاشلی – سرپرستان VFX – DNEG
180 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.