جستجو برای:
سبد خرید 0
  • آموزش ها
    • افتر افکت
    • پریمیر
    • فتوشاپ
    • ایلاستریتور
    • 3D Max
  • دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
 

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • vtutors.ir@gmail.com
perm_identity
سبد خرید 0
  • آموزش افتر افکت
  • دوره ها
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
0
آموزش افتر افکت پریمیر فتوشاپ ایلاستریتور
  • آموزش ها
    • افتر افکت
    • پریمیر
    • فتوشاپ
    • ایلاستریتور
    • 3D Max
  • خرید دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
    • پرداخت
  • مقاله ها
  • VTutors
    • درباره ما
    • اساتید
  • نقشه سایت
ورود و ثبت نام

وبلاگ

آموزش افتر افکت پریمیر فتوشاپ ایلاستریتور آموزش جلوه های ویژه بصری Interviews MIDWAY: Derek Spears (VFX Supervisor) ، Tefft Smith II (رئیس تجسم) و Phi Van Le (تهیه کننده VFX) – Pixomondo

MIDWAY: Derek Spears (VFX Supervisor) ، Tefft Smith II (رئیس تجسم) و Phi Van Le (تهیه کننده VFX) – Pixomondo

access_timeآگوست 11, 2020
perm_identity ارسال شده توسط VirtualTutor
folder_open Interviews ، مالی و اقتصادی
visibility 689 بازدید

MIDWAY: Derek Spears (VFX Supervisor) ، Tefft Smith II (رئیس تجسم) و Phi Van Le (تهیه کننده VFX) – Pixomondo
| 13 نوامبر ، 2019 در ساعت 18
1010
0
تیم Pixomondo متشکل از Derek Spears (VFX Supervisor) ، Tefft Smith II (رئیس تجسم) و Phi Van Le (تهیه کننده VFX) درمورد کار خود در MIDWAY صحبت می کنند:
چگونه شما و پیکسوموندو در این نمایش شرکت کردید؟
Tefft Smith II // من در واقع توسط پیکسوموندو استخدام شدم تا در زمینه راهنمایی برای Previs و Postvis برای MIDWAY مشاوره کنم. من در پیکسوموندو وقتی شروع کردیم که Previs را با آزمونی که برای رولند انجام دادیم ، نشان دادم که مزایای Previs چیست و چقدر می توانیم کیفیت را تحت فشار قرار دهیم.
همکاری با کارگردان رولان امریچ و سرپرست کلی VFX پیتر جی تراورس چگونه بود؟
Tefft Smith II // در ابتدا با رولان ملاقات کردیم. ما بیش از همه سکانس های برنامه ریزی شده پیش رفتیم و مشخص کردیم که بینش وی چیست. او بسیار درگیر بود و در هر قدم درگیر بود. ما حتی تیمی در سنترپولیس داشتیم که رولند در هر سکانس روزانه با ما ارتباط برقرار کند. ما چندین سکانس داشتیم که همزمان انجام می شد ، هر هفته دو تا سه بررسی برای مرور بیشتر آنها و پرداختن به همه یادداشت های رولان و دیگری. نکته شگفت انگیز دیگر این بود که رولان از پیشنهادات و پیشنهادات خلاق ما استقبال کرد. او دید روشنی از آنچه می خواست این فیلم باشد ، داشت ، اما نکته مهم این بود که او همیشه با ذهنیت آزاد بود و به دنبال پیشنهادهایی بود تا آن را به بهترین شکل ممکن ، مطابق با دیدگاه خود بسازد.
Phi Van Le // ما به اندازه کافی خوشبخت بودیم که برای بیشتر مراحل کار به رولان و پیت دسترسی داشتیم. تقریباً در هر پروژه بازخورد روزانه یک مدیر بسیار نادر است اما رولان اطمینان داد که وی برای کمک و راهنمایی ما در این راه در دسترس است. همچنین کمک کرده است که سانتروپولیس و پیکسوموندو فقط چند دقیقه با یکدیگر فاصله داشته باشند ، بنابراین ما هفتگی در ملاقات حضوری داشتیم که فوق العاده کمک کرد.
انتظارات و رویکرد آنها در مورد جلوه های تصویری چه بود؟
Derek Spears // انتظارات به همان اندازه از لحاظ جسمی و تاریخی برخوردار بودند که می توانستیم همزمان با ایجاد یک تجربه سینمایی هیجان انگیز به آن دست پیدا کنیم.
Tefft Smith II // یکی از اصلی ترین دلایل معرفی Pixomondo این بود که ما توانستیم سکانس های فیلم را از طریق خط لوله کامل بگیریم. ما در Previs با تمام عکس ها و انیمیشن های برنامه ریزی شده CG شروع کردیم و توانستیم آنها را به صورت نهایی ارائه دهیم. ما در تمام عکس های ما با Sebastian Butenberg (سرپرست انیمیشن Pixomondo) به صورت دستی همکاری کردیم. حتی اگر Previs به روشی سریع و نسبتاً خشن انجام شود تا بتواند بهترین داستان را برای ما شرح دهد ، اما یک شروع عالی برای سباستین و تیم وی است که سطح بالایی از این پیشرفت را بدست آورند. ما همچنین تمام عکسهای خود را طوری برنامه ریزی کردیم که بازیگران استودیو یا مکان آن را بدانند که CG چیست ، با دقت فنی کافی برای انجام بهترین کار در هنگام فیلمبرداری. ما به تمام مشخصات هواپیماها و مجموعه ها دسترسی داشتیم تا بتوانیم از techvis برای کمک به رولند استفاده کنیم تا ببیند که چگونه عکس های پیچیده ای برای فیلمبرداری لازم است.
چگونه کار را بین دفاتر پیکسوموندو تقسیم کردید؟
Derek Spears // ما سعی کردیم خطوطی را ایجاد کنیم که اثری مستقل ایجاد کرده است. برای اینکه کارآمد باشیم ، سعی کردیم همپوشانی را از بین ببریم. بدیهی است که دارایی ها و برخی از تحقیق و توسعه به اشتراک گذاشته می شوند. با این حال ، ما استراحت های تمیز پیدا کردیم تا توالی ها به یکدیگر وابسته نباشند زیرا تداوم می تواند به امکانات مختلف تقسیم شود. به این ترتیب تمام وابستگی های ما در جلو لود شده بود و به امکانات اجازه می داد بدون انتظار منتظر تولید شات شوند.
Phi Van Le // ما تمام تلاش خود را برای تقسیم کار براساس دارایی ها انجام دادیم و اطمینان حاصل کردیم که دفاتر خاص با یک عنصر خاص “متخصص” می شوند. از آنجا که MIDWAY دنباله های زیادی با دارایی های مشابه داشت ، این کمی چالش برانگیز بود.
دنباله های ساخته شده توسط Pixomondo چیست؟
Derek Spears // مهمترین سکانس ما صحنه افتتاحیه معرفی Best و Enterprise با فرود اولیه خود و Enterprise بود. ما همچنین با بازگشت دیکینسون به هاوایی و جستجوی حامل ها پس از حمله پرل هاربر ، توالی های کوچک تری داشتیم. سکانس های مهم دیگر ما حمله به جزیره میدوی ، ضد حمله جزیره میدوی ، غرق شدن کاگا و آکاجی و سگ کشی مک کالسکی در راه بازگشت به شرکت بود. ما همچنین در عرصه کار و همچنین چند شلیک عرشه از حامل های ژاپنی در هنگام حمله کار بسیار کمی انجام دادیم.
تفت اسمیت دوم // تجسمی 49 سکانس مختلف را که در فیلم نهایی ظاهر می شود ، اداره کرد. ما متهم شدیم که صحنه حمله نهایی آب و هوایی و فیلمبرداری نهایی فیلم Midway را انجام دهیم ، جایی که بهترین حمله ها را انجام می دهد و سپس ناو هواپیمابر ژاپنی ، Akagi را از آنجا خارج می کند و قادر به فرار است و از تگرگ آتش سلاح جلوگیری می کند. رولاند قبل از اینکه در آنجا بیایم ، از چند صفحه کلید استفاده کرده است. این شروع خوبی به ترکیب و ویرایشهای اولیه شات ما داد. بنابراین توانستیم سرعت و ریتم پیچیده هر یک از نبردها را پیدا کنیم.

آیا می توانید درباره انیمیشن های هواپیما توضیح دهید؟
درک اسپیرز // خود بوت و سباستین بوتنبرگ خلبان هستند. ما به پویایی پرواز (به ویژه سباستین) توجه ویژه ای داشتیم ، حتی اینکه چگونه سطوح کنترل به دلیل حرکت هواپیما عمل می کنند. درست کردن آن در واقعیت بهترین فرصت ما برای بدست آوردن رولاند به عکس های نهایی و خوشحال شدن از آنها بود.
Tefft Smith II // ما وقت زیادی را صرف تحقیق و گفتگو با خلبانان در مورد هواپیماها و استراتژی های نبرد هوایی که در “جنگ های سگ” استفاده می شود ، کردیم. سباستین بوتنبرگ ، که او نیز خلبان است ، و من به تفصیل رفتم که چه چیزی ممکن است و چه چیزی واقعی نبود. من همیشه با ایده های اولیه رولان شروع کردم ، سپس عکس ها و زوایای دوربین را ایجاد می کردیم که به بهترین وجه با دید وی برای داستان مطابقت داشتند. از آنجا ، ما همه چیز را تصفیه کردیم تا آن را تا حد ممکن شدید ، هیجان انگیز و واقعی جلوه دهیم. بعد از اینکه چیزی را احساس کردیم که درست احساس می شود ، من و سباستین به آنجا می رویم که باید با توجه به محدودیت های واقعی انواع هواپیماهای موردعلاقه خود ، از آنجا عقب بمانیم تا از لحاظ فنی واقعی شود. سپس آن را به رولند ارائه دادیم و توضیح دادیم که چرا ما آنچه کردیم انجام دادیم. رولند همیشه مایل بود گوش کند همانطور که می خواست فیلم به همان اندازه واقع بینانه باشد و در عین حال داستان جدی و مهم نبرد میدوی را که می خواست به تصویر بکشد بگوید. معمولاً این شامل کاوش در مورد کجا و چه کارهایی می توانستیم انجام دهیم تا مرزها را تحت فشار قرار دهیم. این روند بسیار عالی عمل کرد ، همانطور که احساس می کنم هدف ما این بود که نشان دهیم چقدر نبردها با شدت و عمل بسته شده اند ، به روشی واقع بینانه.
چه نوع ارجاعات و نشانه هایی برای انیمیشن های هواپیماها دریافت کرده اید؟
Tefft Smith II // هنگامی که ما شروع کردیم تحقیقات زیادی در مورد کتاب های YouTube و تاریخ انجام دادیم. به گفته این ، بانوی مبارز فیلمی بود که رولان دائماً به آن اشاره می کرد و آن را به عنوان راهنمای اصلی ما خدمت می کرد.
چطور شما با چالش روشنایی مقابله کردید؟
درک اسپیرز // نورپردازی جنبه مهمی برای داستان گویی است. نحوه نور شما می تواند به تنظیم روحیه یا لحن در صحنه کمک کند. درک این نکته ضروری است که استمرار در طراحی نورپردازی زیبا ثانویه بود. رولان عاشق روشنایی چشمگیر است ، بیشتر عکس ها 3/4 با نور پس زمینه است. آب مخصوصاً به نور پس زمینه واکنش نشان می داد ، و جلوه های برجسته و برجسته ای می بخشد.
آیا می توانید درباره ایجاد عکس های POV اطلاعات بیشتری به ما بگویید؟
Tefft Smith II // این روش دیگری برای رولند بود تا بفهمد چه زاویه های دوربین بهتر کار می کند. وقتی همه جزئیات Dauntless را داشتیم ، قرار بود دوربین ها را در سراسر هواپیما قرار دهیم و صدها گزینه را به رولند بدهیم. آنها شامل مکان هایی در هواپیما و کابین خلبان و همچنین انواع لنزها بودند. پس از یافتن ترکیب مناسب ، شروع به جمع آوری در ویرایش کردیم و اطمینان حاصل کرد که از آنها در مکان های مناسب استفاده شده اند. رولان درک کاملی از زمان و چه چیزی می خواست و از آنجایی که ما این تجملات را داشتیم که به سرعت و سریع در مکان های Previs مکان ها و لنزها را تغییر دهیم ، او می توانست به همان اندازه که می خواست آزمایش کند.
آیا می توانید در مورد ایجاد عناصر مختلف FX با جزئیات توضیح دهید؟
Derek Spears // انواع مختلفی از عناصر افکت داشتیم. در صورت امکان ، ما سعی کردیم یکبار با وضوح بالا و وفاداری شبیه سازی کنیم و سپس آن را با دوربین مناسب ارائه دهیم. به عنوان مثال ، این پوسته چند سیم پایه مختلف دارد که می خواهیم بچرخانیم و مخلوط می کنیم تا صدها ضربه مختلف به نظر برسد. این همچنین در مورد بازدید از آب ، پاششهایی که هنگام برخورد مجسمه به آب رخ می داد نیز صادق بود. تیم ما چندین شبیه سازی متفاوت را اجرا کرد که می توانست در شات قرار بگیرد و دوباره مورد استفاده قرار گیرد. انفجار بزرگ در آکاجی یک بار توسط تیم ما در تورنتو شبیه سازی شد و دوباره در کاگا مورد استفاده قرار گرفت. از آنجا که این انفجار از جزئیات بسیار غنی است ، فقط جهت گیری مجدد باعث می شود که آن را مانند یک انفجار متفاوت به نظر بیاوریم
چگونه اقیانوس را ایجاد کردید؟
Derek Spears // ترکیبی از اقیانوس شبیه سازی شده در Houdini و یک سایه بان آرنولد برای عکس های دوردست. ما همچنین برای بیداری ها و آب سفید ناشی از تعامل کشتی کاملاً شبیه سازی کردیم. پاشش های ناشی از تأثیر هواپیما و مقررات نیز به سیم های مایع با وضوح بالا نیاز دارد ، با اضافه کردن ذرات و حجم ها برای تقریب اسپری. تیم ونکوور ما زمینه را برای آن فراهم کرد و سایر تیمها نیز به خصوص در برخی از عکسهای بزرگی که در اشتوتگارت انجام شد ، توسط تیمهای دیگر انتخاب و گسترش دادند.
نبرد میدوی که شامل تعداد زیادی عنصر است. چگونه مانع از سوختن مزرعه رندر شما شدید؟
Derek Spears // چه کسی می گوید که نسوزیده است؟ 🙂 ما سعی کردیم تا حد امکان از شبیه سازی ها مجددا استفاده کنیم تا به جای شبیه سازی مجدد برای هر ضربه ، در رندرها متمرکز شویم.
کدام دنباله یا شلیک چالش برانگیزترین بود؟
Derek Spears // بسیاری از نبردهای حمل کننده بسیار چالش برانگیز بود. همه چیز از پوسته ، به اقیانوس ، تا انفجار چه از نظر فنی و چه از نظر هنری بسیار چالش برانگیز بود. یكی از چالش های غیر منتظره ، جستجوی جستجوی عکس های مستقیم در پایین آب بود. به نظر می رسد که آب پایین پایین خیلی جالب نیست و تمایل دارد در زندگی واقعی خسته کننده یا CG به نظر برسد. چالش بزرگ دیگر این بود

خلبان من و سباستین بوتنبرگ خلبان هستند. ما به پویایی پرواز (به ویژه سباستین) توجه ویژه ای داشتیم ، حتی اینکه چگونه سطوح کنترل به دلیل حرکت هواپیما عمل می کنند. درست کردن آن در واقعیت بهترین فرصت ما برای بدست آوردن رولاند به عکس های نهایی و خوشحال شدن از آنها بود.
Tefft Smith II // ما وقت زیادی را صرف تحقیق و گفتگو با خلبانان در مورد هواپیماها و استراتژی های نبرد هوایی که در “جنگ های سگ” استفاده می شود ، کردیم. سباستین بوتنبرگ ، که او نیز خلبان است ، و من به تفصیل رفتم که چه چیزی ممکن است و چه چیزی واقعی نبود. من همیشه با ایده های اولیه رولان شروع کردم ، سپس عکس ها و زوایای دوربین را ایجاد می کردیم که به بهترین وجه با دید وی برای داستان مطابقت داشتند. از آنجا ، ما همه چیز را تصفیه کردیم تا آن را تا حد ممکن شدید ، هیجان انگیز و واقعی جلوه دهیم. بعد از اینکه چیزی را احساس کردیم که درست احساس می شود ، من و سباستین به آنجا می رویم که باید با توجه به محدودیت های واقعی انواع هواپیماهای موردعلاقه خود ، از آنجا عقب بمانیم تا از لحاظ فنی واقعی شود. سپس آن را به رولند ارائه دادیم و توضیح دادیم که چرا ما آنچه کردیم انجام دادیم. رولند همیشه مایل بود گوش کند همانطور که می خواست فیلم به همان اندازه واقع بینانه باشد و در عین حال داستان جدی و مهم نبرد میدوی را که می خواست به تصویر بکشد بگوید. معمولاً این شامل کاوش در مورد کجا و چه کارهایی می توانستیم انجام دهیم تا مرزها را تحت فشار قرار دهیم. این روند بسیار عالی عمل کرد ، همانطور که احساس می کنم هدف ما این بود که نشان دهیم چقدر نبردها با شدت و عمل بسته شده اند ، به روشی واقع بینانه.
چه نوع ارجاعات و نشانه هایی برای انیمیشن های هواپیماها دریافت کرده اید؟
Tefft Smith II // هنگامی که ما شروع کردیم تحقیقات زیادی در مورد کتاب های YouTube و تاریخ انجام دادیم. به گفته این ، بانوی مبارز فیلمی بود که رولان دائماً به آن اشاره می کرد و آن را به عنوان راهنمای اصلی ما خدمت می کرد.
چطور شما با چالش روشنایی مقابله کردید؟
درک اسپیرز // نورپردازی جنبه مهمی برای داستان گویی است. نحوه نور شما می تواند به تنظیم روحیه یا لحن در صحنه کمک کند. درک این نکته ضروری است که استمرار در طراحی نورپردازی زیبا ثانویه بود. رولان عاشق روشنایی چشمگیر است ، بیشتر عکس ها 3/4 با نور پس زمینه است. آب مخصوصاً به نور پس زمینه واکنش نشان می داد ، و جلوه های برجسته و برجسته ای می بخشد.
آیا می توانید درباره ایجاد عکس های POV اطلاعات بیشتری به ما بگویید؟
Tefft Smith II // این روش دیگری برای رولند بود تا بفهمد چه زاویه های دوربین بهتر کار می کند. وقتی همه جزئیات Dauntless را داشتیم ، قرار بود دوربین ها را در سراسر هواپیما قرار دهیم و صدها گزینه را به رولند بدهیم. آنها شامل مکان هایی در هواپیما و کابین خلبان و همچنین انواع لنزها بودند. پس از یافتن ترکیب مناسب ، شروع به جمع آوری در ویرایش کردیم و اطمینان حاصل کرد که از آنها در مکان های مناسب استفاده شده اند. رولان درک کاملی از زمان و چه چیزی می خواست و از آنجایی که ما این تجملات را داشتیم که به سرعت و سریع در مکان های Previs مکان ها و لنزها را تغییر دهیم ، او می توانست به همان اندازه که می خواست آزمایش کند.
آیا می توانید در مورد ایجاد عناصر مختلف FX با جزئیات توضیح دهید؟
Derek Spears // انواع مختلفی از عناصر افکت داشتیم. در صورت امکان ، ما سعی کردیم یکبار با وضوح بالا و وفاداری شبیه سازی کنیم و سپس آن را با دوربین مناسب ارائه دهیم. به عنوان مثال ، این پوسته چند سیم پایه مختلف دارد که می خواهیم بچرخانیم و مخلوط می کنیم تا صدها ضربه مختلف به نظر برسد. این همچنین در مورد بازدید از آب ، پاششهایی که هنگام برخورد مجسمه به آب رخ می داد نیز صادق بود. تیم ما چندین شبیه سازی متفاوت را اجرا کرد که می توانست در شات قرار بگیرد و دوباره مورد استفاده قرار گیرد. انفجار بزرگ در آکاجی یک بار توسط تیم ما در تورنتو شبیه سازی شد و دوباره در کاگا مورد استفاده قرار گرفت. از آنجا که این انفجار از جزئیات بسیار غنی است ، فقط جهت گیری مجدد باعث می شود که آن را مانند یک انفجار متفاوت به نظر بیاوریم
چگونه اقیانوس را ایجاد کردید؟
Derek Spears // ترکیبی از اقیانوس شبیه سازی شده در Houdini و یک سایه بان آرنولد برای عکس های دوردست. ما همچنین برای بیداری ها و آب سفید ناشی از تعامل کشتی کاملاً شبیه سازی کردیم. پاشش های ناشی از تأثیر هواپیما و مقررات نیز به سیم های مایع با وضوح بالا نیاز دارد ، با اضافه کردن ذرات و حجم ها برای تقریب اسپری. تیم ونکوور ما زمینه را برای آن فراهم کرد و سایر تیمها نیز به خصوص در برخی از عکسهای بزرگی که در اشتوتگارت انجام شد ، توسط تیمهای دیگر انتخاب و گسترش دادند.
نبرد میدوی که شامل تعداد زیادی عنصر است. چگونه مانع از سوختن مزرعه رندر شما شدید؟
Derek Spears // چه کسی می گوید که نسوزیده است؟ 🙂 ما سعی کردیم تا حد امکان از شبیه سازی ها مجددا استفاده کنیم تا به جای شبیه سازی مجدد برای هر ضربه ، در رندرها متمرکز شویم.
کدام دنباله یا شلیک چالش برانگیزترین بود؟
Derek Spears // بسیاری از نبردهای حمل کننده بسیار چالش برانگیز بود. همه چیز از پوسته ، به اقیانوس ، تا انفجار چه از نظر فنی و چه از نظر هنری بسیار چالش برانگیز بود. یكی از چالش های غیر منتظره ، جستجوی جستجوی عکس های مستقیم در پایین آب بود. به نظر می رسد که آب پایین پایین خیلی جالب نیست و تمایل دارد در زندگی واقعی خسته کننده یا CG به نظر برسد. یکی دیگر از چالش های بزرگ شلیک Enterprise بود.

ما به اقیانوس ، کشتی ، کشتی و دونفره های دیجیتال بسیار نزدیک می رویم. همچنین فوق العاده طولانی بود.
Tefft Smith II // به طور کلی بزرگترین چالش تلاش برای یافتن راهی برای نشان دادن مانورهای هیجان انگیز هواپیما با هواپیماها بود که نمی توانست بسیاری از مانورهایی را که بینندگان فعلی از دیدن جنگجویان جدیدتر جت استفاده می کنند ، از قبل بسازد. این یک فیلم Roland Emmerich است و ما می خواستیم بینندگان را در حاشیه کرسی های خود نگه داریم. ما معتقدیم که به آن دست یافته ایم.
Phi Van Le // یکی از سکانس های بمباران شیرجه ما از نظر من چالش برانگیزترین بود. این سکانس از پیش زمینه های مختلفی عبور کرده و تغییراتی را ویرایش می کند که باعث محدود شدن مدت زمان ما با آن دنباله خاص می شود. بنابراین تکمیل آن دنباله با تقریباً همان مهلت کاملاً چالش برانگیز بود.
آیا چیز خاصی وجود دارد که چند شب کوتاه را به شما می دهد؟
فی ون لو // هیچ چیز خاصی. مهلت و میزان عکس گرفتن به طور قطع چالش برانگیز بود و در طی یک روز به ساعات کمی بیشتر نیاز داشت
عکس یا دنباله مورد علاقه شما چیست؟
Derek Spears // من قطعات بسیاری از آنها را دوست دارم. من مقدمه ای از بهترین در Enterprise را دوست دارم ، زیرا فکر می کنم بدون قدم گذاشتن در جلو ، کار داستاننویسی را انجام می دهد. من دنباله جزایر مارشال را برای برخی کارهای زیبا با هواپیما و محیط های شگفت انگیز دوست دارم. و البته سکانس های حمله را برای FX و spectacle دوست دارم.
Tefft Smith II // کار روی توالی افتتاحیه که بهترین و موری در حال فرود هستند و مشکلات فنی مختلفی را تجربه می کنند. ما در یکی مستقر شدیم که بهترین موتور موتور را کاهش می دهد و او برای اینکه سرعت هواپیما را به زمین بیاندازد ، می تواند هواپیما را لغزش کند. بنابراین بعداً در دنباله ای که Best در میان کوه های هاوایی در حال پرواز است ، ما فرصتی پیدا کردیم که دوباره از این ایده استفاده کنیم. هنگامی که Best سعی دارد از یک صفر در حالت عمودی فرار کند ، تصمیم می گیرد که موتور را برش دهد تا رها شود و از برخورد مستقیم از صفر جلوگیری کند. من این را دوست داشتم ، زیرا بعد از مدتها گفتگو با سباستین و سایر خلبانان ، یاد گرفتیم که در واقع این اتفاق می افتد. کل سکانس انفجاری بود که باید روی آن کار کنیم زیرا با وجود مناظر توانستیم انیمیشن را فشار دهیم و آن را هیجان انگیز و واقع بینانه کنیم.
بهترین خاطره شما در این نمایش چیست؟
Tefft Smith II // من زمانی را در Centropolis به یاد می آورم كه رولان تازه وارد شهر شد و تصمیم گرفت كه دفتر را پاپ كند. وقتی او ما را در آنجا دید که مشغول کار است ، چنان هیجان زده شد که درست پس از آن می خواست با ما بنشیند و روی فیلمش کار کند. برای اینکه ببینم یک کارگردان کالیبرش به همان اندازه هیجان زده می شود که درباره فیلمش بود ، باعث شد من بفهمم که او نسبت به کارش چقدر پرشور است. او بعد از تمام فیلم ها و موفقیت های او ، هنوز هم عاشق ساخت فیلم است. واقعاً جالب بود که شاهد دست اول باشید و بخشی از همکاری خلاقانه با رولان باشد.
چه مدت در این نمایش کار کرده اید؟
Derek Spears // کمتر از یک سال.
تفت اسمیت دوم // حدود یک سال و نیم در این فیلم کار کردم. من از نوامبر 2017 فیلم را شروع کردم و آخرین تصویربرداری Postvis ما را در آوریل 2019 تبدیل کردم.
Phi Van Le // من حدود یک سال در این نمایش بودم.
تعداد شات VFX چیست؟
تعداد توفیت اسمیت دوم // تعداد تجسم ما (Previs ، Postvis و Techvis) 49 دنباله و تقریباً 820 عکس بود.
Phi Van Le // Pixomondo تقریباً 457 عکس برای MIDWAY کار کرد.
اندازه تیم شما چقدر بود؟
Tefft Smith II // ما چهار تیم داشتیم که هر کدام با اندازه تیم 3 تا 9 بودند. بیشترین هنرمندانی که به طور همزمان روی این نمایش کار می کردند 32 نفر بودند.
Phi Van Le // ما بیش از 350 نفر از همه دفاتر ما در این نمایش مشغول کار بودند.
پروژه بعدی شما چیست؟
Derek Spears // تعطیلات!
Tefft Smith II // هم اکنون تعداد زیادی پروژه در بخش تجسم سازی در حال انجام است. سال 2020 با گسترش تیم ها و فضای ما یک سال بسیار شلوغ خواهد بود. من دقیقاً نمی توانم آنچه را که الان هستم بگویم اما این کار در یکی از خدمات پخش شبکه از ابتدای سال آینده پخش خواهد شد.
Phi Van Le // من در حال حاضر مشغول کار روی سری HBO هستم که برای سومین فصل خود باز می گردد.
تشکر بزرگی برای وقت شما
میخواهی بیشتر بدانی؟
Pixomondo: وب سایت رسمی Pixomondo.
برچسب ها
رئیس VisualizationMidwayPixomondoVFX تولید کننده VFX ناظ

برچسب ها: VFX Producer
اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • آموزش جلوه های ویژه
    ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX

    1.01k بازدید

  • آموزش جلوه های ویژه بصری
    بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG

    934 بازدید

  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد

    865 بازدید

  • داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X

    892 بازدید

  • ارائه های سریع FURIOUS – HOBBS SHAW: Dan Glass – سرپرست کلی VFX – DNEG

    921 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
دسته‌ها
  • Audio
  • Interviews
  • جلوه های ویژه سینمایی
  • فرهنگی
  • مالی و اقتصادی
  • مجله تکنولوژی
  • هوش مصنوعی
جدیدترین نوشته ها
  • ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX آگوست 11, 2020
  • بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG آگوست 11, 2020
  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: Christian Irles – ناظر VFX – موتور تصویر آگوست 11, 2020
  • JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد آگوست 11, 2020
  • داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X آگوست 11, 2020
آموزش آنلاین Vtutors

وی توترز، آموزشگاه آنلاین نرم افزارهای تدوین، جلوه های ویژه بصری و گرافیکی است . نرم افزار هایی همچون افتر افکت After Effects پریمیر Premiere فتوشاپ Photoshop ایلاستریتور Illustrator تریدی مکس 3D Max و …

امیدواریم آموزش های VTutors  مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد

  • location_on
    تهران یوسف آباد خ اسد آبادی کوچه چهلم
دسترسی سریع
  • آموزش افتر افکت
  • آموزش جلوه های ویژه بصری
  • دوره ها
  • حساب کاربری
  • سبد خرید
  • پرداخت

تمامی حقوق برای سایت VTutors محفوظ می باشد.
keyboard_arrow_up