داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X
مصاحبه ها
داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X
وینسنت فری
| 12 سپتامبر ، 2019 در ساعت 18:00
1677
0
چند ماه پیش ، مت گلور در مورد کار آقای X در SILENCE به ما گفت. امروز ، او در مورد همکاری جدید خود با تهیه کننده Guillermo del Toro برای داستان های ترسناک برای گفتن در DARK گفت.
چطور شما و آقای ایکس در این نمایش شرکت کردید؟
مدتها همكاران آقای X مایلز دیل و گیلرمو دو تورو تهیه كننده این فیلم بودند – و گیلرمو نیز داستان را نوشت. آقای X با این جفت ارز در چندین پروژه کاملاً کار کرده است (THE STRAIN ، شکل آب) و ما در اوایل دوره مقدماتی آورده شدیم – که همیشه عالی است.
همکاری با کارگردان آندره اوددال چگونه بود؟
عالی بود. آندره چشم به وحشت و تعلیق دارد – من نمی توانم به انتخاب بهتری برای این فیلم فکر کنم. من خودم یک وحشت بزرگ هستم – بنابراین کار با روحیه ای مهربان خوب بود. من همچنین طرفدار دو فیلم قبلی او بودم – TROLLHUNTER و AUTOPSY JANE DOE. ما در طول کل روند گفتگوی آزاد خوبی داشتیم.
انتظارات و رویکرد وی در مورد جلوه های تصویری چه بود؟
در اوایل تصمیم گرفته شد که هر یک از هیولا یک مؤلفه عملی داشته باشد – یک مجری که آنها را از طریق جلوه های ویژه آرایش به تصویر بکشد – کار ما نیاز به یک بازی کامل دارد – واقع گرایی هدف بود. اتفاقات خارق العاده بسیاری باید اتفاق بیفتد ، اما آنها باید در داستان و اجراهای بچه ها احساس واقعی و زمینی کنند. ما قصد داشتیم جنبه هایی از هیولا را به دست آوریم تا به آنها کمک کنیم تا به مواردی برسند که عملاً نمی توانند – یا به طور کامل آنها را تصاحب کنند ، مانند بعضی از عکسهای مرد جانگلی.
چگونه کار را با تهیه کننده VFX خود ترتیب داده اید؟
گرگ “زیگی” سیگوردسون تولید کننده VFX ما بود – من طی چند سال گذشته با او در تعدادی پروژه کار کردم – بنابراین ما قبلاً یک رابطه کاری خوب برقرار کرده بودیم. زیگی با بودجه با مایلز دیل و سایر تولید کنندگان کار کرد ، وی همچنین زمان زیادی را صرف کار با پاتریک لارسگارد ، ویرایشگر فیلم و کانر مک ماهون ویراستار VFX در آقای X برای تسهیل در لکه بینی و گردش مالی کرد. ما سریع در این نمایش حرکت کردیم ، بنابراین بررسی ها و لکه بینی ها و یادداشت های زیادی برای پخش کردن انجام شد. او همچنین با تیم تولید ما – Jyoti Namjoshi مدیر تولید ما و Kyra Lepp هماهنگ کننده تولید ما همکاری کرد تا در برنامه ریزی و اولویت بندی وظایف و تحویل های ما کمک کند.
چگونه کار را بین دفاتر آقای X تقسیم کردید؟
آقای X تورنتو تأسیسات اصلی بود ، ما بخش عمده انیمیشن ، نورپردازی و آهنگسازی را در اینجا در تورنتو انجام دادیم. بنگلور علاوه بر ترکیب تعداد عادلانه ای از عکس ها ، کارهای آماده سازی 2D و 3D بسیاری نیز ارائه داده است ، همچنین از دارایی پشتیبانی می کند. مونترال در نزدیکی تحویل نهایی چند سکانس عالی را تنظیم کرد که به ما کمک کرد تا از خط پایان دور شویم.
این فیلم در گذشته تنظیم شده است. آیا می توانید در مورد کار خود از این جنبه توضیح دهید؟
این فیلم در اواخر دهه 1960 در پنسیلوانیا ساخته شده است – ما در اطراف آنتاریو فیلمبرداری کردیم – بخش هنر و مکان. یک کار شگفت انگیز برای یافتن مکانهای واقعی که در دوره مناسب ساخته شده اند انجام شده است – کارهای مربوط به محیط زیست شامل حذف بسیاری از عناصر غیر دوره ای است – که بعضی وقت ها شامل گرفتن کل ساختمانها ، علائم ، چراغ های خیابان ، پیاده روی ، توقف اتوبوس و غیره بود.
استودیوی Bangalore ما بسیاری از این کار را برای ما انجام داد. دیوید بریزبین ، طراح تولید ، کلیه تحقیقاتی را که در طراحی این نمایشگاه انجام شد ، به ما واگذار کرد – که شامل بسیاری از مدلهای عالی و بر اساس عکسهایی از مکانهای ما برای استفاده از ما به عنوان نقاط شروع است.
آیا می توانید در مورد جزئیات و طراحی Scarecrow به تفصیل توضیح دهید؟
طراحی هارولد خیلی نزدیک به نقاشی نماد گامل از کتاب بنا شده بود. طیف حرکتی طیف و تیم ویژه ایجاد آرایش ، آنچه را که بازیگر می پوشید برای اجرای آن در مجموعه طراحی کرده است – و همچنین یک قهرمان قهرمان که در ابتدای فیلم در میادین ذرت آویزان خواهد شد. کار اولیه ما اضافه کردن لایه های CG اشکالات است که در اطراف و داخل هارولد خزیده می شوند – اما همانطور که از طریق سکانس کار کردیم گیلرمو و آندره از ما خواستند که با از بین بردن کل بخش میانی خود ، به هارولد کمک کند. بازوهای او با تخته های چوبی نازک. به این ترتیب مخاطب (و شخصیت Tommy) می توانند درست از طریق Scarecrow ببینند – بنابراین بدیهی است که هیچ کس در داخل لباس نمی پوشد – خود Scarecrow به وجود آمده است! کمک به تنظیم ظاهر نهایی برای هارولد روندی بسیار پر سود بود.
تامی در حال تبدیل شدن به یک مترسک است. آیا می توانید با جزئیات در مورد آن توضیح دهید؟
تحول تامی یکی از سکانس های پیچیده در فیلم بود. در مجموعه ما عملکرد تامی و برخی یونجه را به عنوان مرجع رنگ و بافت فیلمبرداری کردیم – اما همه چیز دیگر به دست ما خواهد بود. عالی است – داشتن این سطح کنترل ، انعطاف پذیری و اعتماد از مدیر. ما چندین نگاه متفاوت برای یونجه را امتحان کردیم – مقدار ، چگالی ، مکانهایی که از آن جوانه می زند ، سرعتی که در آن سفر می شود و غیره. سپس ما روی تنظیم چگونگی انتقال پوست انسان به تامی به
آروم شبیه ماسکی که هارولد می پوشد ما با نقاشی بر روی چند فریم کلیدی از هر عکس ، شروع به نقشه برداری از پیشرفت در طول دنباله کردیم. هنگامی که این افراد به خوبی دریافت شدند – سرپرست CG ما ، کریستیان کاماروشی ، یک داروی CG از چهره تامی ایجاد کرد – که ما آن را برای ردیابی و حرکت مسابقه و همچنین ارائه گذرهای پس از تحول از نگاه تامی ساختیم. سپس تركیب كنندگان ما یونجه CG را ادغام كردند و از رندرهای صورت برای تحریک بافت پوست و ترك استفاده كردند. CG Hay به صورت انیمیشن ساخته شد و ما در FX چند شبیه سازی پشتیبانی را برای ذرات کوچک انجام دادیم.
بعداً روت توسط عنکبوتها احاطه می شود. چگونه آنها را ایجاد کردید؟
تمام عنکبوت ها در دنباله The Red Spot CG هستند. در اوایل پیش از تولید ، ما برخی از برگه های تماس با انواع مختلف بدن عنکبوت ها و گزینه هایی برای رنگ ایجاد کردیم. آندره و گیلرمو انتخاب های بسیاری کردند و ما شروع به ساختن دارایی های قهرمان کردیم تا از آنها استفاده کنیم.
آیا می توانید درباره ایجاد و انیمیشن شلوغی عنکبوت آنها برای ما بیشتر بگویید؟
در شروع صحنه – مو / پا مجردی که از جوش بیرون می خورد و اولین زن و شوهر از عنکبوتها که در زیر پوست حرکت می کنند و در حال خزیدن هستند عنکبوت های متحرک قهرمان هستند ، به دنبال آن به سرعت موجی از عنکبوت های شبیه سازی شده استفاده می شود که ما از آن عظیم استفاده کردیم. ايجاد كردن. Lead Crowd Johnny James و Crowd Artist Ezra Waddell کل صحنه را بیرون کشید و با چند تکرار هم به آن دست یافت تا مقدار و تغییرات رنگ و اندازه آن را به پایین بکشید. ما همچنین هر بار شبیه سازی تعاملی را انجام دادیم تا روت یا سایر شخصیت ها سعی كنند عنكبوتها را خاموش كنند ، و همچنین سطل آبی كه روی آنها پاشیده می شود.
مانگ جانگلی واقعاً وحشتناک است. آیا می توانید در مورد طراحی و آفرینش او توضیحاتی ارائه دهید؟
مرد جانگلی بزرگترین چالش ما بود! مانند سایر هیولا ها ، از آنجا که یک مؤلفه عملی وجود خواهد داشت – مایک هیل و تیم های ویژه گریم سازی ، طرحی را برای کت و شلوار لاتکس و آرایشی که مجری Troy James می پوشید ، تهیه کردند. ما کارهای اولیه و تست حرکات زیادی را انجام دادیم تا بتوانیم در مورد روند انیمیشن خود آگاه شویم – در زمان مقدماتی که داشتیم تروی و آندره نزد آقای X آمدند و یک جلسه mocap سریع برای گرفتن برخی از نکات و عملکردهایی که وی انجام می داد ، انجام دادیم. در فیلم این شروع کمی به ما داد – ما نیز او را در فضای مجازی جستجو کردیم تا شروع به ساختن یک قهرمان دیجی دوبل کند.
آیا می توانید درباره تقلب و انیمیشن او بیشتر به ما بگویید؟
مرد جانگلی بسیاری از چالش های سخت و طاقت فرسا را ارائه داد – جیسون تسکه سرپرست ما در این نمایشگاه بود. ما دو دکل داشتیم – یک دکلره معمولی به سبک دوقلو برای انجام بیشتر کارهایی که لازم بود – و دیگری «مونتاژ شده» دیگری که در آنجا او به قسمتهای جداگانه بدن تقسیم شده بود. دکل ها با هم 1: 1 مطابقت داشتند تا انیماتورها بتوانند از سکو درست همانطور که می خواستند از سکوهای اولیه استفاده کنند یا می توانند اندامها را جدا کنند و آنها را به طور جداگانه تحریک کنند تا عکسهای پیچیده ای را که در آن جاگلی مان خود را جمع می کند ، جدا کنند. مارتین هسلیک ، سرپرست انیمیشن ما و تیم انیمیشن او کار خارق العاده ای با شخصیت انجام دادند.
مانگلی می تواند به هر طریقی بدن خود را پیچ کند. چگونه این کار روی انیمیشن شما تأثیر می گذارد؟
ما از Ziva برای شبیه سازی عضلات و تعامل با محیط استفاده کردیم. اما ما به جای انجام یک تنظیم کامل عضلات قهرمان ، انبارهای انیمیشن را به بافت ها تبدیل کردیم و از پیوست هدف استفاده کردیم تا آنها را دنبال انیمیشن کنیم. به ما این امکان را می دهد که از ویژگی های حفظ صدا Ziva برای کمک به کنترل مواردی مانند حجم و انعطاف پذیری قفس دنده وی استفاده کنیم و از اینکه از تصادفات جلوگیری می کند ، جلوگیری می کند. ما همچنین از شبیه سازی های تصادفی برای نهایی کردن عکس هایی که قسمت های بدن وی در سطح زمین در حال چرخش است استفاده کردیم و به آنها اجازه می دهیم در برابر سطح (یا یکدیگر) صاف شوند و فشرده شوند. این شبیه سازی ها برای تنظیم سریع و ساده بودند و مقدار بسیار زیادی را برای ما ذخیره کردند. زمان در کار نهایی.
چگونه سایه ها و بافت های مختلفی را برای پوست او ایجاد کردید؟
ما از فضای مجازی شروع کردیم که با استفاده از مجموعه دوربین XScan خود در آقای X انجام دادیم – بافتهای پایه را از آنجا استخراج کردیم ، آنها را با دست پاک کردیم تا دقیقاً با عکاسی عملی شروع شود – از آنجا که یا لازم بود بخشی از او را بگیریم و صفحه را کاملاً مطابقت دهید ، یا برای عکسهای کامل CG ما مستقیماً به یک شوت خواهیم رسید که شامل بخشی از یک مانگلی عملی است. مطابقت با سطح مشخصات و رطوبت او یکی دیگر از چالش ها بود زیرا او اغلب از بودن در باران وارد می شود. ما یک لایه بازتاب بازتاب ایجاد کردیم که در صورت لزوم می تواند از طریق شماره گیری شود.
او واقعاً رنگ پریده است ، چگونه شما این جنبه را با روشنایی مدیریت کردید؟
از آنجا که برای اکثر عکس هایی که داشتیم تروی لباس را انجام می داد – ما مرجع روشنایی کاملی برای مطابقت با پوست او داشتیم. در مورد عکس هایی که می خواهیم 100٪ CG با Jangly Man باشیم ، ما هنوز سعی کردیم تا Troy را در صفح reference مرجع بایستد. ما همچنین HDRI و نمودارهای کرومبال را شلیک کردیم و استخراج کردیم تا بتوانیم در روشنایی تنظیم شده از آن همخوانی داشته باشیم. Viduttam Katkar ، مانیتور روشنایی و آلن برادشو ، ما قادر به مطابقت با نمایشگرهای CG خام ما با محیطهای روشنایی واقعی بودیم. لوسیان بوکو و آهنگسازان ما بسیار سخت کار کردند
دقیقاً از نظر عکاسی مطابقت دارد – و در بعضی موارد ما توانستیم جزئیات نقاشی اصلی را از ماسک لاتکس روی CG نگهداریم و از آن استفاده کنیم – تا یکپارچه شود.
چگونه حضور او در مجموعه شبیه سازی شد؟
تروی جیمز بازیگری که می تواند با بدن خود کارهای خارق العاده ای انجام دهد ، در فیلم مرد مردی بازی کرد. در اکثر عکس ها اگر مرد جانگلی در حال راه رفتن ، خزیدن ، ایستادن و غیره است – این لباس تروی است. ما چهره اش را با انیمیشن صورت قهرمان جایگزین کردیم تا به او آرایش بیشتری بدهیم زیرا ماسک اجازه نمی دهد چهره زیادی یا هر صورت را به خصوص در مواقع صحبت کردن بیان کند. گیلرمو و آندره واقعاً می خواستند ما بتوانیم شخصیت شخصیت مانگلی را به پایان برسانیم.
آیا می توانید در مورد ایجاد روح ارواح سارا بلوز به طور مفصل توضیح دهید؟
ما برای سارا کارهای اکتشافی زیادی انجام دادیم و در پایان ، ما به پایان رسیدیم که آن را بسیار لطیف و قدیمی مدرسه نگه داریم. او دارای مناطقی از شفافیت است که باعث می شود اسکلت وی در نواحی معینی از طریق بدن قابل مشاهده باشد – و ما همچنین برخی موهای CG را انجام دادیم تا شدت آن در انتهای فیلم افزایش یابد. ما او را مطابقت دادیم و یک اسکلت CG ایجاد کردیم که توسط کامپرسرها تهیه و تنظیم شد. تیم مونترال ما واقعاً کارهای خوبی انجام داد و عناصر را با هم ادغام کرد تا نگاهی به آندره بیندازد.
کدام دنباله یا شلیک چالش برانگیزترین بود؟
تبدیل تامی به مترسک – که بیشترین کار خلاقانه بود و به آزمایش و خطا و RND زیادی احتیاج داشت.
آیا چیز خاصی وجود دارد که چند شب کوتاه را به شما می دهد؟
فقط حجم عکس های نسبتاً پیچیده – آنها تقریباً روی این فیلم کارهای بسیار خوبی انجام دادند ، بنابراین اگر بدون VFX می توان آنها را امتحان کرد ، این بدان معناست که آنچه باقی مانده است معمولاً پیچیده و پیچیده و ظریف است.
عکس یا دنباله مورد علاقه شما چیست؟
قطعاً آشکار و مونتاژ مرد جانگلی است. این از نظر انیمیشن پیچیده ترین بود – و برای بخش بزرگی کاملاً CG است. شلیک سر که در آن از دودکش پایین می آید و به داخل دوربین می چرخد کار زیادی بود برای درست کردن آن. همچنین سکانسی بود که از روز اول با آن بسیار دست به دست بودیم. از مسدود کردن عکاسی صفحه ، به طور کامل تا پویانمایی نهایی و لمس های تمام شده مانند قطرات آب و باران که به طرز تند و تیز تند و تیز به بیرون اندام می پردازند.
بهترین خاطره شما در این نمایش چیست؟
این تلاش بسیار مشترکی بود بین بسیاری از داستان نویسان هم فکر – آندره برای ایده های جدید و استفاده های مختلف بسیار باز بود – او همچنین از تمام تلاشهایی که در کار ما انجام می داد ، بسیار پشتیبانی می کرد. ما با آندره و گیلرمو نظرات بسیاری داشتیم و اغلب هنرمندان می توانستند مستقیماً از آنها بازخورد بگیرند.
چه مدت در این نمایش کار کرده اید؟
ما از پیش تولید در آگوست سال 2018 شروع کردیم و VFX نهایی را در جولای 2019 به پایان رساندیم.
تعداد عکسهای VFX چیست؟
361 عکس نهایی در فیلم.
اندازه تیم شما چقدر بود؟
حدود 240 نفر در تمام استودیوهای ما.
پروژه بعدی شما چیست؟
من و همسرم به تازگی فرزند دوم خود را به تازگی به دنیا آورده ایم – بنابراین ، مدتی مرخصی برای لذت بردن از آن هستیم. و اکنون دوباره در یک پروژه هیجان انگیز که هنوز نمی توانم نامگذاری کنم دوباره وارد آن شدم
تشکر بزرگی برای وقت شما
میخواهی بیشتر بدانی؟
آقای X: صفحه اختصاصی در مورد داستان های ترسناک برای گفتن در DARK در وب سایت آقای X.
برچسب ها
داستانهای آقای XScary در DarkVFX ناظر
این اعلان را به اشتراک گذارید
بنیانگذار و سردبیر وینسنت فری // عضو VES // هنرمند سابق آهنگساز
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX
948 بازدید
-
بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG
887 بازدید
-
JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد
822 بازدید
-
ارائه های سریع FURIOUS – HOBBS SHAW: Dan Glass – سرپرست کلی VFX – DNEG
875 بازدید
-
ارائه های سریع و سریع – HOBBS و SHAW: مایک برازلتون و استوارت لاشلی – سرپرستان VFX – DNEG
843 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.