بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG

مصاحبه ها
بچه ها: مایکل Enriquez – سرپرست VFX – تلویزیون DNEG
وینسنت فری
| 5 سپتامبر ، 2019 در ساعت 18:00
1010
مایکل انریکز بیش از 20 سال پیش فعالیت خود را در زمینه جلوه های دیداری آغاز کرد. او در پروژه های بسیاری مانند BATTLESTAR GALACTICA ، HEROES و WALKING DAD کار کرده است. او به عنوان یک سرپرست VFX ، از تأثیر پروژه هایی مانند WESTgeh ، THE HOT Zone و BIG LITTLE LIES مراقبت کرد.
پیشینه شما چیست؟
با بزرگ شدن در منطقه LA ، من به عنوان یک هنرمند سه بعدی در سنین جوانی شروع به کار کردم ، برای یک شرکت بسیار کوچک کار کردم که کارتون های صبح شنبه برای تلویزیون شبکه کار می کرد. چند سال بعد که من به عنوان هنرمند سه بعدی منجر به استارگیتو استودیو شدم. در آنجا به سرپرست سه بعدی ، سپس ناظر 2D و سرانجام رئیس خدمات خلاق رسیدم. بعد از 13 سال در آنجا ، من به DNEG نقل مکان کردم که اکنون سرپرست VFX هستم.
چگونه شما و DNEG در این نمایش شرکت کردید؟
استفان ناوگان ، سرپرست کلی VFX برای THE BOYS ، هنگامی که به دنبال فروشندگان بود ، خواسته های خاصی در ذهن داشت. او به دنبال کار در سطح ویژگی ها بود ، و اینکه چگونه می توان آن را به یک زمان چرخش محکم تر تبدیل کرد و اندی ویلیامز ، تهیه کننده اجرایی اینجا در DNEG ، این اثر را آورد. از کار در اوایل آگوست سال 2018.
همکاری با نمایشگاه داران و سرپرست VFX استفان ناوگان چگونه بود؟
اریک کریپکه حس کاملاً واضحی نسبت به آنچه که او می خواست این نمایش باشد ، داشت. استفان از نزدیک با اریک همکاری کرد تا به تعیین ظاهر و رویکرد عکس های دقیق تر کمک کند. ما به طور منظم cineSync را برای یادداشت ها و قرار دادن عناصر خاص روی صفحه نمایش به طور منظم داشتیم. بعضی اوقات تأثیرات دیگری روی این روند تأثیر می گذاشت ، اما بیشتر ما می دانستیم که باید برای چه چیزی شلیک کنیم ، که به طور کلی صرفاً “واقعی” بود.
انتظارات و رویکرد آنها در مورد جلوه های تصویری چه بود؟
بچه ها همیشه به معنای پایه و زیرک بودن بودند. قدرت ابرقهرمانان مختلف به معنای واقع شدن در واقعیت است. آنها همچنین نیاز به نگاه خوب داشتند!
چگونه کار را با تهیه کننده VFX خود ترتیب داده اید؟
سیوبان کاندون تهیه کننده خط در این نمایش بود و او همه ما را به وظیفه و تمرکز ادامه داد. او برای پیگیری و نگه داشتن قسمتهای مختلف این پروژه بسیار مهم بود. با توجه به اینکه من در لس آنجلس هستم و کار در DNEG در ونکوور انجام شد ، وی اطمینان داد که من به آنچه نیاز به توجه دارم نگاه می کنم و این که ما اغلب ارتباط برقرار می کنم.
چگونه کار را بین دفاتر DNEG تقسیم کردید؟
در حالی که ما اغلب کار را در سایتهای مختلف به اشتراک می گذاریم ، همه کارهای ما در BOYS (جدا از روتو ، آمادگی و خواستگاری) در ونکوور انجام شده است. به جز خودم ، البته ، همانطور که در LA مستقر هستم ، گرچه من اغلب به ونکوور پرواز می کردم.
دنباله های ساخته شده توسط DNEG چیست؟
ما روی اکثر توالی های Homelander و A-Train کار کردیم. مهمترین آنها توالی مرگ رابین و توالی هواپیمای هوملاندر است.
آیا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پروسه previs و postvis بگویید؟
ما در این نمایش هیچ دوره Previz یا Postviz واقعی نداریم. ما بلافاصله شروع به نمایش RND در ظاهر های مختلف و رویکردهای FX برای عکس های پیچیده تر کردیم.
نمایش با یک مرگ وحشتناک آغاز می شود. چگونه به این شات فوق العاده کند برخورد کردید؟
پنهان کردن چیز زیادی در این عکس وجود ندارد ، زیرا این یک شبیه سازی مایع با حرکت آهسته است. ترتیب قسمتهای خون و بدن کاملاً کارگردانی بود. ما سعی کردیم گذرگاه های میانی را نشان دهیم اما عمق بدون روشنایی گفتن آن بسیار سخت بود. ما در پایان با تکرار بسیاری از شبیه سازی ها سعی کردیم تا پراکندگی خون مورد نظر را کاهش دهیم.
چالش اصلی با شات فوق العاده کند با تغییر سرعت و تعداد زیادی FX در آن چیست؟
آشکارترین مرگ مرگ رابین چالش برانگیزترین شلیک ما بود ، زیرا این یک شلیک بسیار دشوار برای نمایش سریع پیشرفت بود. چندین ایده مختلف در مورد اینکه شکل چه چیزی به وجود می آمد گذشت. همچنين با جابجايي دوربين در اين شكل ، فروش عمق سخت بود. بسیاری از نسخه های خون در اشکال مختلف وجود دارد که سعی در مرتب کردن این مسئله داریم.
آیا می توانید جزئیات کار خود را در مورد این عکس توضیح دهید؟
ما بازیگرهای مختلفی را با بازیگر FG و بازیگر BG جمع کردیم تا بتوانیم عکس کامل را بدست آوریم. پس از پیگیری اینکه موقعیت رابین را استخراج کردیم و اکتشاف شبیه سازی را شروع کردیم. هنگامی که ما ایده چگونگی عملکرد سیم خون اصلی را مرتب کرده بودیم ، به دلیل پالایش شبیه سازی ها ، بخش دیگری از آن ساخته شد و در جایی که می خواست قرار گرفت. از آنجا ما روی تأثیرگذاری بر محیط زیست و ادغام کار کردیم.
چگونه جنبه واقعاً افتخارآمیز این عکس را داشتید؟
تکه های بدن همه پویایی بدن نرم و خون همه مایعات بودند. ما سعی کردیم از قسمت های قابل تش
ما را بیشتر در مورد کیپ او؟
به شنل هوملاندر براساس آنچه لازم بود در این شلیک انجام شود ، نزدیک شد. گاهي اوقات فقط براساس انيمي براي سوار شدن مي شد و گاهي اوقات بسيار هنري كارگرداني بود و نياز به احساس سبك تر و مطبوع داشت.
چگونه شما پرتوهای لیزر چشم کشنده او را ایجاد و زنده کردید؟
صورت و چشمان هوملاندر به صورت سه بعدی ردیابی شد و FX پاس های مختلفی را ایجاد می کند که لیزرها را تشکیل می دهند. جزئیات چشم همه در آهنگسازی انجام شد.
آیا می توانید در مورد تخریب هواپیما به تفصیل توضیح دهید؟
تخریب هواپیما در صحنه شب در قسمت 1 همه در هاودینی انجام شد. آتش و دود برای نشان دادن سرعت حرکت هواپیما شبیه سازی شده و مسافران نیز برای افزایش دید آتش در آتش می شوند.
چگونه محیط های هوایی و به ویژه ابرها را ایجاد کردید؟
برای قسمت 1 دنباله ای که هوملاندر هواپیما را شبانه منفجر می کند ، ابرها در هودینی ایجاد می شوند ، اما در کلاریس گذاشته و ارائه می شوند. برای دنباله هواپیما در طول روز در قسمت 4 ، تمام ابرها در Terragen ایجاد شده و ارائه می شوند ، از جمله تیراندازی.
A- قطار می تواند خیلی سریع اجرا شود. چگونه به این شخصیت نزدیک شدید؟
در ابتدا بحث در مورد انرژی قابل مشاهده در تأثیر A-Train وجود داشت. همانطور که ما به جلو حرکت کردیم ، پرشکوه تر نمایش باعث پیروزی شد و تأثیر او فقط آشفتگی محیطی است که با سرعت وی ایجاد شده است. اشیاء در اطراف می وزد ، غبار پاشی می شود و در صورت لزوم تخریب زمین. بسته به آنچه در اطراف او بود هر ضربه به صورت جداگانه نزدیک می شد.
چگونه FX خود را برای عکس گرفتن از کندی تطبیق دادید؟
از آنجا که هیچ تأثیر انرژی امضائی وجود ندارد ، ما به سادگی نیروهای متحرک را در محیط آهسته تحت تأثیر قرار دادیم.
کدام دنباله یا شلیک چالش برانگیزترین بود؟
قطعاً دنباله مرگ رابین.
آیا چیز خاصی وجود دارد که چند شب کوتاه را به شما می دهد؟
فهمیدن توالی مرگ رابین ناخوشایند بود …
عکس یا دنباله مورد علاقه شما چیست؟
من از توالی هواپیما لذت می بردم. شلیک هواپیما به طور خاص منهدم شد. ما در ترسیم این ابر از منظره آزادی خوبی داشتیم و می دانستیم چگونه هواپیما از هم می شکند. بعد از افزودن پویای دیجی دوبل برای افراد در هواپیما ، با توجه به تاریکی عکس ، آنها را سخت دیدیم. افزودن برخی از اعتصاب های صاعقه کمک کرد اما کافی نیست. در پایان ما به پایان رساندیم که آتش را بر روی آنها شبیهسازی کنیم تا بتوانیم هنگام پرواز ، آنها را روشن کنیم.
بهترین خاطره شما در این نمایش چیست؟
حضور در ونکوور با خدمه در ژانویه زمان بسیار خوبی بود. ما در آن زمان کارهای زیادی ادامه داشتیم و چند شب دیر وقت داشتیم اما سرگرمی خوبی بود.
چه مدت در این نمایش کار کرده اید؟
من در کل 8 ماه در THE BOYS کار کردم.
تعداد عکسهای VFX چیست؟
DNEG در این نمایش 152 عکس داشت.
اندازه تیم شما چقدر بود؟
ما یک تیم اصلی نسبتاً کوچک داشتیم و با بزرگ شدن تعداد شات ، هنرمندان را آوردیم. احتمالاً در هر مقطع زمانی 20 تا 30 نفر داشتیم.
پروژه بعدی شما چیست؟
از زمان بسته بندی شدن در BOYS ، من روی HOT Zone نظارت داشتم و اکنون در حال اجرای دو پروژه جدید هستم که هنوز مجاز به صحبت درباره آنها نیستم.
چهار فیلم که اشتیاق شما را به سینما نشان داده اند چیست؟
در حالی که فیلم های زیادی وجود دارد که من آنها را دوست دارم و تحسین می کنم ، چهار فیلم که به عنوان جوانی مورد توجه من قرار گرفتند ، بیگانگان ، ستارگان جنگ ، ترمیناتور 2 و پارک جوراسیک بودند.
تشکر بزرگی برای وقت شما
میخواهی بیشتر بدانی؟
DNEG TV: صفحه اختصاصی درباره THE BOYS در وب سایت تلویزیون DNEG.
برچسب ها
Amazon StudiosDNEG TV سرپرست BoysVFX
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
ALADDIN: Chas Jarrett – سرپرست کلی VFX
226 بازدید
-
JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: Christian Irles – ناظر VFX – موتور تصویر
247 بازدید
-
JOHN WICK: فصل 3 – PARABELLUM: گلن ملنورست – سرپرست VFX – استودیو متد
167 بازدید
-
داستان های ترسناک برای گفتن در DARK: مت گلور – سرپرست VFX – آقای X
207 بازدید
-
ارائه های سریع FURIOUS – HOBBS SHAW: Dan Glass – سرپرست کلی VFX – DNEG
169 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.