THE BOYS: Brendan Taylor – سرپرست VFX – ماوریکس VFX
THE BOYS: Brendan Taylor – سرپرست VFX – ماوریکس VFX
وینسنت فری
| 23 سپتامبر ، 2019 در ساعت 18
910
0
در ژوئن گذشته ، برندان تیلور کار Mavericks VFX را در سریال های تلویزیونی آنچه در سایه ها انجام می دهیم توضیح داد. او امروز به عقب برمی گردد تا در مورد THE THE BOYS در مورد Amazon Studios صحبت کند.
چگونه شما و ماوریکس VFX در این نمایش شرکت کردید؟
من طرفدار طنزها بودم … مطمئناً آنها تاریک هستند ، اما من واقعاً دوست دارم که اگر ابرقهرمانان واقعی بودند ، احتمالاً بیشتر شبیه ستاره های راک از ناجیان خیرخواه باشند. من می دانستم که 10 برابر اندازه ما با مغازه ها رقابت خواهیم کرد ، بنابراین ما یک دفتر مرکزی “هفت” را که از کتاب طنز استفاده کردیم ، انجام دادیم. من واقعاً از آن راضی بودم. آنها در نهایت با یک برج ، برای دفتر هفت ، رفتند ، اما من فکر می کنم مفهوم نشان داد که ما چیزهای خرد شده داشتیم.
همکاری با دوندگان نمایش و استفان ناوگان سرپرست VFX چگونه بود؟
عالی. استفان ما را چند بار تنظیم کرده بود ، وقتی مجموعه وی با کارگردانی واحد دوم گره خورده بود ، یا سرپرستی یکی از واحدهای دیگر را بر عهده داشت. در پست فوق العاده بود ، زیرا او واقعاً گریه های خود را می داند. بعضی اوقات او فقط در Cinema 4d، Nuke، Photoshop، MS Paint (فقط شوخی می کرد) مسائل را مسخره می کرد تا نظر خود را پیدا کند. همچنین احساس می کردیم در یک قایق هستیم … هیچ وقت «شما بچه ها» و غیره نبود ، همیشه یک «ما» بود.
ما خیلی مستقیم با دوندگان نمایش صحبت نمی کردیم ، زیرا معقول بود که همه چیز از طریق استفان عبور کند. استفان و اریک چند بار با هم کار کرده بودند و واقعاً درک و احترام متقابل وجود داشت.
انتظارات و رویکرد آنها در مورد جلوه های تصویری چه بود؟
انتظارات زیاد بود (همانطور که در محصول نهایی مشاهده می کنید).
چگونه کار را با تهیه کننده VFX خود ترتیب داده اید؟
مایک کوالسکی تهیه کننده Mavericks VFX بود. ما تصمیم گرفتیم که به تیم ها تقسیم شویم. ما مسئول قسمت مانیتور و گرافیک ، برج هفت و جمعیت در قسمت 103 بودیم. بنابراین هر تیم یک پیشرو و چند هنرمند داشت.
سکانس های ساخته شده توسط ماوریکس VFX چیست؟
مانیتور / گرافیک ، برج 7 برج و جمعیت در مسابقه قرن.
آیا می توانید در مورد طراحی و ساخت 7 برج به تفصیل توضیح دهید؟
طراحی بسیار خوبی توسط بخش هنری صورت گرفت. واقعاً خوب بود بنابراین ما فقط در ساخت آن رفتیم. ابتدا لازم بود که چند مورد را اتو کنیم. برخی از فیزیک های آن کاملاً منطبق نبودند. پایه (که هال روی تامپسون هال در تورنتو بود) برای یک برج با این اندازه خیلی کوچک بود. علاوه بر این ، برخی از عکس ها ، مانند شیب یو پی اس ، اگر به 77 طبقه مفهوم گیر بیفتیم ، به زیبایی نمی توان آنرا قاب کرد. این یک دارایی بزرگ و پیچیده بود ، بنابراین ما نمی توانیم واقعاً مدل را با استفاده از شات به اصطلاح شلیک کنیم. استفان این را فهمید و در مورد اندازه برج عقب و جلو زیادی وجود داشت. ما در یک قدمی مستقر شدیم و سپس به ساخت آن رفتیم. ما کارهای زیادی را بر روی برج زاها حدید در پکن انجام دادیم.
برای ساختن آن ، ما نیاز به نسخه های مختلفی برای شرایط مختلف داشتیم. مدل سازگار بود ، اما سایه و بافت لازم است بسته به شرایط متفاوت باشد. بنابراین ما یک نسخه روز ، نسخه شبانه و یک نسخه بسیار دور داشتیم. نسخه روز بر بازتاب ها ، انکسارها و پیش بینی دوباره محیط اطراف متمرکز شده بود. نسخه شب بیشتر مربوط به چراغ های داخلی بود. ما باید محیط اطراف را روی برج منعکس کنیم ، اما نتوانستیم HDRI شهری مانند نیویورک را در آن ارتفاع ، در شب پیدا کنیم. برای ما خوشبختانه ، بزرگراه در وسط مرکز شهر تورنتو به نام بزرگراه گاردینر وجود دارد که از منطقه تجاری مرکزی عبور می کند و تقریباً 40 فوت ارتفاع دارد. بنابراین ما در امتداد گاردینر سوار شدیم ، به طرف آن طرف كشیدیم و HDRI را انجام دادیم. سالهای داشتن اولین تبلیغات در من برای عجله در HDRI به من فریاد می زد. نسخه نهایی برج برای عکس های گسترده بود. این یک نسخه CG از برج است که پس از آن در نقاشی مات (مودو و فتوشاپ – برای جابجایی بازتاب ها به درستی) مورد استفاده قرار گرفت.
برای قسمت بیرونی بیشتر کار سایه بان بود ، زیرا ما یک سطح بسیار بازتابی داشتیم. ترفند در بدست آوردن بازتاب ها برای بازی به روشی واقع بینانه و باورپذیر بود. ما اغلب نسخه های بازتاب را با تغییرات جزئی در جغرافیایی ارائه می دادیم. ما همچنین به وسواس فیلم های انبارداری که در ساختمان های نیویورک و ساختمان زاها حدید پیدا کرده بودیم ، اشاره کردیم.
برای به دست آوردن فضای داخلی ، که فقط در عکس های شب دیده می شد ، دفاتر مدل های قبلی را از دفتر ساخته می کنیم. این منابع با نور به ظاهر عملی روی میزها و چراغهای موجود در راهروها روشن شده بودند. به نظر می رسد کوچک است ، اما این لمس ها واقعاً به فروش واقع گرایانه کمک کردند.
آیا می توانید درباره کار خود در مورد Graphic Montage for Race of Century مفصل توضیح دهید؟
ما آن را قرقره «هایپ» نامیدیم. تحریریه حلقه اولیه را برای زمان بندی و تصاویر کلی ایجاد کرد. لئو بول ، سرپرست Mavericks VFX ، چند قرقره عالی ESPN را پیدا کرد. اریک و استفان واقعاً لنزهای لکه دار را دوست داشتند و بقایای شناور نسبت به آن احساس می کنند. ما آهنگساز را استخدام کردیم که با افراد زیادی به نام راب دل سیانسیو کار کرده ایم که کاملاً در این خاندان کشته می شود
د از مسائل. او همچنین دنده های کباب واقعا خوبی دارد. اریک و استفان نسخه های اولیه را خیلی دوست داشتند ، بنابراین ما همچنان آنرا اصلاح و شیرین می کردیم. اما ارائه اولیه خیلی خوب شروع شد. حلقه ها دارای 3D بودند ، اما عناصر و کارت های 2d زیادی داشتند.
چگونه جمعیت را برای دنباله Race ایجاد و تحریک کرده اید؟
بنابراین این پیچیده بود … ما به تعدادی از برنامه های جمعیت نگاه کردیم و در میامی مستقر شدیم. ابتدا باید ورزشگاه و صندلی ها را احداث کردیم تا بتوانیم جمعیت 3D را در آن جای دهیم. ما برای انیمیشن جمعیت از داده های mocap استفاده کردیم. در چند مورد ، ما فریم را کلید می زنیم و جمعیت را متحرک می کنیم ، اما به دلیل اندازه ، واقعاً به تغییرات زیادی احتیاج داشتیم. داده های mocap برای انتقال به MiArmy نیاز داشتند و سپس برای اجرای شبیه سازی لازم بود. با توجه به پیچیدگی و تقاضای سخت افزاری شدید برای ذخیره سازی و رندر ، ما برای تصویب انیمیشن بسیار کمتری را انتخاب کردیم. این مسئله مشکل ساز شد ، زیرا اگر خیلی کم باشد ، گمراه کننده است. ما توانستیم از این طریق تأیید زمان بندی را بدست آوریم. سپس بخش کوچکی را در نظر می گیریم و آن را برای تأیید انیمیشن کمی بالاتر می گذاریم. از آنجا که این نمایش 4k بود و ما با 30 هزار عامل سر و کار داشتیم ، حافظه پنهان یک کابوس بود. فقط چند ایستگاه کاری در استودیو وجود داشت که می توانست آن را اداره کند. این چیزی نبود که ما بتوانیم از ابر متنفر باشیم. من باید آن را به لئو بول و جاش کلارک تحویل دهم که یا خیلی دیر بمانند و یا ساعت 3 بامداد به خانه بیایند تا بتوانند ورود به سیستم را ذخیره کنند. ما با MiArmy کار کردیم تا زمان حافظه پنهان پایین بیاید ، و آنها واقعاً عالی بودند که با آنها کار کنند ، اما شما نمی توانید با واقعیت مبارزه کنید. واقعیت بودن: این صحنه های بزرگ و پیچیده بودند. در این مورد هیچ راه حل جادویی وجود نداشت ، فقط زور بی رحمانه ، شبهای دیر ، تلاش و مراقبت. با توجه به زمان بندی ذخیره و رندر ، ما در تغییر رنگ های تی شرت با مات و تصحیح رنگ در مقابل رندر دوباره به نتیجه رسیدیم. مات شناسه کاملاً متنوع بود و به ما امکان کنترل کامل را می داد.
آیا می توانید در مورد کار خود در کامپیوترهای مانیتور اطلاعات بیشتری کسب کنید؟
آنها چالش برانگیز بودند زیرا علاوه بر کامپیوترهای مانیتور ، ما نیز نیاز به طراحی و تحریک و تشجیع سوم های پایین داشتیم. این به خودی خود مشکل نیست ، اما این نمایش از تلویزیون و اخبار به عنوان روشی برای نمایش نمایشگاه استفاده می کرد. بنابراین ما باید از نحوه ارائه اطلاعات آگاه باشیم. اوضاع نیز تغییر زیادی می کند ، دیرهنگام و ترفندها اغلب به زبان انجام می شد. این بخشی از روند است. از آنجا که این ویرایش شروع به جمع شدن می کند ، لازم است تغییراتی در این رایانه ها انجام شود تا مطمئن شوید جریان داستان جریان دارد. من واقعاً دوست داشتم مانیتور comps را انجام دهم ، همانطور که من جزء داستان را برای آن دوست دارم. چه می توانم بگویم؟ من یک سرپرست هستم
کدام دنباله یا شلیک چالش برانگیزترین بود؟
جمعیت
آیا چیز خاصی وجود دارد که چند شب کوتاه را به شما می دهد؟
جمعیت
عکس یا دنباله مورد علاقه شما چیست؟
جمعیت
بهترین خاطره شما در این نمایش چیست؟
نه جمعیت.
چه مدت در این نمایش کار کرده اید؟
ما در ماه مه 2018 شروع کردیم و در فوریه 2019 به پایان رسید.
تعداد عکسهای VFX چیست؟
270
اندازه تیم شما چقدر بود؟
46
پروژه بعدی شما چیست؟
ما در حال کار روی QUEEN AND SLIM، IMPULSE – Season 2، MADAM C.J. WALKER و یک فیلم کانادایی به نام SLASHBACK هستیم.
تشکر بزرگی برای وقت شما
میخواهی بیشتر بدانی؟
Mavericks VFX: وب سایت رسمی Mavericks VFX.
برچسب ها
Amazon StudiosMavericks VFX سرپرست BoysVFX
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX
226 بازدید
-
بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG
191 بازدید
-
JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد
167 بازدید
-
داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X
207 بازدید
-
ارائه های سریع FURIOUS – HOBBS SHAW: Dan Glass – سرپرست کلی VFX – DNEG
169 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.